iTaxi wprowadza strategię działania pod hasłem Zwyczajnie uczciwa. Daje gwarancję uczciwości, ustanawiając tym samym nowe standardy w branży taksówkarskiej. Twórcy aplikacji przekazują w ręce pasażerów nowe funkcjonalności, które pozwalają na pełną kontrolę przejazdów. Dodatkowo, do końca 2015 roku iTaxi zapowiada obecność w 14 miastach Polski.


Od lipca tego roku iTaxi wprowadza nową strategię, której filarem zarówno od strony operacyjnej, jak i komunikacyjnej jest uczciwość. W tym celu firma wdrożyła nowe funkcjonalności – strefę pasażera i panel reklamacyjny. Dzięki nim pasażerowie będą mieć pewność, że zapłacili za kurs tyle, ile powinni. W przypadku uzasadnionej reklamacji, iTaxi wypłaca podwojoną kwotę za przejazd taksówką. W związku z ogłoszoną strategią firma przeprowadziła refreshing logotypu i uruchomiła nową stronę www. Odświeżone logo iTaxi już teraz widoczne jest na niektórych taksówkach jeżdżących po ulicach miast. Okres rebrandingu wszystkich taksówek potrwa do końca tego roku.

Jak wynika z badań przeprowadzonych w czerwcu br. przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na zlecenie iTaxi, ponad 70% użytkowników ma złe doświadczenia z podróży taksówką. Dlatego nowa strategia działania i obietnica naszej marki zorientowana jest wokół jednej wartości – uczciwości na wszystkich poziomach operacyjnych. Jako największa aplikacja taksówkarska obecnie jesteśmy dostępni w 6 miastach w Polsce. Nasza strategia i długofalowe plany zakładają, że do 2015 roku zamawiać taksówkę poprzez aplikację iTaxi będą mogli mieszkańcy 14 największych polskich miast. Liczba taksówek przekroczy zaś 6 tys., a liczba kursów wzrośnie do ponad ćwierć miliona miesięcznie.”– zapowiada Stefan Batory, Prezes Zarządu iTaxi.

Transparentne zasady wobec taksówkarzy

Dla taksówkarzy system iTaxi oferuje bezterminowe umowy z krótkim okresem wypowiedzenia. Taksówkarze nie muszą opłacać wpisowego, ani ponosić żadnych kosztów obrandowania samochodu. Ponadto iTaxi wyposaża ich w smartfony z aplikacją niezbędną do przyjmowania zleceń i opłaca wszystkie koszty związane z jego utrzymaniem. iTaxi zapewnia realizację większej liczby kursów dziennie oraz krótszy czas przestojów pomiędzy kursami z ich korporacji. Strategia Zwyczajnie Uczciwa oznacza dla taksówkarzy brak jakichkolwiek opłat abonamentowych i bazowych – kierowcy płacą prowizję tylko wtedy, gdy sami zarabiają. Dla tej grupy iTaxi uruchomiło również forum dyskusyjne, gdzie taksówkarze mogą wymieniać się informacjami z branży, a także uzyskać wartościowe porady.

W szeregach iTaxi jeżdżą sami licencjonowani kierowcy.

Pełna kontrola dla przedsiębiorców

Aplikacja iTaxi dla klientów biznesowych oferuje wygodne przejazdy bezgotówkowe, bez kart i zbędnych voucherów, jednocześnie zapewniając większą transparentność kosztów. Przedsiębiorca otrzymuje panel do zarządza przejazdami swoich pracowników, dzięki czemu może nadawać im limity i uprawnienia oraz kontrolować przebyte przez nich trasy. Ma on także możliwość filtrowania i edytowania informacji, co ułatwia planowanie budżetu i rozliczanie kosztów przejazdów służbowych. Tak skonstruowany mechanizm stanowi gwarancję optymalizacji kosztów. Dodatkową zaletą jest możliwość przyporządkowywania przejazdów do konkretnych projektów lub MPK, co pozwala na późniejsze łatwiejsze księgowanie kosztów i refakturowanie klientów.

Gwarancja uczciwości dla pasażera

Gwarancja Uczciwości
Gwarancja Uczciwości

Dla klientów indywidualnych iTaxi wprowadziło w aplikacji kilka nowych funkcjonalności. Uruchomiono kompleksowy system monitorowania poprawności kursów, który daje każdemu pasażerowi pewność, że kwota, którą zapłacił była prawidłowa. Jeżeli pasażer będzie miał wątpliwości co do wysokości opłaty za odbyty kurs, może zgłosić je za pomocą panelu reklamacyjnego. W przypadku uzasadnionej reklamacji, iTaxi wypłaca pasażerowi podwojoną kwotę na przejazd taksówką.

Reklamację można zgłosić na dwa sposoby: z poziomu aplikacji i poprzez wypełnienie formularza na stronie www. Wirtualny taksometr zweryfikuje zasadność reklamacji i pozwoli na ewentualne odzyskanie środków. Aplikacja daje możliwość także oceny kierowcy i dodania go do ulubionych, dzięki czemu możemy zawsze jeździć z jednym, sprawdzonym taksówkarzem.

Strefa pasażera

Strefa pasażera to kolejne udogodnienie dla tych, którzy będą zamawiać taksówki iTaxi poprzez aplikację. Zakładając konto, użytkownik otrzymuje dostęp do specjalnego panelu, dzięki któremu może sprawdzić historię swoich kursów, dokładne trasy przejazdów oraz ile zapłacił za każdy kurs.


iTaxi to największa w Polsce aplikacja pozwalająca na szybkie i bezpośrednie zamawianie taksówek. System GPS umożliwia podgląd lokacji pojazdu na mapie oraz wybór konkretnego samochodu według marki, stawki za kilometr oraz czasu dojazdu. Dla przedsiębiorców oferuje administrowanie limitami kursów, dokładne rozliczenia tras oraz precyzyjny system raportowania. iTaxi dostępne jest w 6 największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście.

źródło: iTaxi

Kan