W związku z podpisanym kontraktem i spełnieniem warunków wprowadzających go w życie, w dniu 27 maja 2014 roku, Wind mobile rozpoczyna wdrożenie platformy Ringback Tone dla jednego z operatorów w Arabii Saudyjskiej.

Jest to pierwsze wdrożenie, jakie Wind Mobile realizuje w rejonie bliskiego wschodu, a co istotne, jest ono realizowane na największym rynku regionu Zatoki Perskiej. Przy zaludnieniu na poziomie 30 milionów, ilość użytkowników telefonii komórkowej w Arabii Saudyjskiej na koniec 2013 roku wyniosła 51 milionów, czyli na poziomie podobnym jak w Polsce. Niemniej miesięczny przychód operatora przypadający w tym kraju na abonenta (ARPU) jest na bardzo wysokim poziomie, co daje wyjątkowy potencjał na rozwój operatorskich usług dodanych, jakimi są m. im. halodzwonki.

Dla abonentów w Arabii Saudyjskiej usługa halodzwonków będzie dostępna już w trzecim kwartale tego roku, a współpraca z operatorem odbywać będzie się w modelu revenue-share, co wpisuje się w obraną strategię rozwoju firmy.

Wind Mobile zwiększy zysk o 228 proc.

Pierwsze wdrożenie naszego produktu na rynkach regionu MENA jest kluczowym puntem w historii naszej firmy. Wierzymy, że zaistnienie w Arabii Saudyjskiej otworzy nam drzwi do kolejnych wdrożeń naszych produktów na rynku bliskiego wschodu, gdzie referencje i reputacja mają olbrzymie znaczenie. To wdrożenie ma także drugi, istotny aspekt z punktu widzenia realizacji naszej strategii – jest milowym krokiem na drodze do uruchomienia usługi One Ringback na rynku GCC (Gulf Cuncil Countries) – mówi Tomasz Kiser, Wiceprezes Zarządu Wind Mobile.

Do grona klientów Wind Mobile należą wszyscy najwięksi komórkowi operatorzy w Polsce: Polska Telefonia Cyfrowa (T-Mobile), PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus), P4 (Play) oraz Cyfrowy Polsat, a także operator Nova w Islandii.

źródło: Wind Mobile

Kan