Spośród operatorów telekomunikacyjnych w kwietniu br. swoje wydatki reklamowe na media (bez uwzględnienia internetu) zwiększył jedynie P4, operator sieci Playo – o 5,16 mln zł (19,8 proc. w górę). Pozostali operatorzy telekomunikacyjni ograniczyli swoje budżety reklamowe – wynika z danych Kantar Media opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Wydatki T-Mobile Polska – o 22,51 mln zł (44,2 proc. w dół).

Jeszcze większy spadek niż T-Mobile zanotował Unilever Polska, którego nakłady zmalały o 28,24 mln zł (to 47 proc. w dół).

(wydatki
cennikowe firm telekomunikacyjnych, bez internetu; dane
Kantar Media)
IV 2013 IV 2014
Orange Polska 50 393 413 zł 42 257 195 zł
P4 (Play) 26 118 833 zł 31 283 435 zł
Polkomtel (Plus / Cyfrowy
Polsat)
33 234 283 zł 29 432 225 zł
T-Mobile Polska 50 859 063 zł 28 349 069 zł

źródło: Wirtualnemedia.pl

Kan