Spośród operatorów telekomunikacyjnych w kwietniu br. swoje wydatki reklamowe na media (bez uwzględnienia internetu) zwiększył jedynie P4, operator sieci Playo – o 5,16 mln zł (19,8 proc. w górę). Pozostali operatorzy telekomunikacyjni ograniczyli swoje budżety reklamowe – wynika z danych Kantar Media opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Wydatki T-Mobile Polska – o 22,51 mln zł (44,2 proc. w dół).
Jeszcze większy spadek niż T-Mobile zanotował Unilever Polska, którego nakłady zmalały o 28,24 mln zł (to 47 proc. w dół).
(wydatki cennikowe firm telekomunikacyjnych, bez internetu; dane Kantar Media) |
||
IV 2013 | IV 2014 | |
Orange Polska | 50 393 413 zł | 42 257 195 zł |
P4 (Play) | 26 118 833 zł | 31 283 435 zł |
Polkomtel (Plus / Cyfrowy Polsat) |
33 234 283 zł | 29 432 225 zł |
T-Mobile Polska | 50 859 063 zł | 28 349 069 zł |
źródło: Wirtualnemedia.pl
Kan
Zostaw komentarz