Genesys, dostawca oprogramowania dla centrów obsługi klienta, sfinalizował zakup firmy OVM Solutions. Głównym celem transakcji jest dalsze poszerzanie globalnej oferty Genesys w zakresie rozwiązań dostępnych w modelu chmurowym, zapewniających wysoce spersonalizowaną komunikację z klientami – wykorzystującą kanał głosowy, SMS-owy, mailowy oraz mobilny.

Dzięki sfinalizowanej transakcji, poprzedzonej wcześniejszą współpracą biznesową obu firm, oraz w oparciu o kompetencje OVM Solutions w obszarze sprzedaży i marketingu, Genesys planuje rozbudowę platformy Genesys Proactive Customer Communications, obsługującej rocznie ponad 2 miliardy interakcji klientów z centrami obsługi ponad 350 firm i instytucji na całym świecie.

Udostępniająca swoje rozwiązania w modelu chmurowym, firma OVM Solutions specjalizuje się w zautomatyzowanych, proaktywnych systemach powiadamiania. Przez ponad 10 lat istnienia, zyskała znaczące doświadczenie w dziedzinie projektowania i wdrażania tego typu rozwiązań, a jej produkty wykorzystywane są m.in. przez firmy z branży finansowej i handlowej, instytucje publiczne, w tym działające w obszarze opieki zdrowotnej oraz podatkowe, a także organizacje pozarządowe.

źródło: Genesys

Kan