Jak rozszerzona rzeczywistość sprawdza się w technologiach mobilnych? Jak projektować responsywne strony www? Co robić, by sklep internetowy zarabiał? Co to jest Yammer? – to tylko kilka tematów z wielu bezpłatnych warsztatów oraz prelekcji zbliżającej się tegorocznej edycji Jungle Web. Już 24 i 25 kwietnia w Łodzi po raz trzeci odbędzie się ogólnopolska konferencja poświęcona nowym technologiom, IT, e-commerce, social media oraz marketingowi internetowemu. Microsoft, Ericpol, ATOM, Digital Touch, inClick to tylko niektórzy z partnerów tegorocznej edycji Łódź JungleWeb, których specjaliści podzielą się swoją praktyczną wiedzą z uczestnikami tej unikalnej konferencji.


Tegoroczna edycja konferencji odbywa się pod hasłem ‘Web w Łeb’, które symbolizuje główną ideę Jungle Web – przekazywanie uczestnikom najnowszej i praktycznej wiedzy branżowej.

Udział w konferencji jest bezpłatny, a z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja na stronie www.jungleweb.pl

Nad całym wydarzeniem czuwa studio PRowokacja – agencja Public Relations.

Kan