Jesteś tutaj:-, Rynek-Jacek Balicki: szef marketingu Play i Samsung dyrektorem w nC+

Jacek Balicki: szef marketingu Play i Samsung dyrektorem w nC+

Jacek Balicki obejmie stanowisko dyrektora marketingu platformy nc+ od środy, 12 marca. Balicki posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi na kierowniczych stanowiskach, zarówno po stronie agencji, jak i w biznesie. Jednym z jego kluczowych zadań będzie dalszy rozwój usług i produktów z segmentu premium platformy nc+.

  Do niedawna Jacek Balicki zajmował stanowisko szefa marketingu w rynek jako szef marketingu P4 w latach 2006-2009, właściciela operatora telefonii komórkowej. Przez wiele lat pracował również w agencjach reklamowych – swoja karierę zawodową zaczynał w D’Arcy, by następnie pełnić funkcje Dyrektora Zarządzającego w G7 i w polskim oddziale BBDO Group.

 – Bardzo się cieszę, że Jacek Balicki dołącza do zespołu menedżerów nc+, gdzie będzie jedną z kluczowych osób odpowiedzialnych za dalszy rozwój platformy – powiedział Julien Verley, Prezes Zarządu nc+. – Będziemy wykorzystywać jego bogate, wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem tak renomowanych marek, jak Samsung czy Play w budowie sukcesu nc+.

Na nowym stanowisku Jacek Balicki będzie zarządzał zespołem specjalistów odpowiedzialnych za działania reklamowe, marketing abonencki, badania rynku, kreację oraz rozwój produktów.

 – Jestem niezwykle szczęśliwy rozpoczynając moją współpracę z nc+. Dołączam do grona profesjonalistów, których łączy wspólny cel: stworzenie jednej z najlepszych marek dla konsumentów na polskim rynku. Wspólnie skupimy się na dostarczaniu rozrywki na najwyższym poziomie, która zaspokoi najwyższe wymagania naszych odbiorców – komentuje Jacek Balicki, dyrektor marketingu nc+.

źródło: nC+

Kan



Autor |2014-03-10T10:12:43+01:0010 marca 2014 10:12|Kategorie: Newsy, Rynek|Tagi: , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.