Drugie po Facebooku w kategorii ogólnej i pierwsze w kategorii finansów osobistych – to miejsca nowej aplikacji mobilnej wśród najpopularniejszych programów dostępnych w systemie WindowsPhone. Również użytkownicy pozostałych dwóch systemów (iOS oraz Android) przekonali się do zmian – już co trzeci spośród nich zaktualizował oprogramowanie.
Aplikacja mBank PL – WP
– Zaledwie w ciągu pięciu dni od udostępnienia nowej aplikacji, ponad 15 tys. klientów zdecydowało się po raz pierwszy skorzystać z bankowości mobilnej mBanku. Przekonaliśmy ich, że nasze rozwiązania są bezpieczne i stanowią doskonałe rozwinięcie bankowości znanej z ekranu komputera – mówi Michał Panowicz, dyrektor mBanku ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej. – Ponadto niemal 100 tys. dotychczasowych użytkowników zdecydowało się na aktualizację aplikacji – dodaje szef projektu nowego mBanku.
Nowa aplikacja mobilna mBanku (wideo)
Nowa aplikacja w pełni wykorzystuje możliwości telefonów i systemów mobilnych, dzięki niej zarządzenie finansami staje się prostsze i lepiej dostosowane do działań użytkownika w tym kanale. Aplikacja pełni funkcję osobistego asystenta finansowego. Dzięki temu już nie trzeba logować się do rachunku, by poznać stan konta lub limit karty kredytowej. O tym, jak szczegółowe mają być prezentowane informacje, decyduje użytkownik.
Istotnym aspektem nowego narzędzia mBanku jest jego bezpieczeństwo. Aby korzystać z aplikacji, należy przejść proces połączenia urządzenia z kontem. Procedurę wykonuje się dla każdego urządzenia osobno, za każdym razem od nowa nadając PIN (od 5 do 8 cyfr). kod ten służy do logowania oraz autoryzacji transakcji i nie jest przechowywany w urządzeniu Kolejnym zabezpieczeniem jest możliwość samodzielnego ustanowienia limitów wartości transakcji w kanale mobilnym, a także opcja blokady aplikacji na wybranym (wcześniej połączonym) urządzeniu, którą można przeprowadzić szybko w serwisie transakcyjnym banku lub za pośrednictwem mLinii.
Najważniejsze elementy nowej bankowości mobilnej mBanku:
-
dostępna na najpopularniejszych systemach mobilnych: Android, iOS i Windows Phone;
pełna transakcyjność; - bezpieczeństwo dzięki procesowi połączenia z kontem urządzenia i unikalnemu PIN-owi;
- dostęp do najważniejszych informacji i ofert bez konieczności logowania się;
- mobilne mOkazje oraz geolokalizacja rabatów, oddziałów i bankomatów;
- możliwość uruchomienia powiadomień „push” – nowe operacje, zdarzenia na rachunku, mOkazje w pobliżu;
- płatności P2P przez SMS – w oparciu o książkę odbiorców i książkę adresatów w telefonie;
- najszybszy w Polsce mobilny kredyt w 30 sekund – idealny na czas oczekiwania w kolejce przy kasie;
- elementy nawigacji finansowej (PFM) – możliwość kategoryzowania wydatków;
- możliwość modyfikacji limitów transakcyjnych;
- funkcje dla Windows Phone: „kafelki” ze stanem konta i odbiorcami na pulpicie, współpraca z aplikacjami map i nawigacji w trybie off-line.
Aplikacja mBank PL – iOS
Nowy mBank się rozwija
mBank radykalnie zmienia bankowość mobilną
źródło: mBank
Kan
Zarówno nowy serwis transakcyjny, jak i aplikacja mobilna są moim zdaniem gorsze od poprzedników.
Nie widziałem poprzedniej bo nie było na WP, ale obecna bardzo mi odpowiada.
Nie jestem przeciwnikiem zmian, ale nowe serwisy transakcyjne są tak wodotryskowe i nieczytelne że znalezienie prostych rzeczy wymaga klikania po kilku miejscach, druga sprawa poprzednia aplikacja dawała możliwość logowania się przez co można było z jednego telefonu korzystać z większej ilości konto, obecnie muszę do jednego logować się za pomocą aplikacji a do drugiego przez serwis www. Jakbym wiedział że tak się zmieni aplikacja to nie zdecydowałbym się na aktualizację. Po 12 latach zaczynam się zastanawiać nad zmianą banku właśnie ze względu na systemy selfserwisowe
@kokoszka jeśli będziesz miał na co zmienić. W Inteligo też było wszystko jak trzeba, a po ostatnich zmianach trzeba klikać bez sensu i nie ma wszystkich informacji co wcześniej.
tez myslałem ze Inteligo sie skiepściło, ale po tym jak zobaczylem te akpe dochodze do wniosku ze jest idealne!
to artykul sponsorowany? autor uzywal w ogole tej aplikacji?
aplikacja na anxroida to zwykly bubel. poza tym jest to tez oszustwo. nie jest to update, tylko zupelnie nowy program. jesli komus przydarzy sie zainstalowanie go z dala od biurka, nie bedzie mial dostepu do swojego konta, chyba, ze przez przegladarke. po instalacji aplikacja zmusza do parowania urzadzenia z komputerem podlaczonym z serwisem transakcyjnym mbanku. widget ze stanem konta bezpowrotnie znika, bo stara aplikacja zostala usunieta z play store’a. jest to tez jedyny powod 'popularnosci’ nowej aplikacji. bubel nie pozwala tez na wprowadzenie zagranicznego numeru telefonu (czy mbank ma jakies pojecie o swoich klientach?), ani nie ma wersji angielskiej. kompletna amatorszczyzna. kolejna juz, po nowym systemie transakcyjnym. pewnie tez zostanie za chwile nagrodzona. z tych nagrod smieja sie juz chyba wszyscy w internecie.
@m, powiązanie lub tzw. „parowanie” urządzenia z komputerem jest niezbędne, żeby stworzyć kod PIN i korzystać z aplikacji bez konieczności logowania się poprzez nazwę użytkownika i hasło. Pozwala to na sprawniejsze i bezpieczniejsze korzystanie z aplikacji – w telefonie nigdy nie podajemy loginu i hasła. Oznacza to, że w przypadku cyber-ataku, haker nie może wydobyć z telefonu informacji niezbędnych do zalogowania się do pełnej wersji serwisu transakcyjnego. Jeśli chodzi o widget, jego funkcję pełni teraz ekran dostępny przed zalogowaniem się do aplikacji, gdzie w zależności od ustawienia można zobaczyć kwotę lub procent kwoty oraz listę punktów w najbliższej okolicy (bankomaty, wpłatomaty, placówki) czy mOkazje.
Informujemy również, że w najbliższych dniach wyprowadzimy możliwość korzystania z naszej aplikacji przez telefony posiadające numery zagraniczne.
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
i jak to czytam to jednak wolę stare dobre serwisy mobilne, na przykład to inteligo co mowicie.
18 marzec 2014 – nadal brak możliwości wpisania numeru telefonu zagranicznego (aplikacja przyjmuje tylko 9 cyfr – i jak widać problem jest nie do przeskoczenia)
MAM TEN SAM PROBLEM.
dzisiejsza rozmowa na czacie z konsultantem
Mbank : Łukasz Wichulski 13:01:22: Niestety nie będę mógł pomóc, systemowe ograniczenie nie pozwala na zarejestrowanie innego nr.
nie wiedza tez kiedy bedzie taka mozliwosc
na koniec daja mozliwosc oceny Uprzejmosci konsultanta…
Konsultant uprzejmy, ale nadal brak informacji i dla mnie jako klienta problem nierozwiazany
duży plus za rozwój aplikacji, pamiętam jeszcze jak kiedyś wyglądała – biało czerwona, teraz ma fajny design i mlinie na klik co ułatwia zycie
na windzie tez działa?
działa na win, ios i androidze
podobno dziś wprowadzili touch ID, kontaktowałem się w tej sprawie z mLinia
wprowadzili i działa(iphone 5s)
touch ID fajnie dziala mam drugi tel z androidem czekam az taka sama funkcja pojawi sie w tym systemie 🙂