Agencja social mediowa Think Kong nawiązała współpracę z GTS, dostawcą zintegrowanych usług telekomunikacyjnych oraz centrum danych w Polsce.

Zakres obowiązków Think Kong obejmuje opracowanie koncepcji komunikacji w Internecie i social mediach oraz content marketing najnowszego projektu GTS skierowanego do kierownictwa działów IT małych i średnich przedsiębiorstw pt. „Serwer w firmie 2013. Własne serwery a outsourcing usług centrum danych w sektorze MŚP”.

Osią projektu jest raport, którego celem było poznanie struktury strefy IT w sektorze małych
i średnich firm w Polsce. raport powstał na podstawie wywiadów z 400 przedstawicielami firm z sektora MŚP w Polsce, na co dzień korzystających z rozwiązań serwerowych. Można go bezpłatnie pobrać ze strony http://www.serwer2013.pl/

Chcemy dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z dynamicznie rozwijającym się sektorem MŚP. Zdajemy sobie sprawę z kluczowej roli, jaką w komunikacji wyników naszych działań odgrywa Internet. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na powierzenie tak istotnego elementu naszego projektu doświadczonej agencji – komentuje Sławomir Koszołko, Dyrektor Marketingu i Strategii GTS Poland.

Umowa zawarta z GTS ma charakter projektowy. Klienta pozyskano poprzez polecenie.

źródło: Think Kong

Kan