Wysyłka SMS-ów na masową skalę w większości przypadków dotyczy działań marketingowych. Nie jest to jednak jedyny sposób wykorzystania tego narzędzia komunikacji.
Przykładem na to jest aplikacja SMS Studio. Usługa jest skonstruowana w taki sposób, aby każdy mógł pokierować swoimi działaniami SMS, a także dobrać grupę docelową i treści kierowane za pomocą wiadomości tekstowych. Tym co wyróżnia SMS Studio jest możliwość zapamiętywania przez program działań i powtarzania ich.
Przykładem wykorzystania SMS Studio w procesie relacji z klientem jest integracja z InFakt, czyli z narzędziem online do prowadzenia firmy. Na czym polega to rozwiązanie? Każdy, kto prowadzi własną firmę boryka się z problemem niezapłaconych faktur przez klientów. Dzięki InFakt dokumenty wystawione w formie papierowej są również dostępne online na indywidualnym koncie. Pozwala to na usystematyzowanie i uproszczenie procesu wystawiania i rozliczania faktur. SMS Studio pomaga poprawić płynność finansową, co wymaga działania i mobilizowania kontrahentów do uregulowania należności na czas.
źródło: Platforma SerwerSMS.pl
Kan
No nie wiem… Vectra ma jakiś taki system. Niby przypomina, ale to w mojej sytuacji gdy regularnie co kilka miesięcy, a już w okresie zmiany warunków to zawsze i przez kilka kolejnych miesięcy, faktura jest mocno zawyżona, choćby nie wiem co pisami w esemesie, zapłąty i tak nie dostaną ode mnie 😉 Ostatnio korektę na ponad 70 zł mi robili… Drobnostka 😉 Ciekawe, ze esemesem nie informują o nadpłacie na koncie użytkownika. Nie ma takiej informacji takze w fakturze – jedynie z bilansu konta można ustalić, ze jest nadpłata. No ale to trzeba się zainteresować, wejść na ebok albo poprosić o informację w biurze obsługi. Mnie od 2006 roku nikt nie raczył poinformować o sporej nadpłacie a co gorsze – nie byli w stanie ustalić z czego wynika!
Sorry, że nie na temat do końca, ale chciałem wyrazić moją opinię nt. tego czy rzeczywiście SMS mobilizuje. Mnie nie 😉