Notowana na głównym rynku GPW spółka Eurotel SA – obsługująca sieć prawie 300 salonów sprzedaży operatorów T-Mobile, Apple i dodatkowo sieć salonów NC+, a poprzez spółkę MediaSystem działająca także na rynku call center – weźmie udział w pierwszych targach „Outsourcing – Wsparcie dla Twojego Biznesu”.

Targi „Outsourcing – Wsparcie dla Twojego Biznesu” odbędą się już w najbliższy czwartek i piątek, 17-18 października, w hali Expo XXI w Warszawie.

Outsourcing ma coraz większe znaczenie na dojrzałych rynkach, polski rynek nie jest tu wyjątkiem, a Eurotel jako Grupa będąca operatorem salonów m.in. telekomunikacyjnych jest z założenia firmą outsourcingową właśnie. Mamy też w Grupie Eurotel szereg innych outsourcingowych zasobów, oferując naszych partnerom biznesowym całą paletę możliwości – nie tylko dedykowane salony sprzedaży, ale także outsourcing sił sprzedaży, przeprowadzanie badań konsumenckich, telesprzedaż, telemarketing i wiele innych. Naszymi strategicznymi partnerami w tych obszarach są: Apple, T-Mobile, PLAY, Euronet Polska i NC+ – mówi Tomasz Basiński, Wiceprezes Zarządu Eurotel.

W skład Grupy Eurotel, poza Eurotel i Viamind (sieć salonów PLAY), wchodzi także Media System z siedzibą w Bydgoszczy, która koncentruje się na usługach związanych z rynkiem call center, outsourcingu sprzedaży i telemarketingu.

Media System m.in. w ramach współpracy z operatorem T-Mobile prowadzi sprzedaż usług za pośrednictwem 200 konsultantów telefonicznych. Jako agencja merchandisingowa prowadzi dla sieci komórkowej PLAY projekt dystrybucji usług i produktów pre-paid, a w ramach współpracy z Euronet Polska sp. z o.o., Media System prowadzi zespół sprzedaży, którego zadaniem jest utrzymanie oraz pozyskanie klientów na usługi świadczone za pomocą terminala POS.
Przykładowe usługi świadczone przez Grupę Eurotel SA w modelu outsourcingowym:

    – Dedykowane salony sprzedaży – usługa polegająca na zbudowaniu i profesjonalnej obsłudze sieci sprzedaży oraz świadczeniu zaawansowanych usług, mających na celu osiągnięcie sukcesu w sprzedaży produktów (lub usług) na coraz bardziej wymagającym i konkurencyjnym rynku.

    – Usługi sprzedażowe – prowadzenie działu logistyki, magazynu, czy rozliczeń dla firm, które posiadają towary, bądź usługi, a nie mają doświadczenia lub kapitału do tworzenia własnych działów zajmujących się obsługą swojej sprzedaży.

    – Telesprzedaż – rozwiązanie dla firm poszukających nowych kanałów sprzedaży. Efektywność i opłacalność telesprzedaży decydują o popularności tego kanału dotarcia do klienta.

    – Outsourcing sił sprzedaży – Outsourcing sił sprzedaży to usługa, która umożliwia klientom Grupy Eurotel szybki, elastyczny i efektywny kosztowo dostęp do przeszkolonych i znających swój rynek przedstawicieli handlowych.

    – Help desk – Usługi help desk dla partnerów Grupy Eurotel polegają na udzielaniu przez odpowiednio przeszkolonych konsultantów technicznego wsparcia w rozwiązaniu problemów związanych z zakupionym sprzętem. Pracownicy z ramienia Grupy Eurotel realizujący taki projekt udzielają też informacji na temat działania określonych usług lub sprzętu, przyjmują reklamacje, tworzą raporty itp.

    – Badania konsumenckie – Wprowadzając na rynek nowy produkt lub usługę, bądź wzmacniając pozycję już istniejących, warto skorzystać z badań, które precyzyjnie określą plusy i minusy planowanych rozwiązań. Badania marketingowe pozwalają lepiej dostosować się do oczekiwań odbiorców. Badania rynkowe, jako element badań marketingowych, pozwalają systematycznie i w sposób obiektywny pozyskiwać wiedzę o procesach rynkowych, o zachowaniu konsumentów. Dane gromadzone przez konsultantów Grupy Eurotel podczas ankiety telefonicznej sę automatycznie zapisywane, dzięki czemu wyniki mogą błyskawicznie zostać poddane analizie statystycznej, zarówno ilościowej, jak i jakościowej.

Grupa telekomunikacyjna Eurotel jest od 7 lat notowana na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych. Posiada znaczącą pozycję na rynku telekomunikacyjnym obsługując łącznie 350 punktów sprzedaży, w tym T-Mobile (170 punktów) i PLAY (110 punktów) oraz sieć Platformy Cyfrowej „nc+” z 70 punktami. Sieć sprzedaży tworzona jest w oparciu o własne placówki jak i partnerów handlowych na podstawie podpisywanych z nimi umów dealerskich. Eurotel buduje również sieć punktów franczyzowych w oparciu o współpracę bezpośrednio z operatorami. Jest również jednym z dystrybutorów produktów pre-paid takich jak ” T-Mobile na kartę” oraz „Heyah”. Kilka lat temu znalazła się w gronie firm wprowadzających markę „Heyah” na rynek, współuczestnicząc w jej spektakularnym sukcesie. Eurotel był jedną z pierwszych firm wprowadzających technologię GSM w Polsce, rozpoczynając 16 września 1996 roku nowy etap w telekomunikacji. Do obsługi rynku biznesowego posiada łącznie ponad 150 Autoryzowanych Doradców Biznesowych, potrafiących znaleźć rozwiązanie w oparciu o technologię mobilną praktycznie dla każdego klienta. Spółka jest autoryzowanym przedstawicielem operatora „nc+””, dystrybuując usługi tej platformy telewizji satelitarnej w sieci punktów sprzedaży, która jest niezależna od innych operatorów telekomunikacyjnych. W skład Grupy Eurotel wchodzi poza tym MediaSystem Sp. z o.o. zajmująca się telesprzedażą i obsługą call center. Eurotel posiada również swój sklep internetowy pod własną marką iDream.pl.

W kwietniu br. Eurotel SA podpisała umowę z Apple Distribution International Ireland, na mocy której Eurotel jako Apple Authorized Reseller będzie mógł otwierać i prowadzić na polskim rynku autoryzowane salony sprzedaży Apple. Działalność prowadzona będzie pod marką handlową iDream, pierwsze sklepy nowej sieci zostaną uruchomione już w tym roku.

źródło: Eurotel

Kan