Z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że Polkomtel, operator sieci Plus w maju zwiększył swój cennikowy budżet reklamowy aż o 40,5 proc. – o 12 mln zł, do 41,7 mln zł.
W maju prowadzone były dwie duże kampanie Plusa: reklamująca wakacyjną promocję z biurem podróży TUI oraz taryfę Plus Internet z nielimitowanym dostępem do YouTube’a, Ipli i stron www.
ajwięksi |
||
WIRTUALNEMEDIA.PL |
V.2013 |
V.2012 |
Aflofarm |
70 857 902 zł |
93 453 245 zł |
Unilever Polska |
58 061 656 zł |
75 037 341 zł |
PTK Centertel |
55 347 233 zł |
57 525 614 zł |
Polkomtel |
41 684 610 zł |
29 676 884 zł |
T-Mobile Polska |
40 649 935 zł |
39 330 078 zł |
Nestlé Polska |
38 460 047 zł |
30 479 412 zł |
Tesco Polska |
38 393 552 zł |
9 996 034 zł |
reklama drobna |
35 658 712 zł |
40 060 730 zł |
reklama wspólna |
31 996 719 zł |
38 071 416 zł |
Coca-Cola Poland Services |
31 975 719 zł |
14 772 625 zł |
wszyscy |
2 |
2 |
źródło: wirtualnemedia.pl
Kan
Chyba w głównej mierze na nową ofertę internetu – nielimitowane www, ipla i youtbe.
Ta sieć strasznie zeszła na psy :/
Plus z tymi reklamami nie trafia do przeciętnego kowalskiego. A sprzedawcy w salonach nie doradzają klientowi żeby wybrał tańsze lub lepsze rozwiązanie. Tylko mało znającym się na promocjach klientom wciskają np abonament.
Moim zdaniem niepotrzebnie się reklamują. Maja dobra ofertę, która świetnie sie sprzedaje więc szkoda tylko kasy na reklamy
hm… w plusie jestem juz 12 lat i teraz zaoferowali mi abonament bez limitu za 59/a mam 6 aktywnych kart sim kazda po 60-70 zł wiec fajna oferta