GTS Poland, dostawca zintegrowanych usług telekomunikacyjnych oraz centrum danych, wygrał przetarg publiczny i zakończył wdrożenie nowego systemu telefonicznego dla Uniwersytetu Szczecińskiego. Umowa o wartości 1,4 mln zł została zawarta na okres 48 miesięcy.

W ramach umowy GTS dostarczył nowoczesny system telefoniczny w opcji hybrydowej (IP i TDM), który połączył w jedną sieć jedenaście lokalizacji na terenie campusu uniwersyteckiego. W ramach systemu działa ponad 1800 wewnętrznych linii telefonicznych m.in.: w domach studenckich, instytutach, na wydziałach, w Akademickim Centrum Kształcenia Językowego oraz w Bibliotece Głównej.

GTS zaproponował nowszy technologicznie system, w porównaniu do poprzedniego rozwiązania. Obejmuje on nową centralę oraz aparaty telefoniczne, które w pełni odpowiadają potrzebom uczelni i spełniają jej wymagania. Pomimo dużej skali przedsięwzięcia, system został wdrożony dwukrotnie szybciej niż oczekiwały tego władze Uniwersytetu Szczecińskiego. Inwestycja została uruchomiona zaledwie w miesiąc od momentu zakończenia formalno-prawnej procedury przetargowej.

źródło: GTS

Kan