Oprócz Kuby Wojewódzkiego, Magdaleny Różczki, Agnieszki Dygant i Macieja Stuhra w reklamach sieci Play pojawią się w tym roku jeszcze trzy znane osoby. Jedną z nich najprawdopodobniej będzie Czesław Mozil – podaje www.wirtualnemedia.pl.
W kolejnych reklamach Play pojawi się jeszcze trzech innych celebrytów, więc łącznie będzie ich aż siedmioro. Dlaczego akurat tylu? – Siedmiu na dziesięciu Polaków zmieniających sieć wybiera obecnie Play. Chcemy więc pokazać, że wśród takich osób są również gwiazdy – tłumaczył na piątkowej konferencji prasowej Bartosz Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Play.
Wojewódzki i sześcioro innych celebrytów będą reklamowali Play co najmniej do końca br. Nie wiadomo, czy będą pojawiać się we wszystkich kampaniach sieci, a więc tym samym wystąpią również w reklamach taryf biznesowych. – Niech to będzie niespodzianka – stwierdził tylko Bartosz Dobrzyński.
Jednocześnie zapowiedział, że budżet marketingowy sieci na I połowę br. będzie na poziomie sprzed roku. Wtedy operator cennikowo na reklamę w mediach tradycyjnych (bez internetu) wydał 159 mln zł, najmniej spośród głównych telekomów.
Orange i T-Mobile wśród czołowych reklamodawców – wynika z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
O 28,6 proc. wzrosły z roku na rok (674 731 582 zł w porównaniu do 524 450 150 zł w 2011 r.) wydatki marketingowe PTK Centertel, operatora sieci Orange. Wynika to w dużym stopniu z kosztów wiosennej kampanii towarzyszącej rebrandingowi TP na Orange. – Na pewno był to największy i najkosztowniejszym projekt marketingowy operatora w 2012 roku. Jego budżet reklamowy w II kwartale musiał być rekordowy – ocenia Agnieszka Bogulak-Komorowska.
Za to wyraźnie – o 17,1 proc. (527 430 258 zł w 2011) – zmniejszyła swoje wydatki reklamowe Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci T-Mobile i Heyah – 437 269 506 zł. Spadek można wyjaśnić tym, że w 2011 roku budżet marketingowy telekomu był wyższy ze względu na kampanię wspierającą zastąpienie Ery przez T-Mobile.
źródło: www.wirtualnemedia.pl
Kan
Za dużo pieniędzy mają 😉
Więcej gwiazd = droższe i słabsze abonamenty. Przecież na celebrytów Play musi jakoś zarobić
A ma ktoś inny lepszą ofertę niż ta nowa Play?
Dajcie spokój. Jak słyszę o tych tzw. „polskich celebrytach” (którzy często są po prostu kiepskimi aktorami lub ludźmi, których z jakiegoś powodu dopuszczono przed kamerę) to mi się śmiać chce. Nie dałbym im złamanego grosza bo to oni przecież się promują i to im najbardziej zależy na tym żeby ich było jak najwięcej w środkach masowego przekazu. Też mi „celebryci” – raczej żałość nad żałościami.
Maciej Sztur to raczej dobry aktor…
Maciej Stuhr to raczej bardzo dobrym satyrykiem jest. W aktorstwie nie dorówna nawet sznurówkom ojca.
Czekam na jakąś ciekawą ofertę na kartę!
może ktoś wie czy w C3530 da się ustawić blokadę klawiatury na dwa przyciski bądź jakiś kod, mam go już pół roku i średnio 5 razy dziennie sam mi się w kieszeni odblokowuje czasami sam dzwoni albo się wyłącza. pomocy
nie mogę usunąć pierwszego konta gmail z telefonu, czy konieczne jest powrót do ustawień fabrycznych? Czy po przywróceniu do ustawiń fabrycznych będzie działało tak jak powinno?
A może Heyah nie musiała wydawać dużo na reklamę bo była przemyślana i dała się zauważyć? O to chyba w reklamie właśnie chodzi…