Oprócz Kuby Wojewódzkiego, Magdaleny Różczki, Agnieszki Dygant i Macieja Stuhra w reklamach sieci Play pojawią się w tym roku jeszcze trzy znane osoby. Jedną z nich najprawdopodobniej będzie Czesław Mozil – podaje www.wirtualnemedia.pl.

W kolejnych reklamach Play pojawi się jeszcze trzech innych celebrytów, więc łącznie będzie ich aż siedmioro. Dlaczego akurat tylu? – Siedmiu na dziesięciu Polaków zmieniających sieć wybiera obecnie Play. Chcemy więc pokazać, że wśród takich osób są również gwiazdy – tłumaczył na piątkowej konferencji prasowej Bartosz Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Play.

Wojewódzki i sześcioro innych celebrytów będą reklamowali Play co najmniej do końca br. Nie wiadomo, czy będą pojawiać się we wszystkich kampaniach sieci, a więc tym samym wystąpią również w reklamach taryf biznesowych. – Niech to będzie niespodzianka – stwierdził tylko Bartosz Dobrzyński.

Jednocześnie zapowiedział, że budżet marketingowy sieci na I połowę br. będzie na poziomie sprzed roku. Wtedy operator cennikowo na reklamę w mediach tradycyjnych (bez internetu) wydał 159 mln zł, najmniej spośród głównych telekomów.

Orange i T-Mobile wśród czołowych reklamodawców – wynika z danych Kantar Media przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

O 28,6 proc. wzrosły z roku na rok (674 731 582 zł w porównaniu do 524 450 150 zł w 2011 r.) wydatki marketingowe PTK Centertel, operatora sieci Orange. Wynika to w dużym stopniu z kosztów wiosennej kampanii towarzyszącej rebrandingowi TP na Orange. – Na pewno był to największy i najkosztowniejszym projekt marketingowy operatora w 2012 roku. Jego budżet reklamowy w II kwartale musiał być rekordowy – ocenia Agnieszka Bogulak-Komorowska.

Za to wyraźnie – o 17,1 proc. (527 430 258 zł w 2011) – zmniejszyła swoje wydatki reklamowe Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci T-Mobile i Heyah – 437 269 506 zł. Spadek można wyjaśnić tym, że w 2011 roku budżet marketingowy telekomu był wyższy ze względu na kampanię wspierającą zastąpienie Ery przez T-Mobile.

źródło: www.wirtualnemedia.pl

Kan