IV Edycja Konkursu Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca Roku została rozstrzygnięta. Komisja

Sędziowska pod nadzorem Kapituły Sędziowskiej, a także PwC, spośród 22 finalistów, rywalizujących ze sobą w 10 kategoriach, wyłoniła 8 laureatów Konkursu i wyróżniła 9 osób.

Jesteśmy zaszczyceni mogąc poinformować, iż pośród finalistów IV Edycji Konkursu PNSA znalazło się siedmiu przedstawicieli Orange Polska – czytamy w informacji prasowej z tego wydarzenia:

    I. Laureat w kategorii Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży – Pani Monika Kasprzak
    II. Laureat w kategorii Sprzedawca Roku Sprzedaż Bezpośrednia – Pan Marcin Goraj
    III. Wyróżnienie w kategorii Sprzedawca Roku Sprzedaż Bezpośrednia – Pan Grzegorz Klocek
    IV. Wyróżnienie w kategorii Key Account Manager – Pan Karol Wierzbiński
    V. Wyróżnienie w kategorii Sprzedawca Roku – Pani Monika Danilenko
    VI. Wyróżnienie w kategorii Menedżer Sprzedaży Roku – Pan Leszek Gajewski
    VII. Finalista kategorii Trener Sprzedaży Roku – Pani Lucyna Jabłońska

Podczas Gali Dyrektor Sprzedaży Orange Polska Pani Bożena Leśniewska odebrała w imieniu Prezesa Zarządu firmy Pana Macieja Wituckiego Certyfikat Etycznego Zarządzania Sprzedażą i Obsługą Klienta.

Decyzje sędziów poznaliśmy w piątek 26 października podczas Finałowej Gali PNSA, która odbyła się w Businessman Institute. Uczestników wydarzenia było ponad 220, wśród nich znaleźli się prezesi i członkowie zarządów największych firm, dyrektorzy sprzedaży, Key Account Managerowie oraz właściciele liczących się na rynku przedsiębiorstw z różnych branż. Oficjalnego otwarcia Gali dokonała Prezydent m. st. Warszawy Pani Hanna Gronkiewicz-Waltz. Wśród Gości Honorowych obecny był także Senator RP Pan Eryk Smulewicz.

Polish National Sales Awards to przedsięwzięcie, którego misją jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży przy jednoczesnym tworzeniu etosu profesjonalnego sprzedawcy. PNSA czynnie uczestniczy w kształtowaniu standardów sprzedaży na polskim rynku, a jej głównym i najważniejszym celem jest promowanie etyki oraz działań etycznych w biznesie, mających niezaprzeczalny wpływ na kreowanie polskiego rynku pracy.

źródło: PNSA

Kan