Po trzech latach do stolicy Wielkopolski powróciły Targi Rozrywki i Multimediów Poznań Game Arena. Jednym z wystawców była firma Hama. Jak przedstawiciele niemieckiego producenta oceniają imprezę?


Hama zaprezentowała w Poznaniu szeroką gamę produktów dla miłośników gier. Wśród nich znalazły się m.in popularne wśród graczy i dedykowane specjalnie dla nich akcesoria z serii uRage : klawiatury, myszki oraz słuchawki multimedialne.

Nadspodziewanie dużym zainteresowaniem cieszyły się słuchawki. Hama pokazała szerokie spektrum marek, które dedykowane są nie tylko dla melomanów, ale także osób podążających za najnowszymi trendami mody. Szczególną uwagę zwracały słuchawki Beats by Dre, Monster, Marshall, Soul i Skullcandy. Liczne grono użytkowników tego typu słuchawek stanowią właściciele coraz popularniejszych smartfonów oraz tabletów.

Goście odwiedzający stoisko zwracali uwagę na bogatą propozycję akcesoriów dedykowanych do konsol. Hama przywiozła do Poznania produkty przeznaczone do współpracy z XBOX 360, PS3/PS Move, PS Vita czy PSP.

Polacy coraz częściej kupują konsole do gier. Akcje reklamowe Microsoftu czy Sony zrobiły swoje. Po pewnym czasie użytkownicy konsol poszukują różnego rodzaju dodatków pozwalających zwiększyć funkcjonalność urządzeń. Akcesorium, które szczególnie przyciągało uwagę gości był konwerter Speedshot. To bardzo ciekawe rozwiązanie pozwalające podłączyć myszkę oraz klawiaturę do konsoli PS3 lub XBOX 360. Ta niecodzienna kombinacja świetnie sprawdza się podczas popularnych strzelanek oraz gier strategicznych – mówi Maciej Kramer, kierownik marketingu Hama Polska.

Goście odwiedzający stoisko Hamy mogli nie tylko obejrzeć czy dotknąć produkty, ale również sprawdzić ich działanie w praktyce. Część osób uczestniczyła w konkursie, w którym nagrodą były słuchawki Soul. Zabawa polegała na zrobieniu zdjęcia ze słuchawkami, a następnie zamieszczeniu go na facebookowym profilu Hamy.

Cieszę się, że targi Game Arena po trzech latach nieobecności powróciły do Poznania. Pozytywnie oceniam zarówno organizację samej imprezy, jak i frekwencję. rynek rozrywki multimedialnej w Polsce ma bardzo duży potencjał a takie imprezy jak Game Arena przyczyniają się do jego popularyzacji. To krok we właściwym kierunku – ocenia Maciej Kramer.

źródło: Hama

Kan