Jesteś tutaj:-, Operatorzy, Rynek, Taryfy komórkowe-Operator dzwonił 100 razy w ciągu dwóch tygodni: klient podał sprawę do sądu

Operator dzwonił 100 razy w ciągu dwóch tygodni: klient podał sprawę do sądu

Operator niemieckiej sieci Vodafone przegiął z telefonami: były klient podał operatora do sądu ponieważ linia usługi klienta dzwoniła do niego 100 razy w ciągu dwóch tygodni. Niejeden raz powiedział konsultantce że się zdecydował na innego operatora i poprosił żeby już nie dzwonić. Ale nic z tego: dalej telefonowali parę razy w ciągu dnia.

Cała historia się zaczęła kiedy mężczyzna zakończył dwie umowy zawarte z największą na świecie firmą zajmującą się usługami telekomunikacyjnymi. Na zakończenie umów dostał potwierdzenie przez SMSa. Tydzień później odbyła się pierwsza z 100 rozmów telefonicznych. Wtedy wyraźnie powiedział że sobie nie życzy dalszych telefonów. Jednak nękanie z ofertami nowych komórek, taryf i innych promocji trwało nadal. Najciekawsze było, to że jeden z konsultantów potwierdził nawet, że w systemie jest zakaz telefonów do tego klienta. Problem w tym, że zakaz był zarejestrowany na tylko na jeden z numerów telefonów, który posiadał klient i konsultanci to wykorzystywali dzwoniąc na drugi.

Klientowi było tego za dużo i podał swojego byłego operatora do sądu. Na spotkaniu w sądzie szybko doszło jednak do pojednania: Vodafone przeprosił i zapewnił, że już nie będzie niechcianych telefonów. W przypadku złamania porozumienia grozi mu 5100 Euro kary.

Czy i Was spotkała sytuacja, że operator po zakończeniu umowy nie przestwał dzwonić, pomimo kategorycznej rezygnacji z jego usług?

źródło: Tellows UG

Kan

Autor |2012-10-09T11:45:55+02:009 października 2012 11:45|Kategorie: Newsy, Operatorzy, Rynek, Taryfy komórkowe|Tagi: , |13 komentarzy

13 komentarzy

  1. Gibki Gibacz 9 października 2012 w 10:16 - Odpowiedz

    Stalinowskie metody. Zamęczą człowieka na śmierć, aż zwariuje lub ugnie się.

  2. Lisu 9 października 2012 w 11:55 - Odpowiedz

    Jak przenosiłem numer z Heyah do Virgin, był spokój. Jak przenosiłem drugi numer z Orange do Virgin, to orangutańskie nasienie chciało wścieku dostać i wielokrotnie namawiali mnie do pozostania. Ale byłem nieugięty 🙂

    • wlo 9 października 2012 w 15:21 - Odpowiedz

      Pomyliłem posty – do komentarza o Novum pisałem 😉

    • haha 10 października 2012 w 00:32 - Odpowiedz

      A gdy ja przenosiłem nr to orange dzwonil kilka krotnie. Upierając się, że ich oferta przebije tę sieć w której jestem aktualnie. Ale niestety..nie chcieli to ja tez nie chce 🙂

    • VM 10 października 2012 w 14:42 - Odpowiedz

      dziwne,ja przenoszę nr.kiedy chcę i niemam z tym problemu,juz trzy nr.przeniosłem z Orange,no jeżeli ma się jakieś uprzedzenia do operatora-jasne należy mu nawtykać,oj nieładnie!

  3. a3e 9 października 2012 w 14:02 - Odpowiedz

    HaHaHa… niezle czemu sam na to nie wpadlem… troche inna siec Telefoniczna w Niemczech Nekala mnie ostatnie 2 Miesiace tez parokrotnymi telefonami ale 100razy w ciagu 2 tygodni to juz przesada… a ja wlasnie zmienilem na Vodafone 😀

    • wlo 9 października 2012 w 15:20 - Odpowiedz

      Potwierdzam. Czasem zastanawiam się nawet czy nie podać do sądu gości, bo numer mam zastrzeżony od lat.

  4. Lucek 9 października 2012 w 14:57 - Odpowiedz

    Ciekawe , ze wcięło mój wcześniejszy wpis (-: A pisałem w nim jedynie , ze podobnie – choć nie tak drastycznie – postępuje Telekomunikacja Novum . Potrafią dzwonić 20 razy w miesiącu oferując swoje usługi i to prawie w trybie nakazowym .

    • Kan 9 października 2012 w 15:17 - Odpowiedz

      Nikt nic nie usuwał. Lucek, jak wiesz zawsze informuję kiedy kasuję newsa. A do tego zazwyczaj robię to tylko wtegy, gdy używane są słowa niecenzuralne. Pozdrawiam Andrzej

    • Lucek 9 października 2012 w 15:43 - Odpowiedz

      Wiem , że pisałem , wiem że wpisywałem hasło – co dalej , kto to wie ??? Dlatego nic nie pisałem o wycinaniu , a „wcinaniu” (-: ~Kan znam i doceniam Twoje zasady . Pozdrawiam .

  5. wlo 9 października 2012 w 15:18 - Odpowiedz

    Mój operator do mnie nie dzowni, dzwonią co najwyżej jacyś cwaniacy z punktów z róznych stron Polski – po prefiksie stacjonarnym to widać 😉 Głónie ze Szczecina – z tamtejszej strefy numeracyjnej.Z Ery chyba nigdy nie dzwonili. Natomiast bardzo dużo mam telefonów z Play, trochę mniej z Orange. Minimum raz w tygodniu od każdego z nich mam superofertę 😉

  6. bury 9 października 2012 w 18:46 - Odpowiedz

    Moj były operator zadzwonil ze ma super promocje dla mnie. Super taryfa i telefon jak przeniose nr na abonament. Pan sie zdziwil jak sie dowiedzial ze od 2 tyg nr jest w innej sieci 🙂
    Wczesniej przez 8 lat nie dzwonił i nie dzwoni do dziś.

  7. speed10353 9 października 2012 w 19:01 - Odpowiedz

    Telefon świetny! Jego największymi zaletami jest cena, procesor oraz wyświetlacz.
    Cena jest niesamowicie niska, od razu widać że w niektórych telefonach po prostu płaci się za nazwę a nie za jakoś wykonania, mam tu na myśli Samsung Galaxy Ace który jest drozszy a nie ma niczego lepszego do zaoferowania. Procesor to kolejny atut tego telefonu, pozwala odpalić najnowsze gry, GTA 3 śmiga bez problemów, drobne podcięcia ale nie przeszkadzają one w grze( jeżeli ktoś nie wierzy zapraszam na youtube), przemieszczanie w menu jest oczywiście bardzo szybkie, nie trzeba na nic czekać. Wyświetlacz chroniony przez szybkę Corning Gorilla Glass jest duży, przejrzysty i nie rysuje się, jest również bardzo jasny, jego wadą jest palcowanie się ale nie przeszkadza to w korzystaniu z telefonu ponieważ gdy ekran jest podświetlony, palcowania nie widać. Jego już mniejszymi zaletami jest niesamowity głośnik oraz bateria która trzyma przy oszczędzaniu energii tydzień a przy pełnych obrotach 2 dni. Polecam wszystkim ten telefon.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

https://linebet-bangladesh.com/en/mobile