Firma Panasonic przygotowuje się do tegorocznych targów Internationale Funkausstellung 2012 (IFA), na których przedstawi najnowsze inteligentne technologie audio-wideo, zaawansowane rozwiązania energetyczne i — po raz pierwszy na IFA — innowacyjne urządzenia AGD.
Centralne miejsce na stoisku firmy Panasonic na IFA 2012 zajmie prezentacja koncepcji najszerzej zakrojonej łączności w skali całej branży. Inteligentne rozwiązanie połączy wiele różnych produktów ze wszystkich aspektów codziennego życia: od sprzętu audio-wideo, po urządzenia AGD i produkty energetyczne.
Panasonic zademonstruje także dostarczane przez firmę inteligentne urządzenia działające w sieci również poza domem, które umożliwiają prowadzenie ekologicznego, a jednocześnie wygodnego stylu życia.
Celem firmy Panasonic jest zapewnienie kompleksowych rozwiązań dla inteligentnego i połączonego z siecią domu przyszłości. Firma dokłada wszelkich starań, aby łączyć inteligentne technologie z pomysłami chroniącymi środowisko, dążąc do uzyskania statusu najbardziej innowacyjnego, proekologicznego producenta elektroniki do roku 2018.
Stoisko firmy Panasonic na IFA 2012 będzie obejmować trzy główne obszary: AGD, cyfrowe urządzenia audio-wideo oraz rozwiązania koncepcyjne.
Strefa cyfrowych urządzeń audio-wideo
W strefie cyfrowego audio-wideo zwiedzający będą mogli zobaczyć różne wyświetlacze o wysokiej rozdzielczości, a także poznać najnowocześniejsze technologie 3D. Zaprezentowana zostanie w niej także rozszerzona oferta cyfrowych, połączonych z siecią produktów audio-wideo firmy Panasonic, w tym najnowsze, nagradzane telewizory Smart VIERA.
Zgodnie z wyznawaną przez firmę Panasonic zasadą inteligentnego i ekologicznego stylu życia produkty z serii Smart VIERA są łatwiejsze w obsłudze dzięki łączności z wieloma innymi urządzeniami. Są to na przykład urządzenia mobilne, cyfrowe aparaty fotograficzne LUMIX z łącznością Wi-Fi, a także sprzęt audio zgodny ze standardem AirPlay.
Strefa koncepcyjna
W strefie koncepcyjnej zostaną zaprezentowane przyszłościowe rozwiązania w obszarze łączności. Przedstawiona zostanie również wizja połączonego z siecią domu z zerowym poziomem emisji CO2, a także korzystny wpływ, jaki małe i duże urządzenia RTV i AGD mogą wywierać na zdrowy tryb życia.
Obszar wzornictwa
Dodatkowo w obszarze wzornictwa, znajdującym się między strefami urządzeń AGD i audio-wideo, zostaną zaprezentowane produkty zaprojektowane zgodnie z filozofią „Future Craft” firmy Panasonic. Zwiedzający zobaczą tu między innymi żarówkę LED, której przyznano złotą nagrodę iF za wzornictwo, a także telewizory, pralki, lodówki i urządzenia kuchenne.
Panasonic LIVE @ IFA
Już drugi rok z rzędu Panasonic zapewnia interaktywną transmisję na żywo z IFA, dzięki której widzowie z całego świata będą mogli zapoznać się z ofertą firmy Panasonic oraz jej innowacjami. Transmisja będzie ogólnodostępna w Internecie, a eksperci firmy Panasonic będą odpowiadać na pytania dotyczące najnowszych produktów i technologii. W transmisji LIVE@IFA będą także uczestniczyć tegoroczni goście, między innymi prezes firmy Panasonic Kazuhiro Tsuga oraz Laurent Abadie – Prezes Panasonic Europe.
źródło: Panasonic
Kan
U mnie tym razem LUMIX jest najbardziej pożądanym tematem do prezentacji. Mam nadzieję, że będziemy mogli nieco więcej zobaczyć z tajników marki bardziej lokalnie. Niestety dla mnie te targi są nieosiągalne, a żałuję. LUMIX z łącznością Wi-Fi – brzmi bardzo dobrze.
[quote]U mnie tym razem LUMIX jest najbardziej pożądanym tematem do prezentacji. Mam nadzieję, że będziemy mogli nieco więcej zobaczyć z tajników marki bardziej lokalnie. Niestety dla mnie te targi są nieosiągalne, a żałuję. LUMIX z łącznością Wi-Fi – brzmi bardzo dobrze. [/quote]
Trochę lakonicznie jak o takim wydarzeniu jak IFA. Cytuję: „Celem firmy Panasonic jest zapewnienie kompleksowych rozwiązań dla inteligentnego i połączonego z siecią domu przyszłości. Firma dokłada wszelkich starań, aby łączyć inteligentne technologie z pomysłami chroniącymi środowisko, dążąc do uzyskania statusu najbardziej innowacyjnego, proekologicznego producenta elektroniki do roku 2018.” – to jest KLUCZ.
Ciężarówką IFA pojechać na IFA to by było coś! A pomyśleć, że już w 1924 roku otworzono w Berlinie pierwszą wystawę radiową IFA, 88 lat temu… W tamtych czasach pradziadkowie obecnych szefów Panasonica robili se puku albo kuku, a dziś w Europie środkowej? Jeden inwestował swoje złote w Alpen Gold i teraz czekolady tej firmy są jego 😉 a inny myśli, jakby tu IFĄ pojechać na IFA… 🙂
[quote]Ciężarówką IFA pojechać na IFA to by było coś! A pomyśleć, że już w 1924 roku otworzono w Berlinie pierwszą wystawę radiową IFA, 88 lat temu… W tamtych czasach pradziadkowie obecnych szefów Panasonica robili se puku albo kuku, a dziś w Europie środkowej? Jeden inwestował swoje złote w Alpen Gold i teraz czekolady tej firmy są jego 😉 a inny myśli, jakby tu IFĄ pojechać na IFA… 🙂 [/quote]
Dość ironicznie się zrobiło…