Po ponad trzech latach doświadczeń przy realizacji najpoważniejszych korporacyjnych projektów blogowych w Polsce, netPR.pl wprowadził do oferty zupełnie nowy produkt – platformę blogową, która umożliwia efektywne wykorzystanie bloga lub grupy blogów w komunikacji firmy.
Atutem rozwiązania, oferowanego – podobnie jak w przypadku biur prasowych i serwisów relacji inwestorskich – w modelu tzw. chmury, jest jego dostosowanie do specyfiki wymagań blogowania w polskich firmach. Wydzielenie uprawnień do moderowania komentarzy oraz uprawnień administratora ułatwiają zarządzanie zarówno pojedynczym blogiem, jak i złożonymi projektami blogowymi. Mechanizmy bloga umożliwiają opcjonalne wprowadzanie wpisów w imieniu autorów, a także wspomaganie ich w bieżącej obsłudze, np. w zakresie moderowania komentarzy.
Mechanizm blogowy wyposażono również w unikalną funkcjonalność, która w trakcie redagowania nowego tekstu pozwala określić, na których stronach firmowych w serwisie Facebook czy profilach Twittera pojawi się informacja o nowym wpisie na blogu. Dotyczy to również wpisów zaplanowanych do publikacji z odroczoną datą. Opcjonalnie dostępne są mechanizmy integracji z profilami firmowymi LinkedIn oraz Google+.
– Do tej pory wykorzystywaliśmy oprogramowanie bloga firmowego, które uchodziło za jedno z najlepszych rozwiązań. Oprogramowanie blogowe netPR.pl wyznacza jednak nową klasę – zarówno w zakresie łatwości codziennego użytkowania, wbudowanych zaawansowanych funkcjonalności zwiększających zasięg oddziaływania, jak i gwarancji niezawodności zawartej w kontrakcie SLA – mówi Karol Wieczorek, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej Netia SA.
Nowa platforma blogów korporacyjnych umożliwia tworzenie zarówno grupy blogów prowadzonych przez pracowników firmy, które można agregować w jednym zbiorczym blogu firmowym, jak i kilku czy kilkudziesięciu zupełnie niezależnych, niepowiązanych ze sobą blogów, występujących w internecie pod dowolnymi adresami i z dowolną wizualizacją.
–Nowe rozwiązanie jest dedykowane firmom, które poważnie podchodzą do zagadnienia zintegrowanej komunikacji, z wykorzystaniem mediów społecznościowych. To jedno z najlepszych rozwiązań na rynku, zapewniające niezwykle istotne dla klientów korporacyjnych bezpieczeństwo, niezawodność i skalowalność – podsumowuje Mirosław Hankus, odpowiadający w netPR.pl za technologię.
źródło: netPR.pl
Kan
Myślę, że osobne platformy do komunikacji nadal nie przebiją narzędzia jakim jest Facebook i Twitter, w prawdzie są znacznie ograniczone, ale dostęp do nich ma znacznie większa rzesza ludzi i komunikacja firma -> klienta jest lepsza.