Firma KL TRADE, wprowadzająca na polski rynek akcesoria GSM sygnowane marką Global Technology oraz EGO, wzięła udział w dwóch ważnych, międzynarodowych imprezach branży nowych technologii – MWC w Barcelonie oraz CeBIT w Hanowerze.

Targi MWC (Mobile World Congress) w Barcelonie oraz CeBIT (Centrum der Büro- und Informationstechnik) w Hanowerze, to jedne z najbardziej znanych imprez branży telekomunikacyjnej i nowych technologii na świecie. Co roku gromadzą one najbardziej prestiżowych wystawców z całego świata i stanowią dobry przegląd branżowych trendów i nowości. Wśród gości można spotkać producentów urządzeń, dostawców technologii, operatorów oraz sprzedawców. Swoje stoisko na obu imprezach miała także marka Global Technology.

Zygmunt Łasiewicz KL TRADE
Prezes KL TRADE, Zygmunt Łasiewicz

Staraliśmy się możliwie najpełniej zaprezentować bogatą ofertę GT, która obejmuje szereg praktycznych i wygodnych akcesoriów GSM i IT. Wśród naszego asortymentu ciągle można znaleźć akcesoria uniwersalne, przeznaczone do różnej klasy sprzętu, jak i te dedykowane do konkretnych urządzeń i marek. To właśnie ten obszar produkcji nieustannie zyskuje na znaczeniu w związku z dynamicznym rozwojem takich top marek jak Apple czy Samsung oraz rosnącą popularnością ich produktów – mówi Zygmunt Łasiewicz, prezes firmy KL TRADE – dystrybutora akcesoriów Global Technology.

Sztandarowymi akcesoriami marki GT są ładowarki samochodowe i sieciowe, a ich procentowy udział w sprzedaży firmy w 2011 roku wyniósł aż 27%. Użytkownicy byli także zainteresowani praktycznymi akcesoriami samochodowymi.

Obie imprezy były okazją, żeby pochwalić się naszym asortymentem, a także zapoznać się z ofertami innych firm. W związku z tym, że KL TRADE coraz dynamiczniej rozwija się także na arenie międzynarodowej, targi w Barcelonie i w Hanowerze były dla nas kolejnym krokiem w realizacji strategii opartej na systematycznej ekspansji na rynki zagraniczne – mówi Grzegorz Kotynia, prezes zarządu firmy KL TRADE.

Silnym punktem oferty GT są baterie dedykowane do większości modeli telefonów komórkowych wszystkich producentów. W 2011 roku sprzedaż baterii zapewniła 15% całego zysku firmy. Kolejnymi grupami produktów, które docenili klienci były akcesoria serwisowe (13% ogólnego zysku) oraz screen protectory (ponad 11% udziału w ofercie).

Mamy nadzieję, że nasza obecność na targach pozwoliła zapoznać się z szeroką ofertą marki Global Technology zgromadzonym gościom, a nam w przyszłości umożliwi nawiązanie współpracy z kolejnymi partnerami na europejskim rynku. Wizyta w Hanowerze i Barcelonie to kolejna szansa na rozwój i inwestycja w przyszłość naszej firmy – dodaje Zygmunt Łasiewicz.

źródło: KL TRADE

Kan