Grupa Allegro i GG – zgodnie z zapowiedziami połączyli siły i stworzyli wspólne biuro reklamy. Oferuje ono narzędzia pozwalające dotrzeć do blisko 80% polskich internautów, ustępując w zasięgu jedynie Grupie Google. Obie spółki należą do globalnego koncernu Naspers, którego serwisy trafiają w Polsce do 15 milionów użytkowników miesięcznie.
Od 1 stycznia 2012 obowiązuje jeden, ujednolicony cennik biura reklamy obejmujący serwisy z Grupy Allegro i GG Network. Po raz pierwszy każdy zainteresowany szybkim i skutecznym dotarciem do większości polskich internautów będzie mógł w jednym miejscu zlecić kampanię z wykorzystaniem unikatowych możliwości. W nowej ofercie w sposób bez precedensu połączono zalety serwisów e-commerce Allegro, serwisów zasięgowych GG i serwisów biznesowych skupionych w Grupie Bankier.pl
Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG ma siedzibę w Warszawie i ujednoliconą strukturę: pion sprzedaży, pion produktu reklamowego i pion new business. Dyrektorem połączonego Biura został Jacek Makowski, a Dyrektorem Operacyjnym Biura pozostaje Krzysztof Łada.
– Dzięki wspólnym siłom stajemy się liderem wśród polskich serwisów i oferujemy to, co najważniejsze, czyli dotarcie do konkretnych konsumentów, którzy swoje decyzje podejmują w oparciu o informacje z sieci – mówi Jacek Makowski.
Jak zapowiada Krzysztof Łada, jeszcze w styczniu zostaną przedstawione reklamodawcom nowe rozwiązania, w tym między innymi tzw. targetowanie behawioralne. Biuro Reklamy Grupy Allegro i GG zapowiada wiele nowości w 2012 roku.
Grupa Allegro oraz GG Network należą do południowoafrykańskiego koncernu medialnego Naspers Ltd.
źrodło: GG Network
Kan
Czyli możemy się spodziewać jeszcze więcej syfu reklamowego w komunikatorze (o ile tak można go nazwać) Całe szczęście, że GG odchodzi powoli w zapomnienie na rzecz innych lepszych protokołów a i Allegro niezastąpione nie jest. Wszak eBay to też duża konkurencja a w Polsce widać już bardzo szybko postępujące „umiędzynarodowienie”
GG faktycznie przegina, sam instalowałem wcześniejsze wersje, żeby nie widzieć tego całego chłamu.
dla allegro adblockplus , dla gg ggbanerkiller i ggtuner 🙂 po klopocie ;D
To takie proste było 😉
Taa… bannerkiller i ggtuner żeby odchudzić ten komunikator… ale po co ? Na rynku jest konkurencja której nie trzeba odchudzać np. AQQ, WTW czy Kadu i każdy z nich obsługuje więcej niż jeden protokół. GG samo w sobie nie ma absolutnie żadnych przydatnych funkcji a funkcja komunikacji jest tylko dodatkiem do platformy reklamowej jaką raczy nas (tzn. Was, bo ja nie używam) GG.
Hehe pamiętam gadu gadu. To były czasy 😀