Biznes, związku z połączeniem z ASTER rozszerzyło zasięg usługi telewizyjnej, telefonicznej i internetowej w Warszawie i Krakowie oraz wchodzi na nowy rynek w Zielonej Górze. Operator zapewnia przedsiębiorcom, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, elastyczne i wygodne rozwiązania telekomunikacyjne, przynoszące maksimum korzyści dla firm.

Przejęcie spółki Aster przez UPC oznacza szereg nowych możliwości dla klientów biznesowych, zwłaszcza małych i średnich firm. Integracja UPC z Aster to także bardzo ważny krok w kierunku konsolidacji branży kablowej, który pozytywnie wpłynie na rozwój rynku telekomunikacji i mediów oraz wzrost konkurencyjności w segmencie usług B2B.

Nowe technologie są dla przedsiębiorców narzędziem do poprawy pozycji konkurencyjnej, czynnikiem przyspieszającym rozwój, motywują do działań proaktywnych i myślenia w skali globalnej. UPC Biznes już dziś oferuje firmom innowacyjne rozwiązania telekomunikacyjne, ułatwiające prowadzenie biznesu. Integracja z Aster umożliwi UPC Biznes jeszcze bardziej efektywne budowanie i dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, w odniesieniu do ich indywidualnych preferencji, a rozszerzona infrastruktura pozwoli świadczyć usługi dla szerszego grona Klientów biznesowych.

UPC Biznes – rozwiązania „szyte na miarę”

Atutami oferty UPC Biznes jest szybki, stabilny szerokopasmowy Internet do 150 Mb/s, abonament telefoniczny zawierający minuty na połączenia stacjonarne, komórkowe w Polsce i zagranicą (do 44 państw, w tym także USA, Chin i Tajlandii) oraz atrakcyjny pakiet telewizyjny. Promocyjna oferta UPC Biznes to atrakcyjne pakiety usług, specjalne upusty dla klientów i szereg opcji dodatkowych usprawniających pracę biura.

Dla małych i średnich firm UPC Biznes proponuje kompleksowe rozwiązania w 3 promocyjnych pakietach: „Twoje Domowe Biuro”, „Twoja firma” i „Wszystko dla Firmy”. Każdy pakiet zawiera usługi: Biznes Internet, Biznes Telewizja oraz Biznes Multilinia, dzięki której darmowe minuty mogą być wykorzystywane przez wszystkie linie telefoniczne w firmie na połączenia do sieci stacjonarnych, na komórki, a także do ponad 40 krajów Europy i świata. Dodatkowo, przy zakupie pakietu, w którego skład wchodzi Biznes Internet 30 Mb/s klient otrzymuje jedną licencję, a w przypadku usługi internetowej Biznes Internet 60 Mb/s – dwie licencje na użytkowanie najnowszego narzędzia komunikacyjnego dostępnego online – Microsoft Office 365.

W UPC Biznes klient ma dodatkowo możliwość negocjowania ceny i warunków współpracy w przypadku niestandardowych potrzeb.

UPC Biznes oferuje firmom zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do Internetu – od standardowego połączenia głosowego i internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw do kompleksowych rozwiązań dedykowanych dla międzynarodowych korporacji.

UPC Polska jest dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. We wrześniu 2011 UPC Polska sfinalizowało zakup spółki Aster, a 2 stycznia 2012 nastąpiło połączenie prawne firm. W zasięgu sieci UPC Polska znajduje się 2 608 300 mln gospodarstw domowych w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska ma 1,493,900 abonentów telewizji kablowej, w tym 584 600 telewizji cyfrowej, 774 800 telewizji analogowej, 750 200 użytkowników internetu i 336 100 klientów usługi telefonicznej.

źródło: UPC Polska

Kan