Jesteś tutaj:-, Rynek, Telewizja, Voip-Aster i UPC Polska jedną firmą

Aster i UPC Polska jedną firmą

Od dziś Aster i UPC Polska stanowią jedną firmę – UPC Polska. Na skutek połączenia prawnego UPC Polska przejęło wszystkie prawne zobowiązania Aster, a dotychczasowi abonenci Aster staną się klientami UPC Polska.

Działając jako jedna organizacja UPC Polska będzie mogła w pełni wykorzystać wynikający z połączenia efekt synergii, co pozwoli kontynuować na coraz bardziej konkurencyjnym rynku realizację strategii rozwoju, obejmującej inwestycje w innowacje, unowocześnianie sieci oraz poszerzanie portfolio produktowego o światowej klasy usługi. Po połączeniu z ASTER, UPC Polska ma blisko 1,5 miliona klientów, a w zasięgu usług UPC znajduje się 2,5 miliona gospodarstw domowych.

Połączenie prawne ASTER z UPC Polska, na skutek którego powstała jedna firma, stanowi istotny etap na drodze do pełnej integracji obu podmiotów. Celem integracji jest jak najszybsze zaoferowanie wszystkim klientom Aster usług UPC – interaktywnej telewizji cyfrowej, superszybkiego Internetu szerokopasmowego, w tym UPC Fiber Power o prędkości do 150 Mb/s oraz telefonii z konkurencyjnymi taryfami. Działanie w ramach jednej organizacji uprości ujednolicanie procesów biznesowych oraz łączenie infrastruktury. Usługi UPC oferowane są klientom ASTER stopniowo, wraz z postępującą integracją sieci. Marka Aster będzie nadal obecna na rynku jako część logo integracyjnego jednak sukcesywnie, wraz z postępem integracji zastępowana będzie przez logo UPC Polska. Ze względu na skalę przedsięwzięcia, poszczególne działania rozłożone są w czasie, a ich przeważająca część zakończy się jeszcze w 2012 r.

Połączenie UPC i Aster to ważny krok na drodze do konsolidacji rozdrobnionej branży kablowej, która jest konieczna w obliczu rosnącej konkurencji ze strony większych podmiotów, w tym tradycyjnych operatorów telekomunikacyjnych, konsolidujących się operatorów alternatywnych i platform satelitarnych. Operatorzy kablowi opierając się wyłącznie na własnych inwestycjach w nowoczesne sieci i usługi, stymulują branżę telekomunikacyjną do konkurencji infrastrukturalnej i w efekcie wpływają na rozwój i kształt rynku. Rezultatem wysokich nakładów sektora kablowego na inwestycje w innowacje jest także wyznaczanie standardów na rynku usług cyfrowych, prędkości internetu i znaczący udział w procesie cyfryzacji.

źródło: UPC Polska

Kan



Autor |2012-01-02T17:18:37+02:002 stycznia 2012 17:18|Kategorie: Newsy, Rynek, Telewizja, Voip|Tagi: , , |5 komentarzy

5 komentarzy

  1. Merk 3 stycznia 2012 w 07:00 - Odpowiedz

    W Aster bylo cos takiego jak pakiet antena – kilka programow za 6 zl miesiecznie – w UPC tez jest cos takiego ?

    • eMb 3 stycznia 2012 w 08:08 - Odpowiedz

      Jest, ale chyba oficjalnie na stronie go nie znajdziesz. Najlepiej skontaktuj sie z lokalnym przedstawicielem UPC (u mnie mozna namierzyc takowego po ulotkach i naklejkach, ktore co jakis czas w bloku sie pojawiaja)

  2. epik 3 stycznia 2012 w 08:12 - Odpowiedz

    czy w takiej sytuacji klient może coś zyskać??? np. rozwiązać wcześniej umowę, negocjować pakiety itp ???

  3. nicola 3 stycznia 2012 w 08:40 - Odpowiedz

    Ja mam pytanie do użytkowników tego telefonu. Ja go mam go od nie dawna i nie działa mi kalendarz bez internetu. Co mam zrobić aby bez lączenia się z internetem móc korzystać z kalendarza. przeciągam i w dół i w górę i nic mi nie działa. Czy Wy też tak macie czy to ja coś mam nie tak z tym telefonem?

  4. Merk 6 stycznia 2012 w 16:04 - Odpowiedz

    Dzieki. Namierzam własnie.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.