Chcielibyśmy osiągnąć cel pół miliona użytkowników już w 2012 r. Traktujemy to jednak elastycznie. Jeśli się to nie uda w przyszłym roku, będziemy się starać dopiąć swego w dalszej przyszłości – mówi rpkom.pl Włodzimierz Plewczyński, dyrektor ds. sprzedaży i obsługi klienta w CenterNecie.

Sieć komórkowa wRodzinie jest przedsięwzięciem prowadzonym przez polskiego operatora telefonii mobilnej, firmę CenterNet. Od 1 lipca 2011 operator wprowadził nowy cennik usług. Zmiany, obowiązujące, przewidują obniżenie cen połączeń do sieci Play, Cyfrowy Polsat oraz rozmów wykonywanych w ramach roamingu. Ponadto, ważność konta została wydłużona z 12 do 24 miesięcy. – Obecnie wRodzinie ma około 160 tys. aktywnych użytkowników, czyli takich, którzy wykonują połączenia i wysyłają SMS. Ponad 50 proc. naszych klientów regularnie doładowuje kartę. W lipcu wprowadziliśmy 24-miesięczny okres ważności kont, który jest odnawiany po każdym , doładowaniu. Wbrew opiniom, zmiany właścicielskie w grupie NFI Midas i rozdzielenie tego projektu od projektów o. Tadeusza Rydzyka nie spowodowały rezygnacji klientów – zapewnia Włodzimierz Plewczyński.

Celem CenterNet było zbudowanie telefonii, która będzie ambasadorem dialogu międzypokoleniowego. Właśnie dlatego usługi oferowane w sieci wRodzinie przygotowane zostały z myślą o dzieciach, rodzicach oraz dziadkach. Dyrektor sprzedaży poinformował, że wRodzinie nie zamierza wprowadzać usługi dostępu do internetu. Jak mówi, grupa docelowa marki wRodzinie, to w dalszym ciągu i bez zmian osoby w wieku 50 lat i starsze.

Cały wywiad można przeczytać w serisie rpkom.pl: Centernet ma wciąz ambitne plany MVNO

Kan