GG Network i Vendimob podpisały umowę w zakresie obsługi adserwerowej mobilnych reklam.

Produkt, z którego korzysta GG Network został przygotowany specjalnie w oparciu o specyficzne kryteria i wymagania, które to posiada tak duży gracz na rynku mediów.

Intensywny rozwój aplikacji oraz stron mobilnych wymaga nieszablonowego i perspektywicznego podejścia do pomiaru i emisji reklam. Opracowane rozwiązanie umożliwia między innymi targetowanie reklam dla wybranego użytkownika lub wybraną pulę numerów GG w obrębie wszystkich platform, na których dostępny jest komunikator.

„,i>Cieszymy się, iż udało nam się sprostać wymaganiom i wspólnie możemy uczestniczyć w tworzeniu standardów rynku reklamy mobilnej, a także przekonać reklamodawców o skuteczności i nieszablonowości tej formy przekazu” – mówi Rafał Wiewiórski, Business Development Director z Vendimob.

Vendimob oferuje kompleksowe rozwiązania dla wydawców działających w obrębie Internetu mobilnego. Specjalnie przygotowane rozwiązania, ułatwiają prowadzenie mobilnych kampanii, w których zbierane są leady. Pozwalają one efektywnie wykorzystać zbudowaną w ramach adserwera bazę danych dzięki zintegrowaniu z call center oraz systemami do wysyłania e-maili, SMS-ów i MMS-ów.

Oprogramowanie Vendimob oferuje zaawansowane technologicznie usługi adserwerowe w obszarze mobilnego Internetu. Jak przystało na adserwer specjalizujący się w reklamie mobilnej, dostęp do niego jest możliwy również z poziomu telefonu komórkowego.

źródło: Vendimob

Kan