GTS Central Europe (GTS), dostawca zintegrowanych rozwiązań telekomunikacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczyna kampanię reklamową we wszystkich krajach, w których prowadzi działalność. Jednocześnie GTS prezentuje nowe hasło: „GTS. For the Working World”.

Odzwierciedla ono podstawowy obszar kompetencji firmy, czyli świadczenie usług dla biznesu. Głównym motywem kampanii są usługi związane z wiodącym obecnie w branży ICT trendem cloud computingu. Wszystkie informacje dotyczące cloud computingu będą dostępne na specjalnie utworzonej stronie internetowej. Kampanię uzupełnią materiały wspomagające sprzedawców.

Podstawowym celem nowej kampanii jest zaprezentowanie GTS jako lidera usług cloud computing w sektorze B2B. Nasi klienci kojarzyli nas do tej pory wyłącznie z rynkiem telekomunikacyjnym. Teraz chcemy zwrócić ich uwagę na dodatkowe usługi, które są niezbędne dla naszych klientów,” powiedziała Tereza Vránková, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w GTS Group. „,i>Kampania będzie prowadzona we wszystkich krajach regionu, w lokalnych językach. Jej głównym założeniem jest rozpowszechnienie idei cloud computingu oraz pokazanie, że GTS podąża w tym zakresie za światowymi trendami, spełniając oczekiwania i wymagania klientów,” dodała Vránková.

Nowa kampania przedstawia GTS jako operatora dostarczającego wartość dodaną w postaci usług ITC. GTS jest operatorem skupionym na segmencie biznesowym, do czego odwołuje się nowe hasło, „GTS. For the Working World”. Główna idea dotyczy cloud computingu i usług związanych z chmurą. Kampania rozpoczyna się 26 września
na wszystkich rynkach, na których działa GTS – w Czechach, Polsce, na Węgrzech, Słowacji i w Rumunii.

Elementem kampanii będzie specjalna strona internetowa – www.gtsworkingworld.com/pl – poświęcona tematom związanym z cloud computingiem. Klienci będą mogli zdobyć wiedzę na temat tych usług, dowiedzieć się o ich bezpieczeństwie, sposobie działania oraz o nowych możliwościach dla biznesu. Strona będzie regularnie aktualizowana, pokazując kolejne zastosowania usług wirtualnych. W każdym kraju zostanie stworzona lokalna wersja językowa.

Istotną częścią kampanii będą materiały informacyjne, w tym te specjalnie przygotowane dla sprzedawców, dzięki którym będzie łatwiej wytłumaczyć klientom działanie usług wirtualnych i pokazać korzyści, jakie niosą dla biznesu. Będą także przydatnymi narzędziami do wykorzystania w prezentacjach dotyczących chmury i tworzeniu innych materiałów wspierających sprzedaż.

Kampania, która ma dotrzeć do firm w Europie Środkowo-Wschodniej, została przygotowana dla GTS przez agencję Scholz and Friends. Za strategię mediową odpowiada Mindshare. Kampania będzie prowadzona w prasie, Internecie, a na wybranych rynkach również z wykorzystaniem outdooor’u.

źródło: GTS Poland

Kan