Liczba klientów PTC , operatora sieci Era, na koniec pierwszego kwartału wynosiła 13,175 mln, co stanowi spadek o 84 tys. w porównaniu do czwartego kwartału 2010 roku (13.259 mln). Liczba klientów post-paid 6 717 tys., pre-paid 6 458 tys. – wynika z danych finansowych Deutsche Telekom, który jest głównym akcjonariuszem PTC.
Dla przypomnienia na koniec 2010 roku PTC posiadała 6 796 tys. klientów post-paid i 6 463 tys. pre-paid. Dla porównania w pierwszym kwartale 2010 roku liczba klientów PTC wynosiła 13,361 mln. To spadek o 0,8 proc. w porównaniu do końca 2010 r. i o 1,5 proc. r/r.
Przychody PTC spadły o 0,2 proc. w porównaniu do I kwartału rok wcześniej, do 1,747 mld zł (440 mln EUR). EBITDA spadła w I kwartale prawie o 15 proc., do 572 mln zł (144 mln EUR). – Przychody spadły głównie z powodu mniejszych wpływów z połączeń głosowych i wiadomości tekstowych SMS. Jednak minimalne spadki przychodów z tego oszaru były zniwelowane przez wyższe wpływy z miesięcznych opłat i transmisji danych, jak też z mniejszych rabatów cenowych – czytamy w komunikacie DT.
Pełny Raport fiansowy Deutsche Telecom: Tutaj
źródło: Deutsche Telekom
Kan
Warto przeczytać:
Era po 2010 r. ma 13,259 mln klientów
szczerze, bardzo sie dziwie. bo nigdzie nie spotkalem tak wyszkolonego pracownika jak w erze… ostatnia promocja 2 x wiecej nawet wymusila na orange podobne ruchy… zamiast biec zaslepionym fioletowym swiatlem warto popatrzec na znajomuch do ktorych dzwonimy jesli wiekszosc mamy w danej sieci to sa tansze opcje wewnatrz sieciowe (siec rodzinna) zamiast przeplacac w „sliwkowej” firmie…. moge podac nawet konkretne propozycje dla zainteresowanych..
Dziękujemy ale taniej nas (moja rodzinę) wyniosło kupienie kilku starterów za 5zł w Play.
smacznego poll.
Nie ma do czego.
Nie ma jak PLAY
Play gora! w era bylem 10 lat i ucieklem do play od tych oszostow, zlodziei.
Żeby w 2010 placic 18gr/sms, chwala sie iz internet nieograniczony, tylko ze po 100MB predkosc spada tak iz nie mozna nic robic, za 18 zl rozmowy w sieci era za free, smiechu warte buchachachacha. w play mam rozmowy i sms za FREE w sieci (rodzina w sieci), i internet 500MB/15zl, rewelacja
Era sama jest sobie winna. Jej oferta nie jest zróżnicowana. Ja np. potrzebowałem oferty bez telefonu z 50 % rabatem i w Erze nie miałem szans na taką ofertę. Dostałem ją w Play. Zatem, nie ma co czekać, tylko przenosić numery. Czas to pieniądz.
Przeniosłem 5 numerów z Ery do Play. Dostałem ofertę nie do odrzucenia. Zapłaciłem łącznie 1000 zł kary za wcześniejsze zerwanie umowy. W play te 1000 zł zwróciło mi się w 3 kolejnych rachunkach 😀
W pracy 70% ludzi przeszło już z Ery do Play a pozostałą część czeka na koniec kontraktów.
Przechodzenie do Play w obecnej sytuacji jest bardzo OK… Ciekawe tylko co będzie jak skońcży się ulgowe traktowanie tej sieci, a obecni Abonenci będą chciali skorzystać z oferty przedłużeniowej :)?
Ja mam w tej chwili ofertę na tyle atrakcyjną, że wcale jej nie muszę traktować replayem. Po prostu, przejdę na czas nieokreślony na tych samych warunkach i po ptokach.
Nic dziwnego, że traci! Kto był w Erze ten wie dlaczego!
Od wczoraj nie można doładować taktak lub heyah czy eramix poprzez systemy bankowości elektronicznej. Tzn. pobierane są opłaty ale kwota doładowania nie pojawia się na telefonach, podobno jest jakaś awaria w erze. I nie ma się co dziwić, że ludzie uciekają.
największym powodem odpływu abonentów jest mało atrakcyjna oferta pre-paid w głównej marce – tak tak. Podejrzewam, że DT celowo nic nie robi, żeby promocje pod różowym logiem nagle okazały się takie super.
Nie wiem co wy łykacie, ale żeby być takim fanatykiem play to szok dla mnie. Powiem tylko jedno. Jak nie potrafisz jeden z drugim dobrze określić swoje potrzeby i przez to konsultant w sieci ERA nie zbyt dokładnie może dopasować taryfę to nie ma co się dziwić że pchacie się do play bo tam niby taniej. Skończy się czas dotowania śliwkowego operatora to zobaczymy czy nadal będziecie chwalić swojego operatora.
Zaraz, zaraz. Przecież konsultanci Ery uchodzą za najbardziej profesjonalnych i mają problem z dopasowaniem taryf do potrzeb klienta?????? Za to ci okropni, indolenci, ignoranci, ślamazary, chamsko się odnoszący do wszystkiego co się rusza, konsultanci Play potrafią to zrobić??? Akurat dobrze znam konsultanta z Ery i rzeczywiście moim zdaniem potrafi dobrze pracować, jest naprawdę fachowcem w swojej branży ale niestety: [b] z pustego i Salomon nie naleje[/b].
przestrzegam Was przed kupnem tego gó…. bo na nazwy „telefon” dużo mu brakuje. Strasznie powolny, GPS razem z Navi to totalny badziew który raczej doprowadzi Was do szału niż do celu. Ekran dotykowy czasami działa za czwartym, piątym razie, aplikacje bardzo wolne, często się zawieszają. Jeśli potrzebujecie szybkiego telefonu to polecam Nokie a najlepiej z klawiaturą qwerty (posiadam taki służbowy i z pewnościa go wykupie) Jeśli potrzebujecie odpowiednia nawigacje to nie w tym telefonie. W skali od 1 do 10 oceniam telefon na 2 ale to tylko zasługa tego że bateria trzyma ok 4 dni (dodam, że telefonu używam sporadycznie – i całe szczęście…..szkoda nerwów). pzdr Tomek
Jak ćmy do światła. Zobaczymy Waszą lojalność w stosunku do Playa już niedługo. Będziecie sp… z niego na potęgę. Jeszcze chwila.
A co chcesz zobaczyć. Mamy umowy na czas nieokreślony więc będziemy tkwić w najlepszych dla nas rozwiązaniach.
Byłem 10 lat w erze i też uciekłem zawsze idzie się tam gdzie lepiej ,umowa na czas nieokreślony więc jak będzie coś nie tak to przygarną mnie zowu na korzystniejszych zasadach ,jak im spadną dochody to będą musieli coś zrobić żeby przyciągnąć klientów