W II kwartale 2021 roku UPC Polska, będące częścią Liberty Global, jednego z największych na świecie międzynarodowych dostawców usług telewizyjnych i szerokopasmowych, kontynuowało wprowadzanie innowacji produktowych, w tym światowej klasy aplikacji SVOD na dekoderze 4K TV Box oraz dalszy rozwój sieci gigabitowej. Strategia UPC zaowocowała przekroczeniem liczby 100 000 użytkowników mobilnych, zdobyciem zaufania rosnącej liczby klientów oraz 12. kwartałem wzrostu z rzędu. Na koniec II kwartału 2021 roku UPC miało 1 535 400 klientów i 3 283 000 RGU, w tym 4800 nowych klientów netto i 6 300 przyłączeń usług cyfrowych (RGU).

 

Pierwsze półrocze 2021 roku dowodzi zaangażowania zespołu UPC we wspieranie naszych klientów najlepszymi w swojej klasie usługami cyfrowymi i doświadczeniem ulubionej marki. Doceniam nieustające dążenie zespołu UPC do zwiększania satysfakcji naszych klientów oraz działania, które przekładają się na pozycję lidera w zakresie najbardziej rekomendowanego dostawcy na rynku. – Robert Redeleanu, Dyrektor Generalny UPC Polska

1 Drugi Kwartał 2021 r. potwierdza pozycję UPC Polska jako najszybszego ogólnopolskiego dostawcy internetu i umacnia pozycję UPC jako w pełni zintegrowanego operatora

UPC uznane w SpeedTest.pl za najszybszego ogólnopolskiego dostawcę usług szerokopasmowych w Polsce

Szybki i niezawodny Internet jest dziś krytycznym narzędziem do pracy zdalnej, edukacji, kontaktu z bliskimi i aktywności gospodarczej. W pierwszej połowie 2021 roku UPC kontynuowało działania mające na celu zapewnienie klientom optymalnych warunków połączenia z Internetem. Dzięki stałemu podwyższaniu parametrów usług, w II kwartale średnia prędkość z jakiej korzystali klienci wynosiła 370 Mb/s (z 290 Mb/s w II kwartale 2020 r.). UPC zwiększyło także bez dodatkowych opłat prędkość wysyłania danych dla ponad 900 tys. klientów, potwierdzając tym samym swoją pozycję lidera w zakresie połączeń internetowych na rynku. W II kwartale 2021 r. UPC dodało 9 tys. abonentów usługi internetowej, osiągając łącznie liczbę 1 309 100.

 

Nowe aplikacje i więcej treści o wysokiej jakości w aplikacji UPC TV Go i UPC 4K TV Box

UPC nadal zapewnia klientom najlepszą rozrywkę dzięki najmniejszemu, innowacyjnemu i przyjaznemu dla środowiska dekoderowi UPC 4K TV Box, wyposażonemu w dodatkowe aplikacje, takie jak Amazon Prime Video i YouTube Kids, a także kanał TVP Sport 4K, dzięki któremu kibice mogli cieszyć się rozgrywkami EURO2020. Nowa aplikacja UPC TV Go umożliwia klientom dostęp do najlepszych treści w dowolnym miejscu i czasie. W II kwartale 2021 UPC zwiększyło bazę abonentów telewizji cyfrowej o 8 400 do 1 355 000.

 

Przekroczenie kamienia milowego w postaci 100 tys. użytkowników mobilnych

Dzięki oferowaniu klientom wartościowych i elastycznych pakietów mobilnych, w II kwartale 2021 roku UPC dodało 17 500 użytkowników telefonii komórkowej, czyli trzykrotnie więcej niż w II kwartale 2020 roku. Jak podaje UKE, w drugim kwartale 2021 roku UPC zajęło II miejsce w rankingu przenośności numerów komórkowych, co potwierdza rosnące zainteresowanie usługą mobilną UPC. W pierwszej połowie 2021 roku baza użytkowników mobilnych UPC wzrosła o 42 700 przyłączeń, osiągając łącznie 105 400 abonamentów.

 

Ciąg dalszy GIGA ekspansji

W celu zwiększenia zasięgu usług cyfrowych i zmniejszenia wykluczenia cyfrowego, UPC kontynuowało wprowadzanie prędkości 1 Gb/s w nowych lokalizacjach, zwiększając liczbę gospodarstw domowych w zasięgu prędkości 1 Gb/s do 3 milionów. UPC dodało również do zasięgu swojej sieci w II kwartale 16 600 gospodarstw domowych, a w I półroczu 34 200. Sieć ta obecnie obejmuje 3 669 400 gospodarstw domowych.

 

image processing20210730 16358 kr8905

 

#actingwithcare

UPC kontynuuje swój specjalny program #actingwithcare, zapewniając darmowy szerokopasmowy internet dla nauczycieli, lekarzy i rodzin w potrzebie.