Jesteś tutaj:-, Reklama, Rynek, Top7, Voip-Vectra wycofuje spot, z dmuchanymi lalkami i przeprasza

Vectra wycofuje spot, z dmuchanymi lalkami i przeprasza

Vectra, w rezultacie działań Stowarzyszenia Twoja Sprawa, zaprzestała emisji spotu „Sport na ostro”, który kierowany miał być do męskiej części użytkowników Vectry, oraz wystosowała przeprosiny podpisane przez prezesa spółki.

Marcin Janos-Krawczyk w kontrowersyjnej reklamie Vectry
Marcin Janos-Krawczyk w kontrowersyjnej reklamie Vectry

Spot, w którym bohater ogląda mecz w towarzystwie dwóch nadmuchiwanych lalek – jednej w stroju sportowym i drugiej w seksownej bieliźnie, to kolejna odsłona kampanii Vectry „Dla każdego coś”. Internauci długo jednak pozostali bierni na reklamę pakietu sportowo-erotycznego. Kampanią reklamową reklamującą nowy pakiet telewizji Vectra – „Sport czy erotyka? Już nie musisz wybierać” zainteresowało się także Stowarzyszenia Twoja Sprawa, które skomentowało fragment oświadczenia, podpisane przez prezesa spółki, iż spot nie miał „skierować dyskusji w kierunku promowania treści pornograficznych”. To, że nie taka była intencja reklamodawcy, jest dla nas oczywiste. Ale właśnie tym w istocie ten spot był – był promocją kanałów z twardą pornografią z udziałem nastolatek, jakkolwiek chcielibyśmy ładnie tę reklamę „opakowywać” – podkreśla Stowarzyszenia Twoja Sprawa. –Doceniamy jednak wolę szybkiego wycofania się i wystosowania przeprosin – dodaje.

źródło: Stowarzyszenia Twoja Sprawa

Kan



Autor |2018-01-21T08:18:30+01:0021 stycznia 2018 08:18|Kategorie: Newsy, Reklama, Rynek, Top7, Voip|Tagi: , |8 komentarzy

8 komentarzy

  1. Stentor 21 stycznia 2018 w 11:24 - Odpowiedz

    Ciekawa może też być ścieżka decyzyjna prowadząca do emisji reklamy a szczególnie nazwiska decydentów:)

  2. piotrek 21 stycznia 2018 w 11:33 - Odpowiedz

    Wszyscy oburzeni jakby nikt się nie masturbował, a już na pewno nie uprawiał seksu. Kraj samych niepokalanie poczętych.

    • Stentor 21 stycznia 2018 w 11:40 - Odpowiedz

      Nie oto chodzi. Chodzi o przedmiotowe traktowanie kobiet. To jest naganne a nie czynności które robisz na ich widok ;).

  3. arlen 21 stycznia 2018 w 12:33 - Odpowiedz

    Dopóki decyzyjne głowy nie poleciały w tym prezesa – to sprawa nie jest rozwiązana – jednym słowem operator jest spalony.
    Zresztą zachodni kapitał i propagandę za nim stojącą należy tępić jak stonkę

  4. Lenka 21 stycznia 2018 w 13:56 - Odpowiedz

    Nie jestem nawiedzona, ale ta reklama to delikatnie mówiąc przegięcie. I nie chodzi tylko jak traktuje kobiety, ale jest głupia.

    • Stentor 21 stycznia 2018 w 18:33 - Odpowiedz

      Z punktu widzenia: jak jest coś do, wszystkiego to jest do niczego to głupia nie jest ale na pewno prostacka.

  5. yyy 21 stycznia 2018 w 14:14 - Odpowiedz

    A ja nawet tej reklamy nie widziałem i na YT znaleźć nie mogę 😉

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.