Do oferty UPC Biznes wprowadzono nowoczesne rozwiązanie telefoniczne dla firm z sektora SoHo (Small office/Home office) oraz SME (small and medium-sized enterprises) – Biznes Wirtualną Centralę. Dotychczas z usługi mogły korzystać jedynie duże firmy, a od czerwca, dostępna jest dla wszystkich, bez względu na wielkość i rodzaj prowadzonej działalności. Biznes Wirtualna Centrala to propozycja, która nie wymaga instalacji tradycyjnego łącza telefonicznego, dodatkowej infrastruktury czy zakupu urządzeń i jednocześnie zapewnia stałą kontrolę wydatków, a co za tym następuje – przekłada się na natychmiastową oszczędność kosztów.

UPC Biznes od lat oferuje rozwiązania, które wspierają rozwój działalności klientów. Usługa Biznes Wirtualna Centrala to rozwiązanie dla firm, które oczekują pełnej funkcjonalności centrali telefonicznej bez inwestycji w urządzenia i wsparcie techniczne.

Profesjonalne powitanie osoby dzwoniącej, odebranie każdego telefonu, czy zapewnienie, że połączenie zostanie skierowane do właściwej osoby w firmie to standard budowania profesjonalnego wizerunku każdej, nawet małej Firmy. Na taką potrzebę odpowiada Biznes Wirtualna Centrala. Usługa zapewnia takie same funkcjonalności podstawowe, jak tradycyjna centrala, a dodatkowo jest wzbogacona o funkcje dodatkowe, nie dostępne w tradycyjnych rozwiązaniach. Do jej działania potrzebne jest jedynie łącze internetowe UPC Biznes. Klienci korzystający z usługi UPC Biznes, nie poniosą dodatkowych kosztów na zakup drogich urządzeń telekomunikacyjnych. W ramach usługi, operator udostępnia klientowi nowoczesne aparaty telefoniczne firmy Yealink. Pozwala to znacząco ograniczyć koszty związane nie tylko w inwestycją w sprzęt, ale także utrzymaniem obsługi centrali.

Atutem usługi Biznes Wirtualna Centrala jest prostota i łatwość korzystania z zaawansowanych funkcjonalności. Klient otrzymuje plan numeracji wewnętrznej, usługę Automatyczny Sekretariat – czyli automatycznych zapowiedzi i interaktywnego menu wyboru. Efektywne zarządzanie połączeniami w firmie zapewni funkcja ‘Grupa Zbiorcza’, dzięki której każdy telefon zostanie odebrany przez przekierowanie do kolejnej zdefiniowanej osoby, jeśli adresat połączenia jest nieosiągalny. Pełne wsparcie utrzymania usługi jakie oferuje UPC Biznes w standardzie oraz łatwość zarządzania usługą przez Panel Administracyjny znacznie ograniczają koszty firmy na wewnętrzną obsługę systemu. Dodatkową zaletą jest możliwość szybkiej rozbudowy o kolejne numery czy usługi bez potrzeby dodatkowych inwestycji. W przypadku firmy o strukturze oddziałowej (np. w różnych miastach) usługa pozwala na szybką integrację placówek w jedną sieć telefoniczną z jednolitą numeracją wewnętrzną dla całej firmy i bez kosztową komunikację między nimi.

źródło: UPC Biznes

Kan