UPC Polska, które chce być jak najbliżej klientów i zapewnić im jak najlepszą jakość usług otwiera kolejne cztery Punkty Sprzedaży oraz jeden Salon Sprzedaży. W sumie, w tym roku UPC Polska otworzyła aż cztery Salony Sprzedaży i pięć Punktów Sprzedaży.

Rozwój Punktów oraz Salonów Sprzedaży UPC w galeriach i centrach handlowych to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą mieć większy wybór miejsc, dzięki którym mogą zapoznać się z ofertą operatora.

To doskonałe rozwiązanie dla klientów, którzy osobiście mogą zaczerpnąć informacji od ekspertów i wypytać konsultanta o szczegóły wybranej oferty, podpisać umowę, czy zakupić usługi UPC.

W ostatnim czasie UPC otworzyło aż cztery Punkty Sprzedaży w Krakowie (Galeria Kazimierz), Katowicach (CH Silesia City Center), Gdańsku (Galeria Bałtycka) oraz Warszawie (CH Atrium Targówek). Powstał również nowy Salon Sprzedaży w Centrum Handlowym M1 w Zabrzu, który jest otwarty dla klientów od 20 grudnia.

Ponadto, UPC w tym roku otworzyło Salony Sprzedaży w Lublinie (Galeria Olimp), Bytomiu (Centrum Handlowe M1), Gdańsku (Galeria Przymorze) oraz Punkt Sprzedaży w Warszawie (Centrum Handlowe Blue City).

źródło: UPC

Kan