Od ponad tygodnia klienci Vectry w Warszawie i okolicach ma problemy z sygnałem internetu. Operator informacje o awarii w Warszawie potwierdza na profilu w Facebooku i informuje, że problemy są związane z routingiem.
Z naszych informacji wynika, że prace nad usunięciem usterki nadal intensywnie trwają. Vectra przeprasza za niedogodności.
źródło: Vectra
Kan
Awaria to awaria, szkoda tylko, że na infolinii sprzedają „kit” klientom. Wczoraj kolega zadzwonił do VECTRY z zapytaniem co się dzieje z internetem i dostał informacje, że jeśli korzysta z routera TP-LINK to będzie miał problem ponieważ nastąpiło włamanie do wszystkich routerów TP-LINK w POLSCE i podmienione zostało oprogramowanie i dlatego nie działa internet. Pytam się co za IDIOTÓW zatrudnia VECTRA. Taki KIT to można wciskać przedszkolakom ale nie tłumaczyć brak internetu swoim klientom. Dużo lepszym i bardziej wiarygodnym rozwiązaniem byłoby przyznanie się do awarii własnych systemów.
Mam Vectrę w Warszawie i nie mam problemu z internatem