Firma Eoon należąca do Grupy telekomunikacyjnej LoVo wprowadza nową telefonię internetową dla mikro- i małych przedsiębiorstw. muff „mała firma” to oferta, która powstała na podstawie analizy potrzeb telekomunikacyjnych przedsiębiorców rozwijających własną działalność gospodarczą lub prowadzących niewielkie, kilkuosobowe firmy. Pakiet obejmuje zestaw usług telekomunikacyjnych, takich jak 4 linie telefoniczne z automatyczną sekretarką, pocztę głosową, infolinię czy możliwość nagrywania rozmów. Telefonia nie obciąża przedsiębiorców koniecznością podpisywania długookresowych umów oraz oferuje ceny połączeń międzynarodowych na poziomie 4 gr/min.

Nowy pakiet usług telefonicznych wpisuje się w potrzeby niewielkich firm, zwłaszcza tych rozpoczynających działalność gospodarczą, a także małych organizacji, których potrzeby telekomunikacyjne ograniczają się do kilku numerów telefonicznych. Wśród usług muff „mała firma” znaleźć można opcje, takie jak: nagrywanie rozmów, poczta głosowa przesyłana na adres e-mail, e-fax, infolinia czy 4 linie telefoniczne z automatyczną sekretarką. Wszystko po ty, by usprawnić i przyspieszyć kontakt z klientem.

Opcja elektronicznego faxu umożliwia przesyłanie umów czy faktur bezpośrednio na pocztę e-mail, dzięki czemu można wyeliminować koszty związane z zakupem urządzenia oraz archiwizowania dokumentów. W dobie gdy ustne ustalenia mogą mieć status umów pisemnych, warto także zwrócić uwagę na usługę nagrywania połączeń, która pozwala w każdej chwili wrócić do szczegółów przeprowadzonej rozmowy. Dodatkowo specjalnie dla małych firm muff udostępnił numerację 0-801, która umożliwia ich klientom wykonywanie bezpłatnych połączeń telefonicznych.

Przedsiębiorcy tworzący własne start-upy zwracają szczególną uwagę na kwestię niskich kosztów usług telekomunikacyjnych, elastyczny dostęp do usług potrzebnych dla biura oraz brak potrzeby wiązania się długookresowymi umowami – przekonuje Robert Sababady, dyrektor projektu muff. – Decydując się na pakiet „mała firma” przedsiębiorcy zyskują dostęp do profesjonalnego zaplecza technologicznego pozwalającego na realizację rozmów telefonicznych, wysyłanie faxów, nagrywanie rozmów i obsługę automatycznej sekretarki. Wszystko za pośrednictwem prostego w obsłudze panelu administracyjnego na stronie www.

Użytkownicy muff „mała firma” mogą korzystać z telefonu na własnym komputerze (aplikacja Win/MacOS), za pośrednictwem aplikacji na telefonie komórkowym i tablecie oraz z urządzenia stacjonarnego (Gigaset). Do dyspozycji są 4 numery telefoniczne, które przedsiębiorca może rozdysponować np. na obsługę klientów, przyjmowanie reklamacji, dostęp do księgowości czy faxu.

Pakiet muff „mała firma” znajduje zastosowanie np. w sklepach internetowych, które dzięki dostępowi do nowych numerów, możliwości nagrywania rozmów czy obsłudze sekretarki są dostępne 24h na dobę. To również przydatne rozwiązanie dla osób sprzedających na Allegro, które nie chcą wykorzystywać prywatnego numeru telefonu do celów biznesowych – dodaje Sababady.
Telefonia muff „mała firma” stawia również na segmenty, takie jak pośrednicy w obrocie nieruchomościami czy firmy windykacyjne.

źródło: muff

Kan