UPC Biznes, gwarantujące kompleksowe rozwiązania cyfrowe dla klientów biznesowych, od dziś oferuje atrakcyjne pakiety usług UPC z 2 x szybszym Internetem. Strategia produktowa UPC Biznes koncentruje się na dostarczaniu klientom produktów maksymalnie wspierających ich działalność biznesową, dlatego przedsiębiorcy mają możliwość wzbogacenia każdego z pakietów o kilka atrakcyjnych cenowo opcji dodatkowych. promocja adresowana jest do klientów segmentu Małych Firm.

Nowe promocyjne pakiety to 7 zestawów złożonych z dwóch lub trzech usług: Internetu, telewizji cyfrowej i telefonu. Każdy z nich zawiera teraz podwojoną prędkość internetową – pobieranie danych 80 Mb/s lub 150 Mb/s oraz wysyłanie 8 Mb/s lub 10 Mb/s Biorąc pod uwagę zróżnicowane potrzeby klientów biznesowych, UPC Biznes umożliwia klientom wzbogacenie każdego z nich o atrakcyjne cenowo opcje dodatkowe. Na przykład, osoby, które zdecydują się na pakiet zawierający Internet o prędkości 80 Mb/s, pakiet telewizyjny 118 kanałów i 500 minut na połączenia w cenie 129 zł, będą mogli dodatkowo wybrać jeszcze szybszy Internet, podwoić minuty w abonamencie lub zdecydować się na bogatszy pakiet telewizyjny w cenie 15 zł (za jedną dodatkową usługę), 25 zł (za dwie) lub 30 zł (3 dodatkowe usługi).

Mamy świadomość, że w biznesie szczególne znaczenie ma nie tylko prędkość pobierania danych, ale także upload, czyli komunikacja w dwie strony. Dlatego nasze prędkości Internetu, stwarzają możliwość pracy bez żadnych ograniczeń.” – mówi Agnieszka Zawistowska, Dyrektor Usług dla Biznesu w UPC Polska

Badania przeprowadzone przez UPC Biznes wśród klientów biznesowych wskazują, że dla tej grupy najważniejszymi czynnikami decydującymi o satysfakcji z usług, jest ich niezawodność i wysokiej jakości obsługa klienta. Dlatego w nowej promocji, operator zachęca także do sprawdzenia, jak łatwe w użyciu i niezawodne są usługi UPC Biznes. Klienci, którzy podpiszą umowę będą mogli w ciągu dwóch miesięcy zrezygnować z kontraktu bez konieczności zwrotu rabatów, jeśli usługa nie będzie dla nich satysfakcjonująca. Dzięki temu klient ma możliwość zweryfikowania obietnicy złożonej przez firmę, w tym niezawodności i wysokich parametrów produktów.

źródło: UPC Polska

Kan