Multimedia Polska to pierwszy w kraju operator kablowy, który swoim abonentom zaproponował możliwość ubezpieczenia mieszkania. To jest też pierwszy produkt ubezpieczeniowy, który można zakupić przez dekoder telewizji cyfrowej i telewizor (usługa T-commerce).

Wdrożenie przez naszą spółkę usług ubezpieczeniowych, na pierwszy rzut oka, może wydawać się dziwne… Co operator kablowy ma wspólnego z ubezpieczeniami? Ale podobnie „dziwnie” wyglądało kiedyś wdrożenie internetu czy telefonu. W sprzedaży ubezpieczeń wykorzystujemy zaufanie do Multimediów jako dostawcy różnych usług, a nasz system billingowy, który umożliwia prowadzenie wygodnych, miesięcznych rozliczeń. To jest nowa wartość, jaką Multimedia Polska wspólnie z Vision+ i HDI stworzyła swoim klientom. – mówi Bartłomiej Kasiński, dyrektor Pionu Strategii i Rozwoju Multimedia Polska.

Co zyskają abonenci Multimediów? Dzięki usłudze Vision+, w ramach której oferowane jest ubezpieczenie, abonenci otrzymają tanie ubezpieczenie (od 7,99 zł miesięcznie). Szeroki zakres ubezpieczenia, m.in. od kradzieży, zdarzeń losowych, dewastacji czy szkód osobowych lub rzeczowych to kolejny atut tej oferty. Równie atrakcyjna jest możliwość opłacania ubezpieczenia wraz z opłatą za usługi Multimediów, w rozliczeniu miesięcznym.

Sprzedaż ubezpieczenia mieszkania przez operatora Multimedia Polska możliwa jest dzięki współpracy z HDI Asekuracja Towarzystwo Ubezpieczeń SA, które prowadzi działalność ubezpieczeniową na polskim rynku od ponad 20 lat.

Zawarcie umowy realizowane jest automatycznie przez telewizor, bez potrzeby podpisywania jakichkolwiek dokumentów. Cały proces trwa mniej niż 60 sekund. Nie trzeba wypełniać długiego formularza, a wybierać można spośród czterech wariantów ubezpieczenia. Wystarczy wejść na kanał 58 telewizji cyfrowej i postępować zgodnie z instrukcją.

Usługę można zamówić także przez sms, internet, Call Center i w Biurach Obsługi Klienta Multimedia Polska.

Ubezpieczenie mieszkania to pierwszy produkt ubezpieczeniowy na polskim rynku, który możemy kupić za pomocą telewizora.

Decyzje dotyczące dalszego rozwoju w segmencie ubezpieczeń będą podejmowane po doświadczeniach z ubezpieczaniem mieszkań. Ale kolejnym, ciekawym produktem mogłoby być oferowanie na podobnych zasadach (raty miesięczne) np. ubezpieczenia OC samochodu. – dodaje dyr. Kasiński.

Usługa Vision + została zaproponowana abonentom Multimediów w czerwcu tego roku. Wykorzystuje interaktywność, czyli możliwości bezpośredniego kontaktu z widzem i jego reakcji na pojawiające się komunikaty.

Pierwsi skorzystali z niej reklamodawcy. W trakcie emisji reklam na ekranie telewizora wyświetla się informacja zachęcająca do naciśnięcia na pilocie czerwonego przycisku. W zależności od efektu, jaki chce osiągnąć reklamodawca, na specjalnej planszy pojawia się dodatkowa informacja o produkcie, zaproszenie do zamówienia bezpłatnych próbek, itp.

Aktualnie jest aktywna kolejna interaktywna reklama firmy Orange, w której po naciśnięciu czerwonego przycisku w pilocie można obejrzeć za darmo film Pan i Pani Kiler w usłudze wideo na żądanie Multimediów.

Vision+ to jedyna tego typu usługa w ofercie europejskich operatorów. W Polsce dostępna jest w ofercie cyfrowej telewizji Multimedia Polska.

źródło: Multimedia Polska

Kan