Przed nami VII edycja akcji „3×3” zorganizowanej przez UPC Polska wraz z kanałami edukacyjnymi. Program skierowany jest do klientów, którzy nieprzerwanie od 3 lat korzystają z potrójnej usługi UPC: telewizji, Internetu i telefonu. Tym razem nagrodą główną w jubileuszowym konkursie jest dwuosobowa wycieczka do Kenii i udział w safari z widokiem na najwyższy szczyt Afryki – „Śnieżne Kilimandżaro”. Nagrodę główną ufundował kanał Nat Geo Wild. Dodatkowo laureaci wygrać mogą niemal 160 innych nagród, wśród nich m.in.: 10 telewizorów LCD, weekend w SPA, roczny bilet do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, aparaty cyfrowe, nawigację samochodową oraz wiele atrakcyjnych niespodzianek mogących zagwarantować fascynującą rozrywkę. Wszystkie zostały ufundowane przez nadawców programów dostępnych w ofercie UPC.

Konkurs „3×3” to oryginalny sposób na podziękowanie klientom przez UPC Polska. Wraz z siódmą edycją akcja dotrze do grona stu tysięcy abonentów. W ten sposób operator chce nagrodzić lojalność abonentów, którzy od trzech lat korzystają z potrójnej usługi UPC. Nagrodą główną siódmej edycji konkursu jest dwuosobowy wyjazd do Afryki. Zwycięzca podczas niesamowitej wyprawy na Safari będzie mógł stanąć oko w oko z dzikimi zwierzętami.

Ponadto wśród nagród specjalnych znalazły się m.in. weekendowy pobyt w hotelu SPA Wojciech w Augustowie dla dwóch osób od kanału Travel Channel, trzy cyfrowe aparaty fotograficzne Samsung od HISTORY, dziesięć telewizorów marki LG LCD od Planete+ oraz zestawy upominkowe: torba survivalowa, mini latarka, termos, koc od Zone Reality i zestawy 3 płyt DVD: „Wojciech Cejrowski. Boso przez świat” od TVP Kultura. Poza tym, uczestnicy konkursu mają szansę wygrać wiele równie ciekawych nagród od kanałów Da Vinci Learning, BBC Knowledge, TVP Historia oraz Travel Channel.

Siódmy konkurs „3×3” rusza 14 listopada. Każdy jubileuszowy Klient otrzyma od UPC list z zaproszeniem do konkursu. Do korespondencji dołączone będą płyty DVD od jednego ze sponsorów, kanału Da Vinci Learning.

Reguły rozpoczynającej się właśnie zabawy są niezwykle proste: każdy jubileuszowy abonent, który wejdzie na stronę www.upc.pl/3x3i odpowie na 3 pytania ma szansę wygrać jedną z tych wielu wyjątkowych nagród. Konkurs trwać będzie do 19 grudnia b.r.

Partnerzy akcji to: Nat Geo Wild, National Geographic Channel, Planete+, Da Vinci Learning, Travel Channel, HISTORY, BBC Knowledge, Zone Reality, TVP Kultura, TVP Historia.

UPC Polska jest dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. We wrześniu 2011 UPC Polska sfinalizowało zakup spółki Aster, rozpoczynając integrację obu firm. W zasięgu sieci UPC Polska oraz Aster znajduje się 2 608 300 mln gospodarstw domowych w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska oraz Aster mają łącznie 1,493,900 abonentów telewizji kablowej, w tym 584 600 telewizji cyfrowej, 774 800 telewizji analogowej, 750 200 użytkowników internetu i 336 100 klientów usługi telefonicznej.

źródło: UPC Polska

Kan