W poniedziałek 15. sierpnia startuje nowa kampania reklamowa UPC, której hasłem przewodnim jest „Przesiądź się na lepsze warunki z UPC”. W spotach telewizyjnych Katarzyna Pakosińska, artystka kabaretowa, prezenterka i dziennikarka, w błyskotliwy i humorystyczny sposób przekonuje do korzystania z bogactwa możliwości usług UPC: nowoczesnej telewizji cyfrowej, superszybkiego Internetu i atrakcyjnych taryf telefonicznych. To już druga kampania operatora z udziałem Katarzyny Pakosińskiej. Obejmuje telewizję, prasę, radio i Internet.
Celem kampanii jest zachęcenie do wybrania atrakcyjnej i konkurencyjnej oferty UPC. Pierwszy spot, emitowany w głównych stacjach telewizyjnych od poniedziałku 15.sierpnia jest wstępem do kampanii jesiennej, która rusza 1. września. Jego bohaterka, Katarzyna Pakosińska – nowoczesna kobieta, doskonale znająca i korzystająca z potencjału innowacyjnych usług telekomunikacyjnych – przekonuje do zalet Internetu, który gwarantuje superszybką komunikację oraz sprawną obsługę wielu aplikacji internetowych, w tym samym czasie (tzw. online multitasking).
„Koncept kreatywny spotów inspirowany doświadczeniem Katarzyny Pakosińskiej na scenie kabaretowej, oparty został na humorystycznym dialogu dwóch kobiet – Katarzyny Pakosińskiej i jej alter ego. Przedstawiony w kampanii wachlarz usług UPC stanowi odpowiedź na dzisiejszy aktywny styl życia, w którym nowe technologie odgrywają coraz większą rolę. Tą kampanią chcemy zachęcić do pełnego wykorzystania ich możliwości.” – powiedział Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży, UPC Polska.
Telewizja będzie wiodącym medium kampanii. Za jej kreację oraz realizację odpowiadała agencja DRAFTFCB + AD FABRIKA. Nowe spoty będzie można zobaczyć od 15. sierpnia na kanałach – TVP 1 i 2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, Polsat 2, Polsat Sport+Extra, Polsat Cafe, TVN24, Discovery, TVP Niche, 13th Street, Ale Kino, AXN, BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle, Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport2, Club TV, Comedy Central, Comedy Central Family, Czwórka Polskie Radio, Domo, Eska TV, Filmbox, Fox, FoxLife, History, Kuchnia TV, Movies24, National Geographic Channel, Orange Sport Info, Planete, Polsat Jim Jam, SportKlub, Wedding TV, Zone Europa, Zone Reality, Zone Romantica.
Spot będzie emitowany również w serwisie ipla.pl. Kampania obejmie także Internet – bannery widoczne będą na największych portalach internetowych – oraz radio. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy „Media Vest”.
Uzupełnieniem są materiały BTL, takie jak ulotki, pocztówki i plakaty. Będą one wykorzystywane w mailingach oraz obecne w biurach obsługi klienta. Materiały BTL przygotowała agencja Arip.
źródło: UPC Polska
Kan
Wg mnie są drodzy i mało elastyczni.
Ich biura obsługi to tragedia. Na całej linii.
Drodzy? Jak porownywalem oferty, to na pewno atrakcyjniejsi od Astera i Vectry.
UPC ma przyzwoite ceny jak weźmiesz cały pakiet usług. W innym przypadku nie ma żadnych rewelacji.
chodzą koło ciebie tylko poto aby cię naciągnac na abonament ale jak coś potrzebujesz od nich to mają ciebie w nosie a dodzwonic się do nich to jest tragedia mało że musisz wysłuchiwac kompletnie bzdurnych komunikatów przechodząc klawiszami telefonu przez bzdurne menu to i tak nie połączysz się z operatorem który by ci pomógł ja ostatnio straciłem 40 zł z telefonu a i tak się nie połączyłem !! pozostaje tylko perpedes do biura i czekanie w kolejce żeby załatwic jedną małą sprawe-a tak przy okazji to ich sieć nie osiąga zadeklarowanej w umowie prędkosci a dekoder jest fatalny brak możliwosci ustawien numerycznych aby dostosowac kanał do własnego numeru