MTV Networks Polska oraz Gadu-Gadu nawiązały współpracę 360 stopni w zakresie rozwiązań komercyjnych w mediach cyfrowych. Rezultatem są nowe, dedykowane pakiety usług oraz specjalny pakiet „Muzyka”.

Dzięki współpracy, partnerzy komercyjni MTV Networks Polska po raz pierwszy otrzymają możliwość poszerzenia zasięgu swoich kampanii również o media cyfrowe z portfolio Gadu-Gadu.

Oprócz komunikatora, oferta obejmuje pakiety w popularnych wśród młodzieży witrynach Gadu-gadu.pl, Fora.pl, Megaslownik.pl, Nauka.pl, MojaGeneracja.pl oraz na Open.fm. Nowością na polskim rynku jest również pakiet „Muzyka”, stworzony specjalnie na potrzeby klientów MTV Networks Polska, obejmuje on witrynę i player radiowy OpenFM, jak również serwis Fora.pl.

Wprowadzenie wspólnej oferty komercyjnej we współpracy z Gadu-Gadu. jest kolejnym etapem wdrażania nowej strategii komercyjnej MTV Networks Polska.

źródło: MTV

Kan