Ruszył nowy numer Infolinii PKP Intercity. Od 10 lipca 2017 roku szczegóły na temat rozkładu jazdy oraz ofert przewoźnika będzie można uzyskać pod numerem 703 200 200*. Informacja telefoniczna PKP intercity funkcjonuje przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Z telefonu komórkowego i stacjonarnego
Od uruchomienia nowego numeru, jeszcze przez miesiąc, do 10 sierpnia br., podróżni będą mieli możliwość kontaktu, dzwoniąc pod dotychczasowy numer 19 757. Tak jak dotychczas informacja telefoniczna będzie dostępna całodobowo, przez wszystkie dni w roku. Będą mogli z niej skorzystać pasażerowie dzwoniący z telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych. Dla podróżnych z zagranicy numer Infolinii pozostaje taki sam (+48 22 39 19 757). Obsługę Infolinii będzie świadczył dotychczasowy wykonawca, spółka TK Telekom.
85 tysięcy odbieranych połączeń miesięcznie
Pod numerem Infolinii podróżni mogą uzyskać wszystkie niezbędne informacje dotyczące usług PKP Intercity – od rozkładu jazdy, przez dostępność miejsc w pociągach czy aktualne oferty i promocje dla pasażerów. Miesięcznie konsultanci Infolinii odbierają średnio 85 tys. połączeń od klientów, w tym także zagranicznych. Pracownicy informacji telefonicznej pomagają również pasażerom w sytuacjach interwencyjnych, np. przy odnalezieniu rzeczy zgubionych na pokładzie pociągu. Za pośrednictwem Infolinii konieczność uzyskania pomocy w podróży mogą zgłaszać również osoby z niepełnosprawnością oraz ograniczoną mobilnością ruchową. Wszystkie niezbędne informacje dotyczące oferty przewoźnika można znaleźć także na stronie intercity.pl, w kasach biletowych czy Centrach Obsługi Klienta na niektórych dworcach kolejowych. Do dyspozycji podróżnych jest także formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej PKP Intercity.
*W przypadku braku możliwości dodzwonienia się pod numer 703 200 200, należy skontaktować się z operatorem, w celu usunięcia blokady na numery typu 703. Koszt połączenia będzie wynosił 1,29 zł brutto za minutę.
źródło: PKP Intercity
Kan
1,29 za minutę chyba sobie żartują
Prawie jak sex-telefon.. Ciekawe czy obsługa namiętnym głosem będzie mówić – proszę czekac na połaczenie z konsultantem.. A po 10 minutach się rozłączą.. 🙂
Paranoja, chyba są niepowazni z tą płatną infolinią.
Wszelkiego rodzaju infolinię powinny być bezpłatne lub liczone jak zwykły rozmowa. Dzwonisz do bok to kasują ponad abonament.
A co za problem dzwonic na numer stacjonarny ten dla zagranicy w dobie nolimit bedzie to połaczenie bezpłatne jak ktos ma darmowe stacjonarne
Jeśli dzwonisz z polskiego numeru to połaczenie z numerem o prefiksie 22 jest zablokowane. Trzeba precież jakoś zarabiać. Uruchomili je bo bali się gromów za brak mozliwości połaczenia z zagranicy ale tak się sprytnie zabezpieczyli.