W Plusie oferty zmieniają się pod hasłem prostoty i elastyczności. W każdej ofercie są jasne i przejrzyste zasady – wszystko bez limitu, a do tego Internet. Teraz wybór jest prosty, a Klient może elastycznie tworzyć ofertę, z której korzysta.

Nowa oferta
Od 14 lutego Plus zmienia wszystkie rodzaje swoich ofert, do zawarcia których konieczne jest podpisanie umowy: abonament indywidualny, mix, SOHO, Internet oraz Internet dla firm. Nowa oferta to spójne zasady we wszystkich segmentach ofertowych:

  • proste taryfy,
  • takie same poziomy abonamentu,
  • identyczna oferta we wszystkich kanałach sprzedaży,
  • roaming w UE dostępny w każdym poziomie zobowiązania ofert głosowych.

Nowa oferta Plusa to przede wszystkim proste taryfy oraz elastyczność. Wprowadzamy spójne zasady, a jednocześnie pozwalamy elastycznie tworzyć ostateczny kształt oferty, z której będzie korzystał klient. W ofertach głosowych głównym wyróżnikiem są wszystkie usługi bez limitu i Internet w każdym abonamencie, a do tego dajemy jeszcze możliwość dobrania kolejnej karty 50% taniej. – mówi Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Strategii Marketingowej w Plusie i Cyfrowym Polsacie. – To wyjątkowo prosta i zarazem komfortowa propozycja, w której jest praktycznie wszystko, czego potrzebują klienci.

Nowe oferty Plusa, czyli prostota i elastyczność – prezentacja:

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Pobierz [2.13 MB]

Kampania

Wraz z wejściem w życie nowych ofert Plus rozpocznie intensywne kampanie reklamowe. Już od dziś trwają działania wprowadzające, a spoty, które wyreżyserował Bartłomiej Ignaciuk można zobaczyć poniżej:

Kolejną fazą startującą 14 lutego jest silna ogólnopolska kampania produktowa, wspierająca linie: Abonament, Internet i dla Firm. Za strategię i kreację odpowiada Agencja Scholz&Friends, za produkcję TFP, a za postprodukcję Rio de Post i Televisor.

źródło: Plus