Ruszyła trzecia odsłona współpracy Virgin Mobile – największego wirtualnego operatora w Polsce – z serwisem zakupów grupowych Groupon. Dzięki niej, po zakupie vouchera na Groupon.pl, pakiet #DLAMNIESUPER na 6 miesięcy można aktywować za połowę ceny.
#DLAMNIESUPER to jeden z pakietów 3w1 w ofercie Virgin Mobile bez umowy, który obejmuje nielimitowane rozmowy i SMSy do wszystkich sieci, aż 10 GB intertnetu 4G LTE oraz nielimitowany dostęp do aplikacji Messenger, Facebook, Twitter, Ask i GG. Voucher za 9 złotych dostępny na stronie Groupon.pl, umożliwia zakup pakietu #DLAMNIESUPERx6 za połowę standardowej ceny. Specjalny kod należy wprowadzić na stronie Virgin Mobile przy zakupie pakietu. Dzięki temu, jego cena zostanie obniżona – koszt na 6 miesięcy wyniesie 177 złotych zamiast 354 złotych poza promocją (29,5 zł zamiast 59 zł miesięcznie). W tym czasie, pakiet będzie odnawiał się automatycznie.
Największe zalety pakietu Sześciopak #DlaMnieSuper:
- 10 GB internetu miesięcznie
- nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci i na stacjonarne
- nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci
- bezpłatny dostęp do aplikacji: Messenger, Gadu Gadu, Facebook, Ask.pl, Twitter
Po sześciu miesiącach można zdecydować czy chce się dalej korzystać z oferty. Jest to indywidualna decyzja klienta, bo w Virgin Mobile nie ma umów i limitów.
Aby skorzystać z oferty należy:
Kupić groupon z tej oferty.
Z oferty promocyjnej #DLAMNIESUPER na 6 miesięcy za 50% ceny z kodem Groupon mogą skorzystać zarówno obecni, jak i nowi klienci oraz ci, którzy planują przenieść numer z innej sieci. Kody promocyjne w serwisie Groupon będą dostępne do 16 października 2016 roku, a zakupiony kod należy wykorzystać najpóźniej do 20 października 2016 roku.
Oferta zostanie aktywowana automatycznie, zgodnie z warunkami regulaminu promocji.
Płatność za aktywację pakietu odbywa się za pośrednictwem PayU, a nie przez doładowanie konta.
Regulamin oferty: Tutaj
źródło: Virgin Mobile
Kan
czyżby szykowała się jakaś rewolucja cenowa do końca roku? Dlatego Virgin chce „nabić sobie kieszenie pełne pieniędzy”?
Virgin Mobile chce złapać jak najwięcej klientów, pewnie ze zbliżającymi się wrześniowymi nowościami.
fajnie jakby jeszcze za tymi cenami szła jakaś jakość usług bo cena to nie wszystko a jakości brak.
No właśnie, jeśli Virgin Mobile nie zmieni operatora infrastruktury to „zginą”.