Dwa w jednym, czyli nowości w „Płacę z iPKO”
- Teraz wybierając „Płacę z iPKO” przy zakupach internetowych mamy w jednym miejscu wybór dwóch form płatności: dotychczasową w serwisie transakcyjnym iPKO, jak również – i to nowość – aplikacją mobilną IKO.
- Wprowadzane zmiany zwiększą jednocześnie sieć akceptacji dla użytkowników IKO o nowe sklepy internetowe.
- Dziś transakcje dokonywane IKO w Internecie to niemal 12 proc. wszystkich operacji.
–
Korzystając z usługi „Płacę z iPKO” można dokonać płatności za zakupy w sklepach internetowych bez potrzeby wypełniania formularza przelewu, czy wpisywania numeru karty płatniczej. Dzięki zmianie klienci Banku będą mieli w jednym miejscu, udostępnione dwie możliwości autoryzacji transakcji:
- poprzez, tak jak dotychczas, zalogowanie do serwisu i autoryzację przy użyciu kodu jednorazowego SMS, tokena iPKO lub karty kodów jednorazowych
- ,
drugim sposobem, wyświetlanym jednocześnie na tym samym ekranie – wpisując kod BLIK z aplikacji IKO bez konieczności logowania się do serwisu iPKO.
Źródło:
PKO Bank Polska
Kan
Zostaw komentarz