Virgin aplikacja wspiera pracę handlowców, którzy codziennie odwiedzają kilkaset punktów handlowych w całym kraju.

Virgin Mobile Polska opiera sprzedaż swoich starterów i doładowań nie tylko o atrakcyjną ofertę konsumencką i barwną markę. Każdego dnia handlowcy Virgin Mobile odwiedzają sklepy, kioski
i inne punkty handlowe, w których można kupić produkty firmy.
Praca handlowców, którzy pomagają tysiącom sprzedawców w punktach handlowych dotrzeć
z ofertą Virgin Mobile do setek tysięcy klientów, jest dużym wyzwaniem logistycznym. Utrzymanie spójnej i aktualnej bazy punktów sprzedaży, możliwość oferowania zindywidualizowanych warunków handlowych każdemu z nich, śledzenie ich wyników sprzedażowych oraz reagowanie na sytuację rynkową na poszczególnych obszarach wymaga przemyślanych narzędzi informatycznych.
Realizacja rozwiązania dopasowanego do potrzeb została powierzona enxoo – polskiej firmie, która w ciągu 4 lat istnienia wyrosła na lidera rozwiązań Salesforce CRM dedykowanych dla wielu branż w tym: telekomunikacji, handlu w terenie i sprzedaży nieruchomości.


Zanim przystąpiliśmy do pracy, poświęciliśmy kilka dni na dobre zrozumienie procesu sprzedaży usług Virgin Mobile Polska. Dopiero gdy mieliśmy pełen obraz sytuacji, zaczęliśmy rozwijać system, który upraszcza i automatyzuje procesy biznesowe, usprawnia komunikację, a jednocześnie zapewnia bardzo przyjazny interfejs użytkownika.
– mówi Krzysztof Zych, partner zarządzający enxoo.

System przygotowany dla Virgin Mobile zbudowany jest w oparciu o platformę Salesforce – najpopularniejszego na świecie rozwiązania typu CRM w chmurze. Aplikacja pozwala na optymalizowanie codziennych tras handlowców, stały dostęp do pełnej historii współpracy z danym punktem handlowym oraz kontrolę nad stopniem zaopatrzenia poszczególnych punktów. Aplikacja inteligentnie synchronizuje wszystkie dane z centralną bazą produktów i usług zapewniając handlowcom aktualne informacje. System działa sprawnie nawet w miejscach o utrudnionym dostępie do Internetu (np. w punktach handlowych w przejściach podziemnych). Przygotowana przez enxoo aplikacja jest jednym z pierwszych na świecie wdrożeń rozwiązania Salesforce offline na platformę Android.

Aplikacja enxoo mobilo działa tak, jak tego oczekiwaliśmy. Dzięki niej handlowcy mogą skupić się na budowaniu korzystnych relacji z naszymi partnerami handlowymi, a menadżerowie mogą na bieżąco śledzić i reagować na sytuację na rynku – podkreśla Grzegorz Mierzwiński, Dyrektor Sprzedaży i Logistyki z Virgin Mobile Polska

Współpraca Virgin Mobile Polska i enxoo pokazuje, że do zbudowania sukcesu rynkowego potrzebna jest nie tylko świetna oferta skierowana do klienta końcowego, ale także mądra organizacja biznesu i korzystanie z narzędzi, które wspierają budowanie dobrych relacji
z uczestnikami każdego etapu procesu sprzedaży.

źródło: enxoo

Kan