Virgin mobile – wirtualny operator telefonii komórkowej w Polsce – przedstawił innowacyjną ofertę #FREEMIUM. Dzięki niej użytkownicy co miesiąc będą otrzymywać pakiet minut, SMS-ów i transferu danych zupełnie za darmo.


#FREEMIUM jest połączeniem całkowicie darmowego pakietu z możliwością dokupienia dodatkowych komponentów z oferty premium. W opcji bezpłatnej użytkownicy co miesiąc otrzymują 300 MB transferu danych, 30 minut rozmów oraz 30 SMS-ów. Bez żadnych opłat i bez umowy. Pakiet ważny jest 30 dni i odnawia się co miesiąc.

#Freemium – Virgin Mobile z ofertą bez opłat i umowy oraz za darmo

Po wyczerpaniu darmowego #FREEMIUM, użytkownicy mogą płacić za wykorzystane usługi zgodnie z cennikiem lub wykupić pakiety dodatkowe za #PÓŁDARMO. To – między innymi – paczka nielimitowanych rozmów do wszystkich sieci, komórkowych i stacjonarnych, za 19 zł. Zależnie od zapotrzebowania, przygotowano pakiety różnej wielkości. To elastyczność, dzięki której użytkownicy mogą zakupić minuty, SMS-y i transfer danych w ilości, jaka odpowiada ich faktycznemu zapotrzebowaniu.

Virgin Mobile Freemium – QA

1. Z jakich elementów składa się oferta Freemium?

Oferta Freemium składa się z odnawialnego pakietu 30 darmowych minut, 30 smsów oraz 300MB transferu danych, które użytkownik otrzymuje beż żadnych opłat. Pakiet odnawia się co miesiąc i nie jest pobierana za niego żadna opłata. Dodatkowo korzystanie z niego nie wiąże się z żadną umową. Użytkownik może dokupić dodatkowe pakiety minut, SMS-ów lub internetu w bardzo atrakcyjnych cenach, zależnie od bieżącego zapotrzebowania, bądź rozliczać się za wykorzystane usługi według cennika. Korzystanie z comiesięcznego, darmowego pakietu nie jest uzależnione od wykupienia pakietów dodatkowych lub korzystania z usług poza pakietami.

2. Jakie warunki trzeba spełnić, aby móc korzystać z oferty Freemium?

Jedynymi warunkami są: posiadanie aktywnej karty sim w Virgin Mobile oraz aktywowanie usługi Freemium. Z oferty mogą korzystać zarówno obecni klienci Virgin Mobile, jak i osoby, które nabędą kartę sim lub przeniosą swój numer do Virgin Mobile w późniejszym terminie.

3. Jak można aktywować usługę Freemium?

Aby aktywować usługę należy posiadać kartę sim w Virgin Mobile, a następnie aktywować usługę poprzez jedną z trzech kanałów: stronę internetową virginmobile.pl, przy pomocy kodu USSD (wysyłając sms z kodem na skazany przez operatora numer) lub przez aplikację Virgin Mobile.

4. W jaki sposób aktywować usługi dodatkowe w ramach oferty Freemium?

Usługi dodatkowe można aktywować poprzez wysłanie smsa z kodem USSD, za pomocą aplikacji Virgin oraz poprzez stronę internetową operatora.

5. Jak długo trwa ważność pakietów?

Darmowy pakiet ważny jest przez cykl 30-dniowy, a następnie odnawia się przez 6 kolejnych miesięcy. Po upływnie tego okresu wystarczy ponownie aktywować usługę, aby móc z niej korzystać. Ważność pakietu dodatkowego trwa do końca bieżącego cyklu 30-dniowego. Niewykorzystana część pakietu nie przechodzi na kolejny okres rozliczeniowy.

Kan









  • REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ 'PAKIETY #WSZYSTKO’: Tutaj
  • REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ 'PAKIET #FREEMIUM’: Tutaj
  • REGULAMIN USŁUGI 'PAKIETY ZA #POLDARMO’ W OFERCIE #FREEMIUM: Tutaj
  • REGULAMIN USŁUGI 'PAKIETY DANYCH’: Tutaj
  • REGULAMIN USŁUGI 'PAKIETY MINUT’: Tutaj