Korzystając z nowego iPKO możecie w prosty sposób ustanowić cykliczne doładowanie telefonu swojego lub bliskiej Wam osoby. Ten sposób doładowania dostępny jest dla telefonów w sieci: Orange, Nju.mobile, T-Mobile, Play i Plus.
Definiując cykliczne doładowanie:

    wskazujecie datę rozpoczęcia i zakończenia trwania doładowania cyklicznego; przy czym dzień wykonania pierwszego z cyklicznych doładowań nie może być wcześniejszy niż data utworzenia cyklicznych doładowań; datą zakończenia może być dowolna data przyszła; możliwy jest również wybór opcji bez terminowych doładowań cyklicznych;

    określacie terminy realizacji doładowań; możecie wskazać dowolną cykliczność z przedziału od 1 do 360 dni lub wybrać z rozwijanej listy wartości najczęściej wykorzystywane; dostępne wartości to „7 dni” „14 dni” „30 dni” „90 dni” „180 dni” „360 dni”;

    decydujecie, czy chcecie otrzymywać fakturę po każdym doładowaniu; wystarczy wybrać opcje „Chcę otrzymać fakturę” i wypełnić dane odbiorcy faktury; jeśli nie wybierzecie tej opcji w tracie tworzenia lub modyfikacji doładowania cyklicznego fakturę zamówicie w serwisie iPKO w „Historii doładowań” – w ciągu 7 dni od daty realizacji doładowania cyklicznego.

Utworzenie, modyfikacja i usunięcie doładowania cyklicznego oraz zlecenie wystawienia faktury wymaga zatwierdzenia kodem jednorazowym z aktywnego narzędzia autoryzacji.

Doładowanie cykliczne możesz w każdej chwili zmodyfikować lub usunąć w nowym iPKO.

źródło: PKO Bank Polski

Kan