Koniec sztucznego podziału na oferty na kartę i na abonament. Polscy matematycy, ekonomiści i informatycy z Poznania uruchamiają nową wersję pierwszego optymalizatora wydatków na komórkę. Użytkownicy będą mogli zaoszczędzić wydatków na telefon i wybrać dla siebie idealną ofertę spośród tych na abonament i na kartę.
Nowa wersja usługi killbill („zabij rachunek”) (wer. 0.95) zaprezentowana dziś przez Entellico daje możliwość automatycznej optymalizacji wydatków nie tylko osobom związanym z operatorem umową, ale też użytkownikom telefonów na kartę. – To bardzo ważna grupa klientów. Nie wiążą ich umowy, więc nie muszą pozostawać lojalni wobec swoich sieci. Dla nich najważniejsze jest to, by jak najlepiej zarządzać swoimi wydatkami i mieć najlepszą ofertę rynkową – tłumaczy Sebastian Barylski, szef firmy Entellico, która stworzyła usługę killbill. – Teraz będą mieli jeszcze lepszy wybór niż dotąd. W wynikach szczegółowych pre-paid widać kwotę doładowania i dodatki do taryfy. Kwota doładowania może być wyższa od kwoty miesięcznych wydatków, gdy doładowanie wystarcza na dłużej niż jeden miesiąc. Telefon użytkownika na kartę musi mieć ciągłość połączeń wychodzących.
Firma pokazała także jak działa usługa, gdy użytkownik chce mieć jednocześnie pełen wybór spośród całej oferty pre-paid i post-paid 4 największych operatorów. Usługa wyświetla wówczas kwoty za miesiąc korzystania z telefonu przez użytkownika dla zestawów taryf, usług dodanych i promocji spośród ofert na abonament i na kartę.
Nowa wersja usługi daje szansę na zatarcie granic między rynkiem post-paid i pre-paid. – Chodzi o to, żebyśmy mieli jeszcze większy wybór bez przywiązywania się do abonamentu lub do telefonów na kartę – wskazuje Barylski. – Liczy się tylko najtańsza i najlepiej dopasowana do nas oferta. A nie oferta dopasowana do sposobu myślenia, jaki narzucają nam operatorzy.
Nowa wersja usługi (0.95) jest dostępna pod adresem www.killbill.pl. Do końca miesiąca będzie można skorzystać z niej w promocyjnej cenie 1,90 zł brutto (1,5 zł netto dla Entellico) płatne przelewem lub 3,69 zł brutto (1,5 zł netto dla Entellico) płatne SMS-em. killbill w wersji podstawowej (wyniki tylko dla pre-paid lub post-paid) kosztuje nadal 1,30 zł brutto przelewem lub 2,46 zł brutto SMS-em.
źródło: Entellico
Kan
Mimo iż wcześnie się zarzekałem iz nie bedę betatesterem to jednak skorzystałem z usługi. Liczba możliwych kombinacji to zaledwie 64 967 904. Może ktoś chętny obliczy mi to na kalkulatorku? Stawiam piwo albo dwa.
Z jednej strony usługa ciekawa ale sposób pozyskiwania danych mocno ogranicza ofertę. Druga sprawa to, że pewnie w wynikach prepaid wysypie multum pakietów jak np . w orange czy freshu a np. ja nie chcę korzystać z pakietów. Płaska stawka i bez pakietów. Bez tego programu wybrałem najkorzystniejszą dla siebie ofertę nawet jeśli przepłacam 5zł/m-c to nie zamienię dla pakieciarstwa. Potrzebuję 150min +100sms w miesiącu i płacę za to 20-22pln. Killbil nie był mi wcale potrzebny. Kolejna rzecz to, że to tylko wyliczenia a przecież są inne kryteria niż cena np. wygoda, jakość działania. Dla przykładu podam, że na Śląsku od około 2m-cy są problemy z połączeniami w Play na 2G Plusa. Charczy, piszczy rozłącza. Jak dzwonimy do Plusa jest idealnie. BOK PLay tradycyjnie olewa sprawę. Killbill tego nam nie uwzględni niestety. Jak ktoś ma problemy z liczeniem albo jest ciekawy niech korzysta. Osobiście nie polecam i nie wróżę sukcesu
Zadaniem KB jest tylko wskazanie najkorzystniejszych cenowo rozwiązań. O wygodę należy zapytać inny program o ile się kiedyś taki pojawi. Jeśli ktoś świadomie wybiera droższą ofertę bo ma uprzedzenia do np: pakieciarstwa ( co jest zrozumiałe ) to nie powinien korzystać z KB. Wcale nie trzeba mieć problemów z liczeniem-wystarczy astronomiczna liczba kombinacji by skutecznie ograniczyć możliwości wyboru najtańszej opcji.
Przefarbowańcy chwytają się wszelkich sposobów, by promować swój sposób na wysysanie danych osobowych od naiwnych klientów pod pretekstem usługi oszczędzającej wydatki telekomunikacyjne. Jak się zrobił niedawno szum, bo ludzie nie w ciemię bici, to nazwę zmienili i dalej swoje. Za Odrą nie przeszedłby taki numer, bo ustawa o Datenschutz (ochronie danych) jest od ponad 10 lat twardo przestrzegana i egzekwowana, ale w PL?… Hm, naiwnych nie brak.
Histeryków też ci u nas dostatek.
Od zarania dziejów człowiek był panikarzem. Bał się zaćmienia bo „mądrzejsi” wmówili ciemnocie, że zaćmienie to gniew Bogów.
Całkowicie się z Tobą zgadzam. Wbrew pozorom wyliczenie nie jest trudne jak niektórzy przedstawiają. Nie powinno się odzwyczajać ludzi od myślenia a przez takie aplikacje właśnie to się robi. Tak jak pisałem, że uwzględniane jest wyłącznie kryterium ceny a gdzie reszta? Ludzie, myślenie nie boli więc używajcie troche częściej szarych komórek. Nie wyobrażam sobie sytuacji, że komuś wyszło w obliczeniach taniej np. 5zł taniej miesięcznie i na tej podstawie zmienia operatora 😀 Przecież każdego średnio rozgarniętego aż kusi sprawdzić co należy zrobić i czy akceptujemy to. Tym bardziej jeśli mamy podpisać zobowiązanie na 24m-ce. Przecież to niemal to samo jak powie mi doradca któregoś z operatorów, że u nas będzie miał Pan najtaniej. Przecież nie wierzę na słowo tylko sprawdzam. To jest moja opinia i głęboko wierzę, że nie mamy aż tak upośledzonego i łatwowiernego społeczeństawa
@aserty wyliczenia nie są może i trudne ale w moim przypadku musiałbym skojarzyć ze sobą 65 milionów kombinacji. Trochę to mi zajmie czasu.
Zgadzam się z Tobą LesH, a później płacz ludu 😀
A ja się z tobą Blom nie zgodzę. Płacz to i owszem jest ale jak się człowiek zorientuje ile lat żył w nieświadomości, że można było mniej płacić.
Poll a to do odkrycia świadomości płatniczej potrzebne są jakieś szemrane usługi co pięć minut zmieniające nazwę ?
Mi się zawsze wydawało, że wystarczy przejrzeć ofertę operatorów i swój własny rachunek a jeśli się takowego nie ma to po prostu zastanowić się gdzie się najwięcej dzwoni. Ot cała magia i bez podawania szczegółów.
Nie wiem czego ty oczekujesz od tej usługi, ale z całą pewnością długo ona nie pociągnie ze względu na swoją wątpliwą działalność.
Było już parę podobnych projektów ale związanych.
Takie pytanie do Ciebie Poll – gdyby usługa Kill Bill umożliwiałaby również dobór odpowiedniej oferty bankowej to czy udostępniłbyś swój login do konta i hasło wraz z np. kodem sms lub tan ? Algorytm działania zapewne byłby taki sam.
Najwyraźniej tak, potrzebne sa tajemne moce bo z tego widać np po Prozaku wybrał źle. Ja co prawda wybrałem dobrze, ale chcąc wszystko przeanaliziwać musialbym obliczyć 65mln. możliwości. Pytałeś o usługi bankowe . Tak , gdyby byly dobrze zabezpieczone to TAK.
Poll, nie obraź się ale aspirujesz do wylądowania na bruku, bez grosza przy duszy i z gigantycznym rachunkiem za telefon 🙂
A tak nawiasem i poważnie, zazdroszczę optymizmu mi by przyszło naprawdę trudno powierzyć komuś oszczędności całego życia.
Blom , niepotrzebnie mi zazdrościsz optymizmu. Przecież sam, za każdym razem gdy wchodzisz na stronę banku udostępniasz swoje dane. Różnica między mną a tobą jest taka że ja jestem opty a ty nieświadom.
Poll, tylko, że w przypadku jakiegoś wycieku z banku, ataku hakerskiego czy plajty zawsze są zabezpieczenia typu BFG, w banku są zabezpieczone środki na takie okazje a w Kill Billu jest tylko „słowo” że nic się nie spieprzy a gdy się spieprzy to nie będzie winnych a ty zostaniesz z rachunkiem i brakiem kasy 🙂
Nie podciągałbym zabezpieczeń banków pod Kill Billa bo to jak porównywać Mercedesa do Poloneza. Poza tym banki obowiązują inne reguły egzystencji.
Tak , tylko że Bankowy Fundusz Gwarancyjny pomaga w sytuacjach upadłosciowych a nie bezmyślności klienta czy sprytu kasjerki.
Ciekawe jakie oferty na kartę są najtańsze, według tego systemu… ?
tl11; niech zgadnę, jesteś w PF? Wcale killbill nie był mi do tego potrzebny i Tobie pewnie też nie, bo wyboru dokonałeś dużo wcześniej przed wprowadzeniem aplikacji.
Prepaid Ery zapewne nie uwzględniono 2xdoładowania a przecież to stała promocja.
Przecież wiadomo niemal od początku gsm, że najkorzystniejsza oferta to ta, gdzie najczęściej dzwonimy i killbil nie jest do tego potrzebny. Ja dzwonie około 150min poza sieć i wysyłam około 100sms poza sieć i wyliczyłem także gdzie będę miał najkorzystniej.
Tak, jestem we freszu. Przeszedłem z tiktaka więc nie wciskaj mi, że podwójne to stała promocja. Pamiętam te miesiące czekania kiedy wreszcie Era się zlituje nad portfelem i rzuci ochłap podwójnego doladowania, wyliczenia ile to warto wrzucić na konto bo czas wychodzących się skończy no i ta rosnąca wiecznie skarbonka :-(((.
Ten program jest jak najbardziej dla mnie 😉 . Pomoże przekonać mi opornych do przejścia do playa.
Widzisz, tobie 2xdoładowania brakowało a innym wystarcza i już jest pewna luka, której program nie uwzględnia wcale. Czyli idealny nie jest. Dla jasności nie korzystam z usług PTC
~tl111 Pamiętam Twoje utyskiwania na „przymus” korzystania z ze „skarbonki” w TT . Jak widać na wybór innej sieci zdecydowałeś się bez takiej aplikacji , a dopiero teraz rozwiewasz swoje wątpliwości co do dokonanego wyboru . Tylko przy tak mizernym korzystaniu z sieci , Twój zachwyt jest doprawdy śmieszny . No chyba ,ze działasz jako diler jedynie słusznej sieci skoro; „Pomoże przekonać mi opornych do przejścia do playa. ” Niestety – podane przez Ciebie liczby są zmanipulowane . Manipulacja polega na tym , że tak duża różnica wynika jedynie z tego , że praktycznie ograniczasz się do niewielkiej liczby połączeń , prawie tylko w ramach Twojej jedynie słusznej sieci a sugerujesz , że wyniki są miarodajne dla wszystkich .
Pobawiłem się tą aplikacją. Wyniki to 7 pln w prepaidowym playu (22 pln w abo) , Plus 83 pln (46 w abo), Oranż 92 pln (54 w abo) i aż 108 pln w prepaidzie Ery (48 w abo). Fakt, że najwięcej mam playowych połączeń ale te wyniki sporo mówią.
Nic nie mówią… Mówią jedynie to, że indywidualnie, przy tej licznie (czasie) połączeń do Play TOBIE opłaca się być w Play. Nic ponad to nie mówią, w szczegóności nie są obiektywne dla chociażby małej gupy użytkowników komórek 😉
wlo; czy skorzystasz z killbila? 😉 Masz wątpliwości czy nie przepłacasz? Dla mnie to dziwne, bo akurat tutaj osoby doskonale wiedzą jaka oferta jest dla nich korzystna więc chyba szukają jedynie potwierdzenia, że dokonali właściwego wyboru. Kryterium ceny a gdzie reszta?
Wlo, no pewnie że jemu indywidualnie opłaca się ta sieć. Przecież obliczenia są pod konkretny numer telefonu a nie pod wszystkich. Jeśli ty masz same połaczenia do Plusa prawie to pewnie wyjdzie najkorzystniej Plus ale jeśli masz w miarę równo porozkładane rozmowy po wszystkich operatorach to wynik może cię nieco zaskoczyć.
aserty – ja zanim projekt blupill/killbill powstał indywidualnie analizowałem swoje billingi (jest to bardzo proste, tym bardziej, że pakiety kwotowe mam – analiza jest banalnie prosta. Więcej – „lansowałem” taką metodę szacowania swoich potrzeb a nie na podstawie ogólnych szacunków czy porównywania z kolegami 😉 No jednak do tej pory uznawana była ta metoda za debilną… Wieć pewnie i inzynierowie, którzy stworzyli projekt są półgłówkami z tego wynika.
Nie, pewnie nie skorzystam, bo nie jestem przekonany do sprawy udostępniania danych programowi, a po drugie – oszczędność (jeśli by była) kilka czy kilkanaście złotych (bo nie oceniam tego na więcej, a i to w okresie promocji tylko) nie jest warta poświęcaniaczasu na przenoszenie numeru(ów). A u mojego operatorma mam naprawdę optymalnie dobrane taryfy, lepiej mieć nie będę. Dodam tylko, zę nie sądzę by program uwzględniał indywidualne umowy na usługi – a ja z takich korzystam co roku 😉
Poll – mam więc nadzieję, że pisząc, że wyniki sporo mówią, miał na myśli tylko i wyłącznie swój numer telefonu? Nie wydaje mi się jednak.
Wlo, ja nie tyle myśle co wiem że mówił wyłącznie o swoim numerze bo tylko swój może sprawdzić. Każdemu z nas te wyniki dużo powiedzą a, że w 90% powiedzą „uważaj idioto bo przepłacasz” dlatego projekt budzi tyle kontrowersji.
Kolejna rzecz, o której zapomniałem napisać to, żeby odniósł projekt większy sukces musi zrobić dobry marketing czyli media (tv, prasa, internet). Bez tego będzie bardzo trudno, bo same artykuły na branżowych portalach to zbyt mało. Na portalach są osoby znające doskonale większość o ile nie wszystkie oferty i akurat oni potrafią wybrać najlepszą (nie mylić z najtańszą) ofertę.
Natomiast nieświadomi ofert przywykli do płacenia rachunków w jakiejś tam wysokości i akceptują to więc sami raczej nie będą poszukiwać killbilla 😉
Jak ktoś mało rozmawia to i mało może zaoszczędzić a otrzymać może bardziej zawiłą ofertę. Natomiast dzwoniący intensywnie mają z reguły możliwość zrobienia wykresu z ilościa połączeń w sieci i poza sieć. Na tej podstawie naprawdę nietrudno samemu przeanalizować oferty.
Kto to zrobi ? Koleżanka mojej żony ? Zejdź na ziemię, tu mieszka sporo innych ludzi niż ja czy aserty.
No tak widzę, że tutaj też już są wolontariusze z Play, którzy będą nakłaniać przy użyciu killbilla do Play’a żeby mogli SD wykorzystywać intensywniej 😀
Śmietnik robią wszędzie. Na playpolis to już całkiem piaskownica playa się zrobiła. Pod każdym newsem jazda pla vs reszta świata
Nie wiem czy zauważyłeś ale jesteś tu chyba jedynym który wplątuje w dyskusje operatora. Ja podałem np tylko liczbe kombinacji i celowo nie podałem wyniku.
[quote]Kto to zrobi ? Koleżanka mojej żony ? Zejdź na ziemię, tu mieszka sporo innych ludzi niż ja czy aserty. [/quote]
Dlatego uważam, że bez reklamy to sie nie sprzeda dobrze. Pomijam sposób pozyskiwania danych, bo dla mnie min. z tego powodu projekt odpada.
Moim zdaniem istnieją 3 powody niechęci do projektu: 1) średniowieczny strach przed „nieznanym” 2) świadomość że wynik będzie potwierdzeniem bezmyślności użytkownika „badanego” 3) brak tej świadomości ale strach przed tym, że ta bezmyślność zostanie w okrutny sposób obnażona a z tym ciężko żyć.
Poll, kiedyś pewien poeta napisał „Polacy nie gęsi swój język mają” i to samo tyczy się rozumu a wyzywanie ludzi od ciemniaków/ciemnogrodu (w domyśle) i opychanie usług, które się komuś nie podobają jest co najmniej żenujące.
Usprawiedliwiasz Kill Billa (czy też Pigułkę) jakby ta usługa istniała na rynku od zarania dziejów a tak naprawdę sam nie masz pewności co będzie za miesiąc dwa i co stanie się z Twoimi danymi i czy w ogóle Kill Bill będzie nadal istniał.
Pozostawmy wybór, kto chce to skorzysta kto nie chce to nie.
A pisanie, że tylko idiota podaje swoje dane nie wiadomo komu nie jest przypadkiem obraźliwe panie Blom?
Chyba nie o to chodziło…
Omawiany program dokonuje wyboru najtańszej – co nie zawsze znaczy najlepszej – usługi głosowej z ofert operatorów . Na dodatek twórcy zastrzegają się , że jakakolwiek zmiana profilu korzystania z konta może zmienić wyniki co do zalecanych preferencji . A klient nie jest automatem . Podobnie jest przy zmianie taryf , opłat i pakietów dodatkowych . Dla mało korzystających z usług głosowych , oszczędności będą niewielkie . Dużo korzystający zazwyczaj są bardziej doświadczonymi użytkownikami i potrafią nieźle dokonywać osobistych wyborów . Dla firmy udostępniającej swoje dane może – nie twierdzę , że musi – może się skończyć przejęciem danych jej kontaktów z klientami . A jakie niebezpieczeństwo może (nie twierdzę , że musi) to stanowić dla firmy – nie muszę mówić .
Tak więc korzystanie z „kijbili” w sposób proponowany przez jej twórców jest zabijaniem zdrowego rozsądku . OSOBISTE I SAMODZIELNE udostępnieniem swojego hasła dostępu do jakiegokolwiek konta jest GŁUPOTĄ – zwłaszcza w tak błahej sprawie z którą miliony użytkowników radziły sobie nieźle co najmniej 15 lat . Porównywanie tego pod względem bezpieczeństwa do ewentualnych PRZESTĘPCZYCH działań mających na celu nielegalny dostęp do konta jest kolejną głupotą . Nie bez powodu WSZYSTKIE opisy usług posługujących się hasłami dostępu zawierają ostrzeżenia przed udostępnianiem ich osobom (a tym bardziej nieznanym firmom) postronnym . Równie głupie jest epatowanie liczbą kombinacji i porównywanie działania algorytmów programu ze sposobem wyboru przez klienta , który wcale nie musi obliczyć milionów kombinacji , aby dokonać racjonalnego wyboru .
No to chyba oczywiste ze jezeli zmienisz nagle swoje zwyczaje komunikacyjne to wymik bedzie inny. Komu podajesz swoje dane i w jaki sposób? Własmie dla firm optymalizacja jest korzystna: 1000 kart sim na których ograniczysz wydatki tylko o 20% to kolosalny zysk
Głupota niektórych jest porażająca . Podając hasła dostępu do konta abonenckiego faktycznie dajemy dostęp do danych tam zawartych . To jest zrozumiałe dla wszystkich potrafiących skorzystać ze zdrowego rozsądku . Są różne porównywarki w sieci – chyba żadna nie żąda tak nierozsądnych zachowań . Za to WSZYSTKIE opisy usług posługujących się hasłami dostępu zawierają ostrzeżenia przed udostępnianiem ich osobom (a tym bardziej nieznanym firmom) postronnym . Właśnie dla firm istnieje największe – potencjalne niebezpieczeństwo – przejęcia ich danych zawartych w bilingach . Mamy tylko GOŁOSŁOWNE zapewnienia , że tak nie będzie . nie mówiąc o tym ,ze można sporo namieszać na kontach . Epatowanie „kolosalnymi zyskami” ma jedynie na celu odwrócenie uwagi od takich niebezpieczeństw .
Nie mamy tylko głosowego zapewnienia ale także zapewnienie osób uznanych za autorytety w dziedzinie bezpieczeństwa i jest to potwierdzone odpowiednim certyfikatem – takim samym jak bezpieczeństwo bankowe. [b] Komu podajemy hasło???[/b] Różne porównywarki wymyślają głupoty bo mi wyszło 4x więcej niż płacę obecnie. No sorry ale 400pln to nawet w Orange nie zapłacę.
No teraz to mocno ciebie poniosło. Czy orientujesz się jak są konstruowane oferty dla klienta, który bierze 1000numerów? Czy kiedykolwiek miałeś okazję negocjować taką umowę? Człowieku w takiej sytuacji killbill wogole się nie sprawdzi. To odbywa się w drodze przetargu najczęściej a nie na podstawie porównywarek internetowych 😀 Takie firmy mają na tyle dobre oferty, że nie będą się rozglądać za zmianami.
Jestem w stanie sie założyć, że ŻADNA korporacja nie będzie uwzględniać wyniku killbila (o ile skorzysta w co bardzo wątpię).
aserty, to był tylko przykład. Równie dobrze mogłem napisać 100 000 albo 10. Liczba 1000 po prostu ładnie wygląda i nic poza tym.
Poll, zatem zapytam inaczej, czy program uwzględni zniżki jakie można osiągnąć podczas negocjowania oferty u np doradcy w zakresie 10-100aktywacji. Jeżeli uwzględni to czy napewno właściwe?
Myślę że da rade uwzględnić bo wiadomo na jaką zniżkę możemy liczyć.
Fakt -„Nie mamy tylko głosowego zapewnienia” – mamy gołosłowne zapewnienia właściciela aplikacji i bliżej niezidentyfikowanych „specjalistów” . Fakt – nawet nie wiem komu udostępniam mój dostęp do konta i swoje oraz innych dane osobowe . Jakiejś nowo powstałej firmie , o której nikt wcześniej nie słyszał , a więc brak jej referencji . Kto zna sposób działania tej aplikacji ? Kto da gwarancję ,ze nie ma ona żadnych ukrytych możliwości działania niezgodnego z deklarowanym ? Kto da gwarancję ,ze nie ma w niej „dziur” i luk umożliwiających nieautoryzowany dostęp do przetwarzanych danych ? Chyba tylko nawiedzony osobnik ~Poll , który nie potrafi sam ocenić swoich wyborów a alternatywę dla tej podejrzanej aplikacji widzi tylko w osobistym obliczaniu milionów kombinacji . To dobrze charakteryzuje jego stan umysłowy . Podawanie OSOBIŚCIE komuś innemu dostępu do konta i do swoich pełnych danych osobowych – tylko , aby zaoszczędzić być może kilka złotych – jest głupotą mogąca mieć nieprzyjemne konsekwencje . Dla firmy może okazać się wręcz zabójcze .
Stary, to że ty nie znasz kogoś to jeszcze nie znaczy że ci ludzie są [b] bliżej niezidentyfikowani[/b]. Jeśli nie wiesz komu udostępniasz swoje dane to skąd w ogóle wiesz, że je udostępniasz??? Działanie „niezgodne z deklarowanym” jest przestępstwem. Gdzie masz , GWARANCJE, że bank, na bank będzie działał zgodnie z tym co deklaruje?
Mnie tam akurat KILBILL nie jest potrzebny. Korzystam z oferty podstawowej PLAY FRESH – miesięcznie moje wydatki wyglądają następująco:
– 10 zł za pakiet „30za10” co daje mi ok. 103 min. do wszystkich sieci
– 10 zł za STAN DARMOWY – do wszystkich w PLAY za Free
– 6 zł za 600 SMSów do wszystkich sieci
– 5 zł za pakiet 100 min do PLAY (akurat to mnie nie inetresuje bo mam SD) i stacjonarne
– 3 zł za pakiet 25 MB internetu – wystarcza mi to w zupełności na sprawdzenie poczty czy przeczytanie wiadomości
Suma mojego zobowiązania miesięcznego w tym przypadku to: 34 zł…
Oczywiście jest tak, że i tego nie zawsze jestem w stanie wykorzytsać.
A i chciałbym dodać:
– 10 % za każde doładowanie poprzez stronę PLAYMOBILE
– za każde odebrane 2 minuty spoza sieci dostaję 1 minutę do wszystkich sieci.
Wcześniej przez 7 lat byłem w TAKTAKU, 2 lata temu przeniosłem się do PLAY FRESH. Mnie na telefonie bajernackim nie zależy.
Znajdzie mi ktoś lepszą ofertę za 34 zł miesięcznie?
maniek; jeżeli dzwonisz dużo do play a domyślam się, że tak skoro kupujesz NR lub SD to oczywiste jest, że lepszej oferty nie będzie dla twojego profilu. Podobnie jest jak ktoś dzwoni dużo do ery czy orange to dla nich właśnie ich oferty będą najlepsze.
Może się zdarzyć, że numer w TT jest powiązany z siecią rodzinną, czy wówczas kilbil uwzględni to? Program obliczy na podstawie danych ale tam informacji o sieci rodzinnej nie będzie. Także jak widać nawet te miliony kombinacji i tak nie zastąpią myślenia. Powtarzam miliony osób potrafiły przez tyle lat jakoś wybrać sobie ofertę bez kilbila to i nadal sobie poradzą. Tym bardziej, że to jest stosunkowo blacha sprawa, bo jak pokazują wyniki statystyczny prepaidowiec wydaje 18pln/m-c. Ile przy takich wydatkach może zaoszczędzić? Natomiast abonamentowcy przeważnie mają wykresy u swoich operatorów dostępne, gdzie widać ile połączeń jest w sieci i ile poza sieć.
Mnie na stronie KillBilla denerwuje tylko ten pedalski aktor na filmiku, który uruchamia się bez pozwolenia internauty. Oraz brak informacji o firmie świadczącej usługi. A usługę obejrzę z czystej ciekawości, puki nie kosztuje 30 zł.
ja też mam ten telefon jestem z tego bardzo zadowolona ale wkurza mnie to że nie mogę znaleśc programu do tego szukam i nie ma chyba swojego prgramu a każdy telefon powinien miec;/;/;/;/;/
TAKIE rzeczy można zupełnie legalnie kupić w sieci 😮 heh myślałęm że coś takiego tylko policja może używać…
mam ten telefon od 3 lat i nigdy nie mialam z nim zadnych problemow. Przezyl wszystko i jest chyba nie zniszczalny.Glosniczek tez jest swietny. polecamwj
Jak dla mnie aplikacja(program) mało wartościowa(y),wspierająca wyłącznie operatora play, za to może przynieść bajońskie sumy zysku wyłącznie twórcom.Mam obawy co do bezpieczeństwa danych osobowych, które zostaną uzupełnione o pesel, nr dowodu osobistego jak i adres po zalogowaniu się na konto operatora.Inspektor generalny nie jest żadna gwarancję, tym bardziej że firma Entellico w regulaminie, który akceptujemy, zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności w dowolnym czasie. Dla tych co tak ochoczo udostępniają swoje dane, niech mają na uwadze to, ze swoje to wyłącznie ich sprawa, ale w bilingach udostępniają numery telefonów innych, którzy nie chcieli by aby ktokolwiek przetwarzał je.
Ty, PROZAK, a skąd wiesz kogo wspiera aplikacja skoro zarzekałeś się że nie skorzystasz z niej? Czyżbyś jednak się złamał, użył i wyszło szydło z worka że powinieneś zmienić operatora :lol :lol :lol
nie korzystałem z aplikacji(dla mnie bezwartościowej), do tego mam abonament w play(według polla źle wybrałem) i tego nigdy nie ukrywałem. Załączam swój wcześniejszy wpis , a tam nie ma nic co by było napisane o tym że korzystałem z tej aplikacji:
„Jak dla mnie aplikacja(program) mało wartościowa(y),wspierająca wyłącznie operatora play, za to może przynieść bajońskie sumy zysku wyłącznie twórcom.Mam obawy co do bezpieczeństwa danych osobowych, które zostaną uzupełnione o pesel, nr dowodu osobistego jak i adres po zalogowaniu się na konto operatora.Inspektor generalny nie jest żadna gwarancję, tym bardziej że firma Entellico w regulaminie, który akceptujemy, zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności w dowolnym czasie. Dla tych co tak ochoczo udostępniają swoje dane, niech mają na uwadze to, ze swoje to wyłącznie ich sprawa, ale w bilingach udostępniają numery telefonów innych, którzy nie chcieli by aby ktokolwiek przetwarzał je.”
Ty, PROZAK, a skąd wiesz kogo wspiera aplikacja skoro zarzekałeś się że nie skorzystasz z niej? Czyżbyś jednak się złamał, użył i wyszło szydło z worka że powinieneś zmienić operatora
nie korzystałem z aplikacji(dla mnie bezwartościowej), do tego mam abonament w play(według polla źle wybrałem) i tego nigdy nie ukrywałem. Załączam swój wcześniejszy wpis , a tam nie ma nic co by było napisane o tym że korzystałem z tej aplikacji: „Jak dla mnie aplikacja(program) mało wartościowa(y),wspierająca wyłącznie operatora play, za to może przynieść bajońskie sumy zysku wyłącznie twórcom.Mam obawy co do bezpieczeństwa danych osobowych, które zostaną uzupełnione o pesel, nr dowodu osobistego jak i adres po zalogowaniu się na konto operatora.Inspektor generalny nie jest żadna gwarancję, tym bardziej że firma Entellico w regulaminie, który akceptujemy, zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności w dowolnym czasie. Dla tych co tak ochoczo udostępniają swoje dane, niech mają na uwadze to, ze swoje to wyłącznie ich sprawa, ale w bilingach udostępniają numery telefonów innych, którzy nie chcieli by aby ktokolwiek przetwarzał je.”
Ty, PROZAK, a skąd wiesz kogo wspiera aplikacja skoro zarzekałeś się że nie skorzystasz z niej? Czyżbyś jednak się złamał, użył i wyszło szydło z worka że powinieneś zmienić operatora
[quote]Jak dla mnie aplikacja(program) mało wartościowa(y),wspierająca wyłącznie operatora play [/quote]
Czyżbyś sugerował, że KB ma jakieś układy z Playem? Czy to nie jest jakiś zespół obsesyjno-kompulsywny??? Nie śni ci się Play po nocach w koszmarach ?
Jak dla mnie aplikacja(program) mało wartościowa(y),wspierająca wyłącznie operatora play, za to może przynieść bajońskie sumy zysku wyłącznie twórcom.Mam obawy co do bezpieczeństwa danych osobowych, które zostaną uzupełnione o pesel, nr dowodu osobistego jak i adres po zalogowaniu się na konto operatora.Inspektor generalny nie jest żadna gwarancję, tym bardziej że firma Entellico w regulaminie, który akceptujemy, zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności w dowolnym czasie. Dla tych co tak ochoczo udostępniają swoje dane, niech mają na uwadze to, ze swoje to wyłącznie ich sprawa, ale w bilingach udostępniają numery telefonów innych, którzy nie chcieli by aby ktokolwiek przetwarzał je.
Czyżbyś sugerował, że KB ma jakieś układy z Playem? Czy to nie jest jakiś zespół obsesyjno-kompulsywny??? Nie śni ci się Play po nocach w koszmarach ?
Jak dla mnie aplikacja(program) mało wartościowa(y),wspierająca wyłącznie operatora play, za to może przynieść bajońskie sumy zysku wyłącznie twórcom.Mam obawy co do bezpieczeństwa danych osobowych, które zostaną uzupełnione o pesel, nr dowodu osobistego jak i adres po zalogowaniu się na konto operatora.Inspektor generalny nie jest żadna gwarancję, tym bardziej że firma Entellico w regulaminie, który akceptujemy, zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Prywatności w dowolnym czasie. Dla tych co tak ochoczo udostępniają swoje dane, niech mają na uwadze to, ze swoje to wyłącznie ich sprawa, ale w bilingach udostępniają numery telefonów innych, którzy nie chcieli by aby ktokolwiek przetwarzał je.
Czyżbyś sugerował, że KB ma jakieś układy z Playem? Czy to nie jest jakiś zespół obsesyjno-kompulsywny??? Nie śni ci się Play po nocach w koszmarach ?
Możesz się popisywać ze nauczyłeś się nowej funkcji, kopiuj/wklej a i tak to nie zmieni że killbill to bezwartościowa aplikacja.
A ty skąd wiesz o jej użyteczności skoro z niej nie korzystałeś???
jak usunąc pikanie podczas pisania smsa?
[quote]Poll, nie obraź się ale aspirujesz do wylądowania na bruku, bez grosza przy duszy i z gigantycznym rachunkiem za telefon 🙂
A tak nawiasem i poważnie, zazdroszczę optymizmu mi by przyszło naprawdę trudno powierzyć komuś oszczędności całego życia. [/quote]
Blom podobno jesteś nieświadomy tego ze logując sie w swoim banku udostępniasz im swoje dane 😀
PROZAK, widzę, że nie dociera. [b]Skoro nie korzystałeś z aplikacji to skąd wiesz, że jest bezużyteczna i wspiera play??? [/b]
Prozak, napiszę tak: cały czas starałeś się zdyskredytować projekt pod względem bezpieczeństwa. Niestety nie udało się bo jest on ni mniej, ni więcej tylko tak samo bezpieczny/niebezpieczny jak bank. Teraz starasz się więc nam wmówić, że aplikacja z której przecież nie korzystasz jest bezużyteczna a na dodatek wspiera jednego z operatorów. Niezły gość jesteś. Ja pierdziele 😮
wszystko co piszesz na mój temat zmyślasz, w aplikacji killbill w większości wyskoczy ze taniej jest bez telefonu w play, nawet nie sprawdziłeś że aplikacja nie wybiera najlepszą ofertę a tylko najtańszą (takie ma założenia twórcy) Tylko liczby a nie inteligentne dobranie. Kiedy będę chciał wziąć telefon, jaki będę chciał, to te wyliczenia już nie bardzo się nadają.
Zmyślam??? To ja zmyśliłem, że nie korzystałeś a wiesz, że jest do kitu??? To ja zmyśliłem, że nie korzystałeś a wiesz, że wspiera jednego operatora??? No nie żartuj. Aplikacja jak aplikacja jest bezmyślna jak ty i lucek i ma za zadanie wybrać najkorzystniejszą opcję a nie opcję szpanerską z iPhonem. Bierze pod uwagę klasę telefonu jaki masz ( jeśli masz ) więc jeśli zakupiłem abo z HTC HD2 w abonamencie LP69+SI2 to sprawdza czy z tym telefonem miałbym gdzieś lepiej niż mam wykonując takie same połączenia. Sugeruje także inne rozwiązania sortując w skali.
Po analizie dostępnych informacji na temat killbill to dla mnie jest to bezwartościowa aplikacja nigdy nie skorzystam z niej. Co zrobią inni,to ich sprawa.
A jakież to masz dostępne informacje :D??? I to te informacje zawierają stwierdznie że KB wspiera Playa?
[quote]wszystko co piszesz na mój temat zmyślasz, w aplikacji killbill w większości wyskoczy ze taniej jest bez telefonu w play, nawet nie sprawdziłeś że aplikacja nie wybiera najlepszą ofertę a tylko najtańszą (takie ma założenia twórcy) Tylko liczby a nie inteligentne dobranie. Kiedy będę chciał wziąć telefon, jaki będę chciał, to te wyliczenia już nie bardzo się nadają. [/quote]
Poza tym oblicza nam wyłącznie ostatni miesiąc korzystania z telefonów, akurat mogę dzwonić na numery jednego operatora.W następnym na numery innego i znowu bzdura wyjdzie. To nie jest inteligentna aplikacja tylko zwykła matematyka i logiki żadnej. Do tego moje dane prywatne nie będą bezpieczne.
A kto ci powiedział, że z ostatniego miesiąca? Co za bzdury?
[quote]Zmyślam??? To ja zmyśliłem, że nie korzystałeś a wiesz, że jest do kitu??? To ja zmyśliłem, że nie korzystałeś a wiesz, że wspiera jednego operatora??? No nie żartuj. Aplikacja jak aplikacja jest bezmyślna jak ty i lucek i ma za zadanie wybrać najkorzystniejszą opcję a nie opcję szpanerską z iPhonem. Bierze pod uwagę klasę telefonu jaki masz ( jeśli masz ) więc jeśli zakupiłem abo z HTC HD2 w abonamencie LP69+SI2 to sprawdza czy z tym telefonem miałbym gdzieś lepiej niż mam wykonując takie same połączenia. Sugeruje także inne rozwiązania sortując w skali. [/quote]
Ale teraz chce inny telefon i tego mi nie sprawdzi i dlatego jest do kitu ta aplikacji, przelicza tylko historie . a takie dane to mi sa niepotrzebne.
Nie wymagaj by aplikacja przewidywała twoje zachcianki. Na podstawie historii z wielu miesięcy określa twoje zwyczaje. Zresztą zastrzegają sobie że jeśli zmienisz kochankę a nowa ma w innej sieci telefon to wyliczenia nie będą poprawne
[quote]Zmyślam??? To ja zmyśliłem, że nie korzystałeś a wiesz, że jest do kitu??? To ja zmyśliłem, że nie korzystałeś a wiesz, że wspiera jednego operatora??? No nie żartuj. Aplikacja jak aplikacja jest bezmyślna jak ty i lucek i ma za zadanie wybrać najkorzystniejszą opcję a nie opcję szpanerską z iPhonem. Bierze pod uwagę klasę telefonu jaki masz ( jeśli masz ) więc jeśli zakupiłem abo z HTC HD2 w abonamencie LP69+SI2 to sprawdza czy z tym telefonem miałbym gdzieś lepiej niż mam wykonując takie same połączenia. Sugeruje także inne rozwiązania sortując w skali. [/quote]
Bezmyślny to możesz ty być, dla mnie jest bezwartościowa ta aplikacja i tyle. Nie skorzystam
Nie możesz nic o niej powiedzieć bo z niej nie skorzystałeś. Mój szwagier nie znosi pomidorów choć ich nigdy w życiu nie jadł.
[quote]Nie wymagaj by aplikacja przewidywała twoje zachcianki. Na podstawie historii z wielu miesięcy określa twoje zwyczaje. Zresztą zastrzegają sobie że jeśli zmienisz kochankę a nowa ma w innej sieci telefon to wyliczenia nie będą poprawne [/quote]
Moje zachcianki są ważniejsze, i jak będę chciał mieć kochankę to na pewno nie będzie mnie interesować w jakiej sieci ma komórkę.
Ale nie pisz że aplikacja jest bezużyteczna bo jest wspaniała póki co. Skąd wiesz, że wspiera jednego tylko operatora? Wyssałeś to z palca czy może skądinąd ?
[quote]Nie możesz nic o niej powiedzieć bo z niej nie skorzystałeś. Mój szwagier nie znosi pomidorów choć ich nigdy w życiu nie jadł. [/quote]
Niech ci oblicza historie połączeń, ja wole się zająć przyszłością. A ta aplikacja w niczym mi nie może pomóc
No wiesz, tobie to nie tylko ta aplikacja nie pomoże. Tobie nic już nie pomoże.
[quote]A kto ci powiedział, że z ostatniego miesiąca? Co za bzdury? [/quote]
Przejrzyj filmiki
Po co ma coś przeglądać? Ja skorzystałem z aplikacji i wiem że przegląda całą historię . Kto ci takich głupot naopowiadał?
[quote]Ale nie pisz że aplikacja jest bezużyteczna bo jest wspaniała póki co. Skąd wiesz, że wspiera jednego tylko operatora? Wyssałeś to z palca czy może skądinąd ? [/quote]
dla mnie bezużyteczna i niebezpieczna co do pobierania danych.
Nie możesz o niej nić powiedzieć bo jej nie uzywałeś.
[quote]Po co ma coś przeglądać? Ja skorzystałem z aplikacji i wiem że przegląda całą historię . Kto ci takich głupot naopowiadał? [/quote]
załącz przykłady
Przykładem jest pierwszy z moich telefonów który jest tylko rezerwowym i jest bardzo rzadko używany a wliczenia były spore więc nie dotyczyły ostatniego miesiąca.
[quote]Nie możesz o niej nić powiedzieć bo jej nie uzywałeś. [/quote]
Nie muszę 😀
Czego nie musisz? Zeby móc cokolwiek w temacie powiedzieć musisz być użytkownikiem a nim nie jesteś. Może znasz tylko plotki.
[quote]Czego nie musisz? Zeby móc cokolwiek w temacie powiedzieć musisz być użytkownikiem a nim nie jesteś. Może znasz tylko plotki. [/quote]
Wystarczy co pokazał twórca na filmikach i to mi wystarczy. Możesz zachwalać ja ile się da i tak nie skorzystam. uhahaha
Przecież pokazał w samych superlatywach. Nie ma tam nic co mogłoby zniechęcić do projektu. Znowu ściemniasz kiciarzu?
Ja nie zachwalam tylko poddaje w wątpliwość twoją ocenę czegoś czego na oczy nie widziałeś. To mi idzie świetnie. Chcesz to korzystaj , nie chcesz, nie korzystaj ale nie pisz bzdur o czym o czym nic nie wiesz z autopsji a jedynie z pomówień.
[quote]Przykładem jest pierwszy z moich telefonów który jest tylko rezerwowym i jest bardzo rzadko używany a wliczenia były spore więc nie dotyczyły ostatniego miesiąca. [/quote]
Musisz udokumentować bo inaczej to co mówisz jest nieprawdą, ściemnianiem albo kłamstwem.
Bazujesz na tym ze jedynym udokumentowaniem jest podanie przeze mnie historii połączeń a tego zrobić nie moge.
[quote]Ja nie zachwalam tylko poddaje w wątpliwość twoją ocenę czegoś czego na oczy nie widziałeś. To mi idzie świetnie. Chcesz to korzystaj , nie chcesz, nie korzystaj ale nie pisz bzdur o czym o czym nic nie wiesz z autopsji a jedynie z pomówień. [/quote]
wystarczy to co widziałem na filmikach twórcy i innych, ta aplikacja jest ni niepotrzebna i nie będę korzystał. Trudno ci to zrozumieć, taki tępy jesteś w myśleniu. Wpadłeś w samouwielbienie. uhahaha
Pokaż które to filmiki reklamują KB jak bezużyteczny projekt? Nie jest mi trudno zrozumieć, że ktoś może nie chcieć skorzystać ale jest mi trudno zrozumieć zacietrzewienie z tym związane w sytuacji gdy się z projektu nie korzystało.
[quote]Ja nie zachwalam tylko poddaje w wątpliwość twoją ocenę czegoś czego na oczy nie widziałeś. To mi idzie świetnie. Chcesz to korzystaj , nie chcesz, nie korzystaj ale nie pisz bzdur o czym o czym nic nie wiesz z autopsji a jedynie z pomówień. [/quote]
Oceniłem właściwie i stwierdzam ze z aplikacji killbill nie skorzystam, a inni niech sami za siebie decydują czy chcą z tego korzystać. Trudno ci to zrozumieć.
Chyba powinienem dostać Nobla z matematyki. Posiadłem umiejętność albo wynalałem sposób dzięki któremu nie wykonuję 65mln kombinacji a wynik mam podobny do killbila.
Tak na poważnie program to tylko program liczy liczby i nic więcej. Nie uwzględnia jak ktoś wcześniej zauważył np przynależności do sieci rodzinnej albo faktu, że ktoś ma nasz numer w opcji „wybrane numery” albo podwojeń w prepaidach PTC.
Nie trzeba tego programu żeby stwierdzić, że do jakiej sieci najwięcej dzwonisz, to tam będzie najtaniej. Właśnie najtaniej a to nie zawsze oznacza najlepiej, bo jak ktoś wcześniej też zuważył jeśli ktoś korzystał z prostej taryfy a teraz wyjdzie mu taniej np POPie lub Freshu gdzie te taryfy stoją na pakietach, to wcale tej osobie nie wyjdzie lepiej chociaż teoretycznie taniej o ile będzie pamiętała aktywować na czas pakiety. Posiadam telefon kilkanaście lat, bo od 97roku i jakoś potrafiłem sobie radzic przez ten okres bez takich aplikacji więc i teraz sobie poradzę. Śmieszą mnie osoby, które mają w historii połączeń setki minut miesięcznie do 2-3 nr w Play i sprawdzają ile musieliby zapłacic np Erze czy Plusie :D.
Program nie uwzględnia wygody tylko i wyłącznie cenę i to dyskwalifikuje go jak dla mnie. Obecne stawki są na tyle niskie i wyrównane, że potencjalne oszczędności także nie są duże i dla 5-8zł/m-c nie zmienię operatora żeby np wejść w pakiety. Niska stawka do wszystkich i stabilność sieci. Mam swoją ocenę każdego z operatorów (z wyjątkiem CenterNetu) i dokonując wyboru także sie tym kieruję.
Program uwzględnia wszystkie promocje oraz, co najciekawsze, także czas rozmów przychodzących. Tak jest w moim przypadku.
Chyba powinienem dostać Nobla z matematyki. Posiadłem umiejętność albo wynalałem sposób dzięki któremu nie wykonuję 65mln kombinacji a wynik mam podobny do killbila.
Tak na poważnie program to tylko program liczy liczby i nic więcej. Nie uwzględnia jak ktoś wcześniej zauważył np przynależności do sieci rodzinnej albo faktu, że ktoś ma nasz numer w opcji „wybrane numery” albo podwojeń w prepaidach PTC.
Nie trzeba tego programu żeby stwierdzić, że do jakiej sieci najwięcej dzwonisz, to tam będzie najtaniej. Właśnie najtaniej a to nie zawsze oznacza najlepiej, bo jak ktoś wcześniej też zuważył jeśli ktoś korzystał z prostej taryfy a teraz wyjdzie mu taniej np POPie lub Freshu gdzie te taryfy stoją na pakietach, to wcale tej osobie nie wyjdzie lepiej chociaż teoretycznie taniej o ile będzie pamiętała aktywować na czas pakiety. Posiadam telefon kilkanaście lat, bo od 97roku i jakoś potrafiłem sobie radzic przez ten okres bez takich aplikacji więc i teraz sobie poradzę. Śmieszą mnie osoby, które mają w historii połączeń setki minut miesięcznie do 2-3 nr w Play i sprawdzają ile musieliby zapłacic np Erze czy Plusie :D.
Program nie uwzględnia wygody tylko i wyłącznie cenę i to dyskwalifikuje go jak dla mnie. Obecne stawki są na tyle niskie i wyrównane, że potencjalne oszczędności także nie są duże i dla 5-8zł/m-c nie zmienię operatora żeby np wejść w pakiety. Niska stawka do wszystkich i stabilność sieci. Mam swoją ocenę każdego z operatorów (z wyjątkiem CenterNetu) i dokonując wyboru także sie tym kieruję.
Telefon mam już od miesiąca, w Play, w ofercie All Inclusive, telefon sprawuje się świetnie, chociaż czasem lubi przymulić, gdy jest dużo aplikacji włączonych. Świetnie robi zdjęcia, filmiki wypadają blado niestety. Jakość dzwięku nienajgorsza, chociaż mogłaby być lepsza. bardzo wrażliywy na dotyk, za co spory plus. Ogólnie bardzo fajny telefon, pewnie leży w ręce, a tylna obudowa to bajka 🙂 każdy kto weźmie go do ręki to powie. Na kożyść przemawia obsługa internetu, chodzi super plynnie, wczytywanie pelnych stron to żadnej problem i trwa to chwilkę, czy przez WiFi czy przez 3G/4G, to telefon stworzony do internetu 🙂 dlatego jeśli ktoś mysli o takim smartfonie bez pakietów inetrnetowych niech się mocno zastanowi, bo sporo rzeczy w tym telefonie potrzebuje internetu do normalnej pracy. Minus to bateria, która przy zabawie telefon starcza na jeden dzien (nawet niecały), mnie już przeszło i używam dzwonienie/internet czasem mp3 i starcza na 2 maks 3 dni, przy czym 2 tak na spokojnie. GPS fajnie śmiga, po wgraniu lepszych map (i programów), bez problemu robi jako navi, tylko pamiętać trzeba o ładowarce, bo moduł GPS pożera baterie bardzo szybko.
POLECAM 🙂
Korzystanie z „kijbili” w sposób proponowany przez jej twórców jest zabijaniem zdrowego rozsądku .
Podawanie OSOBIŚCIE komuś innemu dostępu do konta i do swoich pełnych danych osobowych – tylko , aby zaoszczędzić być może kilka złotych – jest głupotą mogąca mieć nieprzyjemne konsekwencje . Dla firmy może okazać się wręcz zabójcze . Porównywanie tego pod względem bezpieczeństwa do ewentualnych PRZESTĘPCZYCH działań mających na celu nielegalny dostęp do konta jest kolejną głupotą .
Mmmu podajesz swoje dane? To pytanie najbardziej mi sie podoba bo nigdy na nie nie odpowiedzialeś. Ja tam już 4 razy skorzystałem łamiąc w ten sposób własme zasady ale popatrz , jaloś nikt moich danych nie dostał. Największym grzechem tego projektu jest wynik testu: nie po myśli 90% użtkowników
Oczywiście miało być „komu podajesz swoje dane?” Ach te ekrany dotykowe.
Nic nie poradzę na wtórny analfabetyzm osobników typu nawiedzonego ~Polla . Głupota ich jest porażająca . Do tego posługiwanie się prymitywnym kłamstwem ! Podając hasła dostępu do konta abonenckiego faktycznie dajemy dostęp do danych tam zawartych . To jest zrozumiałe dla wszystkich potrafiących skorzystać ze zdrowego rozsądku . Chociaż faktycznie nawet nie wiem komu udostępniam mój dostęp do konta i swoje oraz innych dane osobowe . Jakiejś nowo powstałej firmie , o której nikt wcześniej nie słyszał , a więc brak jej referencji . Kto zna sposób działania tej aplikacji ? Kto da gwarancję ,ze nie ma ona żadnych ukrytych możliwości działania niezgodnego z deklarowanym ? Kto da gwarancję ,ze nie ma w niej „dziur” i luk umożliwiających nieautoryzowany dostęp do przetwarzanych danych ? Chyba tylko nawiedzony osobnik ~Poll , który nie potrafi sam ocenić swoich wyborów a alternatywę dla tej podejrzanej aplikacji widzi tylko w osobistym obliczaniu milionów kombinacji . To dobrze charakteryzuje jego stan umysłowy .
Podajac hasła dajemy dostep do danych tam zawartych ale komu? Przecież to nasz komputer łącxy sie z operatorem i na nasz komputer są ściągane dane ale już zaszyfrowane. Komu wiec je udostepniamy? co do zaś „ukrytego działania niezgodnego z deklarowanym” to taki działanie jest niezgodne z prawem
Mam problem nie mogę oglądać filmików na youtube wlączam jakiś filmik pisze mi buforowanie a potem się wylącza. Co mogę z tym zrobić?
mi coś nie dziala wifi nie wiem czego jak biorę mini operę to mi sie sciąga długo i nic nie łączy a jak właże na gogle to wtedy przychodzi esm: brak srodkow na koncie ;/
Tak sobie czytam i wyjść z podziwu nie mogę, przede wszystkim dla tych, którzy wypisuja głupoty o przekazywaniu komuś swoich danych albo wprost nie cofają się przed rzucaniem pomówień na tych ludzi od KB – nie mając oczywiście _żadnych_ dowodów (bo niby skąd?).
A prawda jest taka, że ja zamiast pyskować, sprawdziłem dokładnie co robi aplikacja KB, ba.. ponieważ jest to czysta Java – zdekompilowałem i przejrzałem źródełka. I powiem jedno: KB NIE PRZYWŁASZCZA NICZYICH DANYCH i popieram tych, którzy mówią, że jak się kogoś oskarża, to trzeba to udowodnić.. inaczej jest się zwykłą szmatą. Amen.