Projekt BluPill – pierwszy automatyczny optymalizator telefonii komórkowej budzi wątpliwości operatorów komórkowych – pisze dziennik Rzeczpospolita.

Udostępnienie osobie trzeciej kodu abonenckiego, który jest kluczem do zarzadzania kontem klienta, to naruszenie regulaminu i może być podstawą do rozwiązania przez operatora umowy – uznali prawnicy Orange.

Serwis rpkom.pl poprosił o opinię na temat projektu największych operatorów.

Blupill to ciekawe przedsięwzięcie i z zainteresowaniem będziemy obserwować jego rozwój. Szereg wątpliwości budzi jednak ograniczony zakres dostępnych informacji oraz brak oficjalnych gwarancji w zakresie wiarygodności i bezpieczeństwa, jakie tego typu narzędzie powinno zapewniać użytkownikom – powiedział rpkom.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP. W podobnym tonie wypowiada się przedstawiciel innego dużego operatora, który jednak zdecydował się nie zajmować formalnego stanowiska w sprawie komercyjnej usługi firmy trzeciej.

źródło: Rzeczpospolita Orange: usługa optymalizacji wydatków budzi wątpliwości

Kan