Już tylko dwa tygodnie pozostały na rejestrację numerów pre-paid. Od 2 lutego każda niezarejestrowana karta SIM przestanie działać. Ustawa antyterrorystyczna nakłada na operatorów obowiązek wyłączenia numerów, których użytkownicy nie zarejestrowali.
Dlaczego trzeba zarejestrować numer?
To efekt zmian w prawie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeśli używasz telefonu na kartę, musisz podać operatorowi swoje dane: imię, nazwisko i PESEL oraz okazać dokument, który je potwierdza. Czas na rejestrację masz tylko do 1 lutego, do końca dnia – po tym terminie operatorzy nie będą mogli realizować usług dla niezarejestrowanych numerów. Oznacza to, że nie będziesz mógł rozmawiać, wysyłać i odbierać SMSów, ani korzystać z Internetu mobilnego. Na szczęście rejestracja jest bardzo prosta, a operatorzy zadbali o wygodę użytkowników.
Twój wybór: online albo 20 tysięcy punktów partnerskich
Jak zarejestrować kartę? W Virgin mobile wybór należy do Ciebie. Najprościej możesz zrobić to przez systemy bankowości internetowej ING i Millennium – wtedy cały proces odbywa się online.
Możesz też wypełnić prosty formularz na stronie virginmobile.pl/rejestrujemy-numery i zamówić kuriera pod dowolny adres całkowicie za darmo. Kurierowi wystarczy pokazać dokument potwierdzający tożsamość, aby mógł zweryfikować poprawność danych wpisanych w internetowym formularzu.
Jeśli wolisz zarejestrować kartę osobiście, to czeka na Ciebie aż 20 tys. punktów partnerskich, takich jak placówki eurobanku, sieci Poczty Polskiej i Ruchu, stacje benzynowe Statoil i BP, punkty Telakces, Teletorium, Inmedio, Inmedio Cafe, Relay, 1 minute, Discover, Hubiz, Hello, Virgin i niezależne punkty GSM.
Co dostanę za rejestrację numeru?
Dla każdego, kto zarejestruje numer w Virgin Mobile przewidziany jest specjalny bonus w postaci zwrotu na saldo 50% wartości pakietu #PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #NAJLEPIEJ lub #DLAMNIESUPER przez dwa okresy rozliczeniowe. Aby aktywować bonus, po otrzymaniu SMS-a potwierdzającego rejestrację należy wpisać na klawiaturze telefonu kod: *222*50#.
źródło: Virgin Mobile Polska
Kan
virgin ledwo rejestracje konczy a już się bierze za postpaid. wirtualny operator bez wlasnej infrastruktury nie ma szans zeby wytrwac na rynku wiec niech sie nie porywa z motyka na slonce
Nie jest aż tak źle żeby nie mogło być lepiej:P
Czcze gadanie z twojej strony!
Nie korzystam z Virgin ale wróżyłem ostatnio z fusów i było dobrze a ma być jeszcze lepiej:-)
@GLIWICE ja wrozylem ze szklanej kuli i wyszlo ze zawsze moze byc tez gorzej, a w przypadku virgin gorzej oznacza kompletny upadek i podeptanie przez konkurencję. tak też przewiduję, ostatnie miesiące tej sieci w naszym kraju
@noddy nie przesadzaj, daj im szansę;-)
Dodadzą na pewno MMSy i będzie dobrze (kiedyś).
Jeśli sieć zniknie to będzie to porównywalne z upadkiem najlepszej sieci jaka istniała GaduAir 🙁
Jeszcze jakby obniżyli stawki za minuty i smsy oraz MMSy to będzie SUPER.
Nie od razu Dżym posmarowano 😀
Jeszcze nie zarejestrowałem Kart pripaid w tym m.in Virgin, mam nawet fajny nr od nich zamówiny w2012r.
@Marcin503 dobrze ze trolle z virgina są już na miejscu!
@sisko. Dlaczego trole? z nr virgin korzystam dodatkowo, raz na czas, za to dziecku kupiłem kartę, dla freemium i jest ok, na razie więcej nie potrzebuje…
Zarejestrowałem nr w Virgin na podstawie PESEL i imienia i nazwiska,a po tygodniu otrzymałem korespondencję listowną na mój adres domowy.Rejestracja tylko na podstawie PESEL,a operator dysponuje pełnymi danymi i na dodatek bez mojej zgody wysyła korespondencję.Czy ktoś mi powie czy to zgodne z prawem i dlaczego wyciekają dane?
@ Krupa. Ciekawe jak to możliwe? skąd wzieli adres? planowałem zarejestrować sie przez bank, ale nie wiem czy warto? jeszcze teraz wprowadzają abonament, więc pewnie będą dzwonić z propozyzcją prejścia na pospaid.
nie musze juz rejestrowac karty, ale dziwie sie tym ktorzy rejestruja w virgin. nie ufam takim sieciom, ktore z nikad sie pojawiaja i pewnie tak samo znikna
właśnie dzisiaj złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do a2mobile. A za rok kolejny numer do a2mobile, ale to wróżenie z fusów, bo przez ten czas wiele może się zmienić!
PS. Czy wiadomo, kiedy będą podane wyniki działalności operatorów za 4 kwartał 2016 roku!?
super, tylko po co to piszesz w wątku o Virgin? Rozumiem, że zamiast stworzenia pełnej oferty, A2Mobile woli zaspamować internet i zakrzyczeć konkurencję?
Wszędzie ich pełno, a oferta raczej mierna.
Pierwszy – skonsolidowany raport roczny za 2016 r poda Orange 13 luty 2017r. Kolejni w późniejszym terminie
Dziękuję Andrzej za informacje, które są dla mnie bardzo cenne.
Karol, dla Twojej świadomości, jestem klientem Virgin od jej początku w Polsce. Zawsze bardzo ich chwaliłem, bo mieli świetną ofertę, a ze względu na to, iż jestem świadomym klientem, było to uzasadnione. Posiadam u nich 2 numery. Teraz przenoszę jeden z nich. Niestety Virgin osiadł na laurach, znalazłem lepszą ofertę w a2mobile i tam się przenoszę, to żadne promowanie. Uzasadnij, dlaczego a2mobile ma mierną ofertę ?
100 minut na stacjonarne, brak MMS, żenujący zasięg i jakość Plusa. Nie jestem fanem Playa, ale z dwojga złego to wolę dziewicę. Nawet T-DEbile mają lepszą ofertę.
argument o MMS jest nietrafny, bo w Virgin też są one płatne. Wg mojej oceny 100 min. na stacjonarne w zupełności wystarczy, ciekaw jestem ile w ciągu miesiąca nabijasz minut na stacjonarne. Jeśli chodzi o zasięg Virgin, to pozostawia wiele do życzenia, wiem, bo korzystam. Zresztą argument o zasięgu nie jest trafny, bo jeśli śledzisz posty na forach o tematyce GSM, to zawsze znajdzie się opinia użytkowników o słabym zasięgu poszczególnych sieci. Za a2mobile przemawia przede wszystkim 10GB internetu oraz 25 złotych za pakiet na 31 dni, a nie jak w Virgin za 29 złotych pakiet na 30 dni i 6GB internetu.