Już tylko dwa tygodnie pozostały na rejestrację numerów pre-paid. Od 2 lutego każda niezarejestrowana karta SIM przestanie działać. Ustawa antyterrorystyczna nakłada na operatorów obowiązek wyłączenia numerów, których użytkownicy nie zarejestrowali.

Dlaczego trzeba zarejestrować numer?

To efekt zmian w prawie. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeśli używasz telefonu na kartę, musisz podać operatorowi swoje dane: imię, nazwisko i PESEL oraz okazać dokument, który je potwierdza. Czas na rejestrację masz tylko do 1 lutego, do końca dnia – po tym terminie operatorzy nie będą mogli realizować usług dla niezarejestrowanych numerów. Oznacza to, że nie będziesz mógł rozmawiać, wysyłać i odbierać SMSów, ani korzystać z Internetu mobilnego. Na szczęście rejestracja jest bardzo prosta, a operatorzy zadbali o wygodę użytkowników.

Twój wybór: online albo 20 tysięcy punktów partnerskich

Jak zarejestrować kartę? W Virgin mobile wybór należy do Ciebie. Najprościej możesz zrobić to przez systemy bankowości internetowej ING i Millennium – wtedy cały proces odbywa się online.

Możesz też wypełnić prosty formularz na stronie virginmobile.pl/rejestrujemy-numery i zamówić kuriera pod dowolny adres całkowicie za darmo. Kurierowi wystarczy pokazać dokument potwierdzający tożsamość, aby mógł zweryfikować poprawność danych wpisanych w internetowym formularzu.

Jeśli wolisz zarejestrować kartę osobiście, to czeka na Ciebie aż 20 tys. punktów partnerskich, takich jak placówki eurobanku, sieci Poczty Polskiej i Ruchu, stacje benzynowe Statoil i BP, punkty Telakces, Teletorium, Inmedio, Inmedio Cafe, Relay, 1 minute, Discover, Hubiz, Hello, Virgin i niezależne punkty GSM.


Co dostanę za rejestrację numeru?

Dla każdego, kto zarejestruje numer w Virgin Mobile przewidziany jest specjalny bonus w postaci zwrotu na saldo 50% wartości pakietu #PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #NAJLEPIEJ lub #DLAMNIESUPER przez dwa okresy rozliczeniowe. Aby aktywować bonus, po otrzymaniu SMS-a potwierdzającego rejestrację należy wpisać na klawiaturze telefonu kod: *222*50#.

źródło: Virgin Mobile Polska

Kan