Od 21 grudnia klienci Banku Millennium posiadający kartę pre-paid w sieci Virgin Internet potwierdzili swoją tożsamość w oddziale.


Numer na kartę można zarejestrować całkowicie online, bez konieczności potwierdzania tożsamości przez kuriera lub w punkcie partnerskim Virgin Mobile. Jedynym warunkiem jest aktywny dostęp do systemu bankowości internetowej Millenet. Właściciel numeru proszony jest o wypełnienie jedynie dwóch pól, tego z numerem telefonu oraz numerem karty SIM. Pozostałe dane, takie jak imię i nazwisko oraz numer PESEL wczytywane są automatycznie. Dodatkowym zabezpieczeniem tego procesu rejestracji jest zatwierdzenie operacji hasłem SMS.

Klienci Virgin Mobile mają obecnie do dyspozycji w sumie ponad 15 tys. punktów partnerskich,
w tym: placówki eurobanku, sieć Poczty Polskiej, Ruch, stacje benzynowe Statoil, punkty Telakces, Teletorium, Inmedio, Inmedio Cafe, Relay, 1 minute, Discover, Hubiz, Hello, Virgin i niezależne punkty GSM. Dodatkowo, od początku grudnia, klienci ING Banku Śląskiego mogą zarejestrować swój numer także w ramach bankowości internetowej Moje ING.

źródło: Virgin Mobile Polska

Kan