W związku z wejściem w życie zapisów Ustawy o działaniach antyterrorystycznych obowiązkowa stała się rejestracja każdej karty pre-paid. W Virgin mobile proces ten jest bardzo prosty, bo można go wykonać bez wychodzenia z domu. Jak to zrobić?

1. Na czym polega rejestracja kart pre-paid?
Rejestracja karty pre-paid polega na przekazaniu operatorowi informacji o tym, kto korzysta z numeru. Zgodnie z ustawą niezbędne jest podanie danych, takich jak imię, nazwisko, numer PESEL lub numer i seria dokumentu potwierdzającego tożsamość. W przypadku firm konieczny będzie numer REGON, NIP lub numer KRS.
Obowiązek rejestracji kart wynika z przepisów Ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych i obowiązuje wszystkich operatorów. Ustawa: isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20160000904
2. Kto musi zarejestrować swój numer na kartę?
Od 25 lipca 2016 roku zarejestrować numer musi każdy, kto chce korzystać z nowej usługi na kartę – dotyczy to wszystkich operatorów. Użytkownicy, którzy aktywowali numer przed 25 lipca, mają czas na rejestrację do 1 lutego 2017 roku. W przeciwnym razie zostanie on wyłączony, a możliwość wykonywania i odbierania jakichkolwiek połączeń zablokowana.
3. Czy dostanę od Was jakiś bonus za rejestrację?
Za rejestrację numeru w Virgin Mobile otrzymasz bonus w postaci zwrotu na saldo 50% wartości pakietu #WSZYSTKO: #PEŁENLUZ, #BEZLIMITU, #NAJLEPIEJ lub #DLAMNIESUPER przez dwa okresy rozliczeniowe. Aby móc skorzystać z bonusu, należy zarejestrować numer, poczekać na potwierdzenie, iż rejestracja została zakończona, a następnie aktywować bonus, wpisując na klawiaturze telefonu i potwierdzając kod *222*50#.
4. Jak zarejestrować numer bez wychodzenia z domu?
W Virgin Mobile oferujemy możliwość wygodnej rejestracji, bez wychodzenia z domu – wystarczy wypełnić formularz online na virginmobile.pl/rejestracja-numeru, a następnie – by dopełnić formalności – na nasz koszt wyślemy kuriera, który zweryfikuje dane. Podczas wizyty kuriera wystarczy okazać dokument tożsamości, aby mógł zweryfikować czy dane wpisane w formularzu online zgadzają się z danymi na dokumencie. Jeśli nie będzie rozbieżności, kurier przekaże do nas potwierdzenie pozytywnej weryfikacji Twojego dokumentu.
5. Nie chcę rejestrować numeru online. Jak wygląda rejestracja w punkcie?
Stacjonarna rejestracja numerów jest możliwa w placówkach Telakces, niezależnych salonach GSM oraz w sieci handlowej Ruch. Wystarczy okazać dokument tożsamości oraz podać numer telefonu (na który przyjdzie kod SMS-em) lub podać numer karty SIM i PUK. Lista punktów, które rejestrują numery stale się rozszerza. Aktualne informacje znajdziesz tutaj: virginmobile.pl/gdzie-nas-znajdziesz#gdzie-zarejestrowac.
6. Jak wygląda proces dokończenia rejestracji online w punkcie?
Dokończenie rejestracji online jest obecnie możliwe w placówkach Telakces oraz niezależnych punktach GSM. Po wypełnieniu formularza online, wystarczy okazać w wybranym punkcie dokument tożsamości oraz mieć przy sobie telefon lub podać numer karty SIM i PUK, którą chce się zarejestrować.
7. Co z ochroną danych osobowych i w jaki sposób będzie prowadzona weryfikacja?
Bezpieczeństwo danych osobowych jest dla nas bardzo ważne. Wszystkie dane przekazywane przez naszą stronę internetową lub z naszych aplikacji udostępnianych partnerom są przesyłane bezpiecznym, szyfrowanym i uwierzytelnionym połączeniem. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie ze wszystkimi wymogami zdefiniowanymi w przepisach, uwzględniając zarówno kryteria bezpieczeństwa fizycznego jak i informatycznego zgodnie z wymogami GIODO. Weryfikacja danych prowadzona jest w prosty sposób. Pracownik punktu lub kurier potrzebuje jedynie wglądu w dokument tożsamości, na podstawie którego musi spisać numer PESEL lub inny numer dokumentu tożsamości, a także imię i nazwisko właściciela numeru.
8. Mam w Virgin Mobile kilka numerów. Jak je zarejestrować?
Polecamy rejestrację do Klubu Virgin i przyłączenie aktywnych numerów (obecnie istnieje możliwość dołączania tylko aktywnych numerów) do swojego konta, a następnie skorzystanie z zakładki „Rejestracja numerów”. Każdy z numerów należy potwierdzić kodem z SMS-a lub przez wpisanie numeru karty SIM i PUK, ostatnim etapem jest okazanie dokumentu tożsamości kurierowi, który zostanie wysłany bezpłatnie do abonenta. Będzie to równoznaczne z rejestracją wszystkich kilku numerów. Jeśli klient nie ma przyłączonych numerów do Klubu Virgin, to niestety będzie musiał zamówić kuriera kilka razy lub udać się do punktu stacjonarnego.
9. Czy po przeniesieniu numeru do Virgin w przeszłości, muszę go teraz rejestrować?
Klienci, który zarejestrowali swój numer w związku z procesem jego przenoszenia do Virgin Mobile, będą proszeni jedynie o potwierdzenie swoich danych. Ze wszystkimi klientami, którzy przenieśli do nas swój numer kontaktujemy się indywidualnie.
10. Mam numer w innej sieci. Czy mogę go zarejestrować w Virgin?
Chętnie doradzimy jak wykonać proces rejestracji u obecnego operatora – niezależnie od sieci, ale po rejestracji zachęcamy do przeniesienia numeru do Virgin Mobile – atrakcyjne bonusy czekają!
źródlo: Virgin Mobile Polska
Kan
Odnosnie samej rejestracji. Jesli przenosilem numer z innej sieci to powienien byc on zarejestrowany z automatu , a nie ze jeszcze musze potwierdzac ze dane sie nie zmienily. CMOK kiedys dzialal calkiem przyzwoicie dzis to jakies dno 4 krotnie zachowujac ciaglosc korespondencji czyli ktos mogl sobie sprawdzic czego sprawa dotyczyla musialem wysylac dane potwierdzajace wlasciciela karty. Przez 4 emaile konsultant sie nie mogl z orientowac o co chodzi a wystarcyzlo spojrzec do emaila numer jeden ktory byl czescia calej „rozmowy”. Kogo oni tam zatrudniaja… zaczyna byc gorzej niz w PLAY.
rejestracja tam nie działa-jak chyba wszystko. Chciałem zrobić to online ale ciągle wyskakuje komunikat że proces rejestracji nie został dokończony.I tak w kółko. Wysłałem prośbę o pomoc przez formularz na ich stronie,próbowałem się dodzwonić ale to niemożliwe!
Bez problemu zarejestrowałem numer w Virgin.
Swoją drogą trochę bez sensu – przy przenoszeniu numeru Virgin potrzebował
kserokopii dokumentu tożsamości – więc defacto wszelkie niezbędne dane do rejestracji
numeru były w ich posiadaniu.
Masz rację: każdy przenoszony prepaid musi być wcześniej zarejestrowany. Jako taki wędruje do nowego operatora, który dzięki temu ma już wszelkie dane jego klienta. W takich przypadkach nie powinno się żądać od użytkownika ponownego wylegitymowania się. 🙄 To absurd i bezsens 🙄 źle świadczący o bałaganie u nowego operatora. 😳 :lol
LesH – oczywiście zweryfikowane wg zasad zmienionej ustawy?
U mnie totalny falstart po przeniesieniu numeru do Virgin. Uczciwie przestrzegam – od środy 17.08.2016. Virgin Mobile nie jest w stanie aktywować „z przyczyn technicznych” żadnego z pakietów.
Zostaje tylko dzwonienie na normalnej taryfie na kartę, która jest delikatnie mówiąc mało opłacalna.
Do tego ponad 30 minut czekania na konsultanta infolinii, oraz stwierdzenie, że może, cytuję „już w sobotę rano naprawią”. Już to jest naprawa w max 24h podstawowej funkcjonalności sieci.
Z komentarzy wynika, że virtualna 'dziewica’ ma problem jako op i może stracić wielu klientów w mgnieniu oka. Prawo rynku jest nieubłagane.
Straca duzo kientow bo fakt faktem sa problemy z rejestracja kart ;/
Numery przeniesione blisko rok temu do Virgin (a więc zarejestrowane u innego operatora), w trakcie przenoszenia dostarczone dokumenty, tymczasem nadal nikt w CMOK nie jest w stanie potwierdzić ani zweryfikować rejestracji. Z tych powodów tydzień temu zlecona rejestracja online, do tej pory cisza…
Rok już ustawa określająca warunki rejestracji obowiązuje?
Dziś 02:16, dwa SMS-y, od Virgin że pozytywnie zakończono proces rejestracji numerów 🙂 – cały proces od złożenia wniosku trwał 3 tygodnie w tym 2,5 oczekiwanie na kuriera.
Virgin Mobile zmieńcie operatora infrastruktury, play to porażka
Obsługa klienta to żenada. Blokują konto, jak ktoś za dużo rozmawia. Dodzwonić się na infolinię nie można. Kpina z klienta.
GDZIE JEST NUMER WNIOSKU xxxxx