W ciągu ostatniego miesiąca fanpage MTV Mobile podwoił swoją liczbę fanów. Czy społeczność fanów osiągnie podobny status jak pozostałe marki Viacom International Media Networks?
Liczba fanów marki MTV Mobile tylko w ciągu ostatnich 30 dni podwoiła się i obecnie wynosi 69.634 fanów. Wśród marek telekomunikacyjnych to najwyższy wzrost i jeden z najlepszych spośród wszystkich polskich stron na Facebooku. Wyniki te pokazują siłę połączenia marki MTV z usługami skierowanymi dla jej konsumentów, a także skuteczność w skupianiu fanów swoich marek.
Wynik fanpage’a MTV Mobile wpisuje się doskonałe w rezultaty innych marek VIMN w Polsce. Od dawna fanpage’e MTV Polska, VIVA Polska, Comedy Central Polska czy Nickelodeon gromadzą aktywną społeczność fanów marek i zajmują czołowe miejsce w kategorii telewizyjnej. Pod względem liczby fanów i zaangażowania fanpage MTV Polska oraz VIVA Polska to dwie najpopularniejsze strony na Facebooku – odpowiednio 519.317 i 406.705 fanów. Również pod względem interaktywności, aż cztery kanały z portfolio Viacom International Media Networks – MTV, VIVA, Comedy Central i Nickelodeon – znalazły się w rankingu „15 najpopularniejszych fanpage – stacje telewizyjne” przygotowanym przez instytut badawczy Sotrender.
MTV Mobile w październiku oferuje swoim użytkownikom podwójne doładowanie, dzięki któremu mogą skorzystać z podwójnego zasilenia konta. Dodatkowo w standardzie posiadacze MTV Mobile otrzymują darmowe, nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci i bezpłatny dostęp z poziomu telefonu do pełnego rozrywki świata MTV – seriali i programów.
źródło: MTV Mobile
Kan
Podwojenie zarówno na fanpage’u jak i w samej ofercie zasilania konta. Jak dla mnie najciekawsza marka pod kontem wizerunkowym w pre-paidzie. Może tylko Heyah jeszcze dorównuje.
Szanowna Redakcjo, przepraszam, ze troche nie na temat ale od kilku dni sa kolejne problemy w Play, tym razem z smsami – dlugie smsy z innych sieci, a zwlaszcza z T. dochodza uciete lub nie dochodza w ogole (to loteria – wysylane raz za razem jedne dochodza, a inne nie). Co gorsza nadawcy dostaja za kazdym razem normalny raport doreczenia.
Już jest 70,049 fanów. Tylko ciekaw jestem ile z tych fanów jest użytkownikami tej sieci, a ilu z nich „jest bo jest” lub ma kartę tylko do celów kolekcjonerskich.