W ciągu ostatniego miesiąca fanpage MTV Mobile podwoił swoją liczbę fanów. Czy społeczność fanów osiągnie podobny status jak pozostałe marki Viacom International Media Networks?

Liczba fanów marki MTV Mobile tylko w ciągu ostatnich 30 dni podwoiła się i obecnie wynosi 69.634 fanów. Wśród marek telekomunikacyjnych to najwyższy wzrost i jeden z najlepszych spośród wszystkich polskich stron na Facebooku. Wyniki te pokazują siłę połączenia marki MTV z usługami skierowanymi dla jej konsumentów, a także skuteczność w skupianiu fanów swoich marek.

Wynik fanpage’a MTV Mobile wpisuje się doskonałe w rezultaty innych marek VIMN w Polsce. Od dawna fanpage’e MTV Polska, VIVA Polska, Comedy Central Polska czy Nickelodeon gromadzą aktywną społeczność fanów marek i zajmują czołowe miejsce w kategorii telewizyjnej. Pod względem liczby fanów i zaangażowania fanpage MTV Polska oraz VIVA Polska to dwie najpopularniejsze strony na Facebooku – odpowiednio 519.317 i 406.705 fanów. Również pod względem interaktywności, aż cztery kanały z portfolio Viacom International Media Networks – MTV, VIVA, Comedy Central i Nickelodeon – znalazły się w rankingu „15 najpopularniejszych fanpage – stacje telewizyjne” przygotowanym przez instytut badawczy Sotrender.

MTV Mobile w październiku oferuje swoim użytkownikom podwójne doładowanie, dzięki któremu mogą skorzystać z podwójnego zasilenia konta. Dodatkowo w standardzie posiadacze MTV Mobile otrzymują darmowe, nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci i bezpłatny dostęp z poziomu telefonu do pełnego rozrywki świata MTV – seriali i programów.

źródło: MTV Mobile

Kan